Hans van Liempd Posted 15 mei 2012 Report Share Posted 15 mei 2012 Wat een flauwekul. Als een klankregeling een mindere opname beter genietbaar kan maken, dan is het dom als je die niet gebruikt. Dat is voor Carlo ook zo... spruitjes zijn voor hem niet genietbaar... dan maar appelmoes er overheen. Ik heb overigens nog nooit iemand gezien die z'n toonrgeling bij elke opname anders in stelt. Meestal staat het laag en hoog een stukje opengedraaid... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 15 mei 2012 Report Share Posted 15 mei 2012 Joh, hou eens op. Jij knoopt er een ander kabeltje aan, ik klus een filtertje in mijn versterker. Ik ben al jaren tevreden met mijn geluid. Kan jij hetzelfde zeggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 mei 2012 Report Share Posted 16 mei 2012 Joh, hou eens op. Jij knoopt er een ander kabeltje aan, ik klus een filtertje in mijn versterker. Ik ben al jaren tevreden met mijn geluid. Kan jij hetzelfde zeggen? Natuurlijk hou ik niet op... dan valt het hear helemaal dood. Ik ben op 'n half jaar na (2e helft 2010) ook al jaren tevreden. Maar dat is geen reden om af en toe iets uit te proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S@m Posted 16 mei 2012 Report Share Posted 16 mei 2012 Natuurlijk hou ik niet op... dan valt het hear helemaal dood. Wat een zelfoverschatting... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 16 mei 2012 Report Share Posted 16 mei 2012 Natuurlijk hou ik niet op... dan valt het hear helemaal dood. Nou ja... KT zal op een ander 'ophouden' doelen, denk je niet? Tevreden muziekluisteraars luisteren trouwens meestal muziek. Die posten zomaar geen 13.360 berichten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 16 mei 2012 Report Share Posted 16 mei 2012 Hans heeft een punt zijn zoektocht en vragen houden het forum wel voortgaande Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 mei 2012 Report Share Posted 16 mei 2012 Tevreden muziekluisteraars luisteren trouwens meestal muziek. Die posten zomaar geen 13.360 berichten. Terwijl ik dit type, luister in naar een oude opname van Brownie McGee en Sonny Terry. Gelukkig klinkt m'n set niet al te dun... Die 13000 posting zijn overigens in ruim 9 jaar gemaakt. 1500 per jaar dus en ca gemiddeld 5 per dag. Vaak ook maar korte berichtjes en alleen hear. De komende weken zal het overigens veel minder zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 17 mei 2012 Report Share Posted 17 mei 2012 Och Hans, Het gaat toch om de muziek...en de toonregeling heb ik vrijwel nooit nodig alleen bij muziek zoals genoemd is het handig, het gaan om het beluisterbaar maken. Dus bij een schrille opname liever wat hoog eraf zodat heette 'hebben' is..tenslotte doet klank niets af aan het creatieve van de muziek. Niet meer of minder... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts