Jump to content

Analog Planet

carl
 Share

Recommended Posts

Leuke website, is het een nieuw product van een ander tijdschrift? Stereophile of zo?

Fremer is inderdaad een Stereophile man. Daar zijn rare dingen over geschreven, die ik hier maar niet herhaal. Maar dit is toch leuk, zo'n website. Want je krijgt een hoop informatie per produkt, niet alleen maar een folder overschrijven. Daar kunnen we in Nederland nog wat van leren! Het lijkt het analoge broertje van Stereophile, zelfde layout etc. Het bestaat al een tijd, zo te zien (artikelen uit 2006).

Michael Fremer had een site genaamd de Tracking Angle. Deze is nu opgenomen in deze site. Ook zijn Stereophile artikelen staan erop/komen er op te staan.Wat wordt er eigenlijk over Fremer gezegd?

• 2 weeks later...

Michael Fremer had een site genaamd de Tracking Angle. Deze is nu opgenomen in deze site. Ook zijn Stereophile artikelen staan erop/komen er op te staan.Wat wordt er eigenlijk over Fremer gezegd?

Ik heb weleens ergens gelezen dat hij flink te keer kan gaan op beurzen etc. Hij heeft ook regelmatig op het podium gestaan (als stand up comedian meen ik). Maar op zich hoeft daar niks mis mee te zijn.

En deze meneer is een oorlog tegen hem begonnen (of is het andersom, wie zal het zeggen):

http://www.high-endaudio.com/RR-FREMER.html