Guest Posted 17 juli 2012 Report Share Posted 17 juli 2012 Wollie wil wel komen luisteren naar de bas of dat wel een groot probleem is maar helaas niet de komende zaterdag Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 17 juli 2012 Report Share Posted 17 juli 2012 Hoi Wollie, zo ook niet uitkomen, want zaterdag zijn we er niet. Binnekort misschien..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 17 juli 2012 Report Share Posted 17 juli 2012 Is leuk! Maar ik moet wel met het openbaar vervoer komen, vanaf Alkmaar. Of de gastvrijheid van Jack met auto moet er zijn, als Jack mee gaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 17 juli 2012 Report Share Posted 17 juli 2012 Misschien moet er eerst een stappenplan komen. 1. Inventarisatie wie wil komen? 2. In welk weekend en maand komt het goed uit (met name voor Arden). 3. Kan de zaal gehuurd of huiskamer geregeld worden tegen die tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 17 juli 2012 Report Share Posted 17 juli 2012 Ben ook wel benieuwd naar de lagere regionen. Deze zullen dus nu niet aan bod komen, geen probleem. Maar welke phonotrappen komen daarvoor in aanmerking? Dat zou ik zelf eens moeten bekijken. Misschien kan ik er met meewerking van importeur(s) een artikelserie aan wijden. Je hebt Graham Slee, Musical Fidelity, Grado. Ik zal er eens een thread over openen! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 juli 2012 Report Share Posted 17 juli 2012 Is leuk! Maar ik moet wel met het openbaar vervoer komen, vanaf Alkmaar. Of de gastvrijheid van Jack met auto moet er zijn, als Jack mee gaat! Ik ben aan het trainen voor de marathon van Amsterdam Ivan. Tot en met 21 oktober zijn mijn weken en weekeinden gevuld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 17 juli 2012 Members Report Share Posted 17 juli 2012 Mijn schema is eindelijk eens wat minder vol! Ga volgende week wel trouwen, en ben dan eindelijk een keer 3 weken aaneengesloten vrij en weg, maar verder eigenlijk alleen de X-fi en Krefeld. Maakt dus wat meer weekeinden mogelijk. Wat voor tafel/arm/element combi moet er eigenlijk gebruikt gan worden voor het eventuele gebeuren? Die van Carl eens een keer? Kan ik beter een Lukachek meenemen, zijn we gelijk klaar! Kunnen we de hele dag muziek draaien... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 17 juli 2012 Report Share Posted 17 juli 2012 Arden, Gefeliciteerd alvast! M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 17 juli 2012 Report Share Posted 17 juli 2012 Ja, gefeliciteerd alletwee! Je zal er vast chique uitzien in pak! Maar de dame is natuurlijk de highlight van de dag! Ik begrijp dat je dus niet kan op: 29 en 30 september http://x-fi-audioshow.nl/ En 03. und 04. November 2012 http://www.aaanalog....p?context=event Dan kunnen we het beter plannen ergens in september, oktober of november. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 17 juli 2012 Report Share Posted 17 juli 2012 Ga volgende week wel trouwen, Nou daar kom ik toch even voor uit de dekking! Gefeliciteerd man en het allerbeste voor jou en je vrouw. Ik neem er hier eentje op jullie toekomst. Hele mooie en fijne dag en bruidsweken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 17 juli 2012 Members Report Share Posted 17 juli 2012 Kijk eens waar zo'n opmerking allemaal wel niet toe leidt! Eric Kraus, dank voor je goede wensen (de rest ook trouwens), maar weer eens op de koffie? Volgens mij hebben we elkaar een hoop te vertellen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 18 juli 2012 Author Report Share Posted 18 juli 2012 Ten eerste vind ik het leuk weer te horen van Kraus en ik hoop dat het goed met je/hem gaat. Geweldig verder dat Arden gaat trouwen. Leuke vrouw volgens mij en ik hoop dat ze je onder controlle heeft Mijn draaitafel stel ik niet ter beschikking. Zo'n subchasis vervoeren is lastig, alleen al het gewicht (riem van de week eraf gelopen en daarom heb ik nu rugpijn). Ik stel daarom voor een massa loopwerk te gebruiken. Ik wil de Whest phono ook ter beschikking stellen alleen is die niet meer op de markt. Voor de rest laten we man en paard noemen: Laten we proberen iets in september en als het niet anders kan in oktober te organiseren en wel op een zaterdag.Over de photrappen worden we het wel eens als ik boven zie. Verder even inventariseren wie interesse heeft kijken Ik kan in principe altijd op zaterdag en woon in Nijmegen. Wie heeft ook interesse en waar woont die? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 juli 2012 Report Share Posted 18 juli 2012 Zo, gaat de trouwerij dan toch door? Ik wist al dat het eigenlijk vorig jaar al op de kalender stond, maar door externe factoren afgezegd moest worden. Bij deze: Glenn en Marco, have a nice wedding en dat veel voorspoed en geluk jullie in de toekomst ten deel mag vallen. Wat die phonotrappen betreft, zet een nieuw topic op waar mensen zich kunnen aanmelden. Ik ben iig van de partij. September lijkt me prima. Dan zijn Glenn en Marco ook weer terug van hun honeymoon Ik weet dsat ik uit de buurt woon, maar de lokatie waar we het de vorige keer gehouden hebben, is nog steeds beschikbaar. Misschien moeten we dan wel een stel andere spreakers erbij regelen, want die kleintjes van mij hadden het best moeilijk om die ruimte te vullen. Maar misschien kan ik een paar grotere losweken bij een clublid van ACL, bijv Master CC Ik wil me echter niet opdringen. Als er een andere lokatie beschikbaar is, vind ik het net zo prima. Scheelt mij weer werk Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 18 juli 2012 Author Report Share Posted 18 juli 2012 Ik open vanavond een nieuw onderwerp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 18 juli 2012 Members Report Share Posted 18 juli 2012 Kijk, kijk, één keer een echt analoog topic, en ik krijg bijna een Deja Vu! Kraus, Sodejuu, ik (zei de gek), Hans, Hans, Carl en Ruud... Het lijkt me leuk om dat weer een keer zo op te zetten, die set-up en locatie, daar komen we wel uit. Laten we maar even wachten op dat nieuwe topic, tot zaterdag kan ik het nog een beetje in de gaten ouden, daarna vertrekken we naar oostenrijk en Italie voor het hele gebeuren. Leuk detail (voor degenen die het ooit nog een zouden willen zien -wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen, maar toch-) Fritz de With doet het hele verslag op film en foto. Je wil ook niet weten wat er aan fabrikanten en dergelijken aanwezig zullen zijn, maar dat is voor later. Sodejuu dan nog even, dat Facebook gebeuren, ik krijg om de haverklap van die kalender verzoeken, HOE WERKT DAT NOU? Ik snap daar geen ene bal van. Leg me dat nou eens een keer in jouw bewoording uit, dan snap ik dat misschien ook eens een keer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 juli 2012 Report Share Posted 18 juli 2012 Van harte Marco, je hebt een tof vrouwtje uitgekozen Van harte Glenn, je hebt een toffe vent uitgekozen Heel veel geluk samen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 [ZWAAR OFF TOPIC MODUS] Sodejuu dan nog even, dat Facebook gebeuren, ik krijg om de haverklap van die kalender verzoeken, HOE WERKT DAT NOU? Ik snap daar geen ene bal van. Leg me dat nou eens een keer in jouw bewoording uit, dan snap ik dat misschien ook eens een keer! Ja, dat moet je mij vragen . Dat hele "feestboek" zit niet logisch in elkaar. Ik heb ook gewoon maar iedereen een uitnodiging gestuurd om van de zeurzooi af te zijn. En dan kom je ook een veld verder waar je net iets meer kunt en net zo min iets van snapt [/ZWAAR OFF TOPIC MODUS] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 19 juli 2012 Members Report Share Posted 19 juli 2012 Oftewel... Die digitale zooi sucks! En dat past dan weer mooi in dit draadje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 20 juli 2012 Report Share Posted 20 juli 2012 Nou daar kom ik toch even voor uit de dekking!(...) Spido dacht al... wat dóet die Kraus toch, de laatste tijd? P.S. Treden MC-"step-ups" (pre-pre) en trafo's ook in het strijdperk? Dit ontroert Spido! Een apparaat dat bedoeld is om ook historische, nog niet gestandaardiseerde platen zo goed mogelijk te verwerken... Een revival van Leak "Varislope", Quad 22 e.a. ? http://www.keith-snook.info/QUAD-22-pre-amplifier.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 20 juli 2012 Report Share Posted 20 juli 2012 Arden alvast proficiat,en ik wens jullie samen een mooie dag en gelukkig huwelijk toe. mvg Wiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts