carl Posted 18 juli 2012 Report Share Posted 18 juli 2012 We gaan voor een leuke bijeenkomst over phonotrappen op: Zondag 21 oktober - Phono vergelijk Hear dag 2012 Aanvang: 12:00 Alex & Arden (Marco) - A10 Audio te Amsterdam Deelnemers Audio Cor Carl Hans van Liempd Ivan10 Kappa7 Mumsoft Onno Ove Rickland Ruud Sodejuu Wol Kraus Mordante Mr Guzzi Totaal 14+2 personen. Phonostages Is dit de line up omtrent de phono voorversterkers? Set 1 - Acoustic Signature Ascona Nagra VPS (Alex) Octave MC (Alex) Van den Hul Grail (Arden) Set 2 - Acoustic Signature Thunder RCM Sensor Prelude IC (Alex) Monk Audio (Arden) Ear 834 (Alex) Surprise guests: Array Phono (Hans) Manley (misschien via importeur) Hand outs Hans kun jij nog die mooie hand out meenemen zodat je opmerkingen kunt noteren, zoals twee jaar geleden? Versnaperingen En moet er nog wat te drinken mee worden genomen en te snoepen (koek-taart)? Vlaai - Sodejuu Muziek Zijn er nog liefhebbers die hun vinyl durven mee te nemen? - Billy Joel - MoFi persing (Ivan) - LP´s - Ove Rickland . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 Nou, 't loopt storm hier Ik doe mee en woon in Roemond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 Ik doe ook mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 Waar woon je ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 Veel is al gezegd in dit topic: http://www.hear.nl/forums/topic/13966-phonotrappen-en-economische-crisis/ Ik dacht: laat ik wat verplaatsen, maar dan wordt het puur een rommeltje. Dus dat doe ik maar niet. Moderator2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 Wanneer ik effe kan, ben ik er. De eerste twee weken van september echter niet Voor mij blijft dan in september alleen 22 sept over. Op 29 sept ben ik op de X-fi. . Oktober kan natuurlijk ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 Ik kom ook. Als het niet regent. ik ga gratis met het OV, maar fietsen moet ik zelf doen. Dus svp niet meer dan 10 KM vanaf het dichstbijzijnde station. Dan valt de woonstede van HvL af, maar het clubhuis in Roermond is prima. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 Ik kom ook (met de auto) uit omgeving Den Haag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 Ik wil één keer een training overslaan en Ivan meenemen. Uitgaande van zaterdag, helaas niet 8, 22 sept, 20 october. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 Het wordt nou al ingewikkeld.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 Leuk, ben ik bij. Kom uit omgeving Harderwijk. Van af zaterdag 8-9 ben ik om de week bezet dus liever op een zondag dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 Valt augustus af of zo? M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 29 juli, 19 augustus, 22, 23 en 30 september ..... helaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 19 juli 2012 Members Report Share Posted 19 juli 2012 Ik doe mee, en kom uit het Westland! Eventueel gelijk een aardige locatie, Alex Loth van A10 Audio is bereid zijn winkel hiervoor een dagje aan ons te ''lenen''. Twee luisterruimtes om 2 categorieen te behandelen. Bijkomend voordeel, hij heeft zo ongeveer alles staan wat écht High-End is, hoeven we ons om de randappartuur niet druk te maken. Zijn website is http://www.a10audio.nl. Die site laat alleen nog geen kwart zien van wat er daadwerkelijk staat. Elk van zijn set-ups laat in ieder geval elk verschil genadeloos horen. Zit in Amsterdam, pal langs de snelweg, parkeren is daar gratis en de tram stopt voor de deur! Met een mannetje of 15 kunnen we daar zeker terecht. Als Kraus toevallig mee mocht lezen, bij deze ben je dus mooi door mij uitgenodigd he! Voor de statistieken, hij woont bij mij in de buurt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 Lekker dichtbij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 19 juli 2012 Report Share Posted 19 juli 2012 Super, dat Jack ook tijd vrij maakt van het trainingsschema! :-) Ik kom ook graag, woonachtig regio Alkmaar. De winkel in Amsterdam staat op mijn verlanglijst om te bezoeken, dus een eerste kennismaking is altijd fijn, leuk aanbod van de eigenaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 20 juli 2012 Report Share Posted 20 juli 2012 Ik doe mee, en kom uit het Westland! Eventueel gelijk een aardige locatie, Alex Loth van A10 Audio is bereid zijn winkel hiervoor een dagje aan ons te ''lenen''. Twee luisterruimtes om 2 categorieen te behandelen. Bijkomend voordeel, hij heeft zo ongeveer alles staan wat écht High-End is, hoeven we ons om de randappartuur niet druk te maken. Zijn website is http://www.a10audio.nl. Die site laat alleen nog geen kwart zien van wat er daadwerkelijk staat. Elk van zijn set-ups laat in ieder geval elk verschil genadeloos horen. Zit in Amsterdam, pal langs de snelweg, parkeren is daar gratis en de tram stopt voor de deur! Met een mannetje of 15 kunnen we daar zeker terecht. Als Kraus toevallig mee mocht lezen, bij deze ben je dus mooi door mij uitgenodigd he! Voor de statistieken, hij woont bij mij in de buurt Lijkt me een prima locatie en Alex is degene die me ooit aan het vinyl heeft gekregen. Mijn huidige Fat Bob heb ik bij hem gekocht. Ik ben dus graag van de partij, als het maar niet week 41,42 en 43 is in Oktober. Naast alle door Arden gesuggereede phonotrappen lijkt mij een set bestaande uit een buizen phono met een mooi MM element leuk om te horen en te vergelijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 20 juli 2012 Report Share Posted 20 juli 2012 Ik heb nog een Super-It, een zeer bejaarde mm/mc phono trap die eventueel meegebracht kan worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 20 juli 2012 Report Share Posted 20 juli 2012 Ik kan eventueel mijn van der Veen MCML05 meenemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 juli 2012 Report Share Posted 20 juli 2012 Superlocatie, daar in A'dam Daar kan Ivan zomaar zelf komen. Maar al die zut meenemen? Lijkt me water naar de zee dragen. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 20 juli 2012 Report Share Posted 20 juli 2012 Marc, de twee laatstgenoemde zijn budget phono-traps. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 juli 2012 Report Share Posted 20 juli 2012 is wellicht een voorwaarde dat je ze kan kopen? Of maakt dat niet uit? M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 20 juli 2012 Members Report Share Posted 20 juli 2012 Mochten we voor deze locatie kiezen is sjouwen inderdaad overbodig (behalve voor Sodejuu natturlijk: VLAAI!)... Alex heeft alles van Octave staan, Zanden, Nagra, RCM, Accuphase, Moon, ga zo maar door. Als luidsprekers kunnen we kiezen uit Magico M5, Blumenhofer Gran Gioa en FS3, Martin Logan Theos, Marten Django, Sonus Faber, Kharma, dan moet je niet eens meer willen sjouwen denk ik. Tafels heeft hij ook voldoende (stuk of 10 schat ik zo), een Phonomodul staat daar al, zo ook een RCM, Tom Evens, Nagra, Gryphon, ik breng wel een Grail mee, Hans denk zijn Array, de Ayre van Sodejuu heeft Alex ook staan, we komen dan een heel eind. Elementen om uit te kiezen onder andere Air Tight, vd Hul, Soundsmith, Koetsu, Allaerts, Lyra, moet ik nog doorgaan? O, en Mumsoft, al draait de eventuele dag er daar niet om, op streaming en DAC gebied kom je daar ook in een waar Walhalla terecht! Het laatste weekend van oktober heb ik trouwens nog een show in Engeland, Alex is vanaf half September op vakantie. Het zal dus al gauw begin september, half oktober of november moeten worden waarbij dan 3 en 4 november weer Krefeld dagen zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 juli 2012 Report Share Posted 20 juli 2012 O, en Mumsoft, al draait de eventuele dag er daar niet om, op streaming en DAC gebied kom je daar ook in een waar Walhalla terecht! Ja, ik zag al e.e.a. op de site. Maar ik zoek niets nieuws, het Walhalla heb ik al thuis. Maar ik kom uiteraard voor de gezelligheid, en om eens te horen wat écht high end biedt. Analoog dan. Ik neem niks mee. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 20 juli 2012 Author Report Share Posted 20 juli 2012 Prima suggestie Arden. We zijn het dus wel eens over A10 audio mede vanwege de vele extra apparatuur. Die Magico's ben ik bijvoorbeeld wel nieuwsgierig naar. Wat mij betreft twee kamers en op een een ESL en op de ander de Magico.Versterking en platenspeler kunnen we dan overlaten aan A10. De phonotrappen komen we dan wel uit. Die Tom Evans is ook wel interessant bijvoorbeeld. De vraag is even of het nu zaterdag of zondag wordt. Zo'n winkel wil natuurlijk open zijn op zaterdag voor klanten? De tweede vraag is wanneer precies: voor of na de Xi Fi?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts