Jump to content

Phonotrappen Bijeenkomst

carl
 Share

Recommended Posts

Ik hoorde van Onno Marc dat er dit weekend een review wordt geplaatst van de Blue Amp comfort met een reactie van Rolf Becker op de review van de Sursur.

De Blue Amp kost dan wel veel geld maar je kan daarentegen wel geld besparen door een goedkope phono kabel omdat dit volgens Rolf niets uitmaakt bij een gebalanceerde opbouw. :o

Ove Rickland. volgens mij kom jij niet uit Limbo land :D ,de vlaai wordt normaal op zondagmiddag gegeten.

Wil je dagvers hebben moet je naar onze Zuider buren moeten gaan daar wordt wel nog op zondag gebakken.

Je bedoelt uitstappen op Amsterdam Sloterdijk en metro 50 nemen richting Gein, het is dacht ik het eerste station er uit bij `Jan van Galenstraat`. Loop richting de twee grote flats die tegenover elkaar staan ieder aan aan één kant van de weg. Het is de rechterflat en één van de eerste panden op de begane grond. Er staat een witte kast voor de ramen met LP´s.

A10Audio

http://www.room4music.nl/contact

Je bedoelt uitstappen op Amsterdam Sloterdijk en metro 50 nemen richting Gein, het is dacht ik het eerste station er uit bij `Jan van Galenstraat`. Loop richting de twee grote flats die tegenover elkaar staan ieder aan aan één kant van de weg. Het is de rechterflat en één van de eerste panden op de begane grond. Er staat een witte kast voor de ramen met LP´s.

A10Audio

http://www.room4music.nl/contact

Bedankt, is dus toch een makkie vanaf Sloterdijk. En als het weder een beetje meezit kom ik fietsen. Daarmee kun je met de poet ook weer heel snel weg zijn :D

M :ph34r: rc

Guest tubejack

Na zo'n marathon wil je een paar dingen, weg van de drukte, douchen, omkleden, biertje en horizontaal op de bank :)

Zit er dus niet in, veel plezier.