Jump to content

Phonotrappen Bijeenkomst

carl
 Share

Recommended Posts

Ik kan in Oktober alleen het eerste weekend. September of november zal wel mogelijk zijn.

Is het niet verstandig om eerst Arden te laten informeren bij A10 Audio wanneer hij kan inclusief za of zo en dan inventariseren wanneer wij kunnen?

Het lijkt mij ook leuk om zoiets mee te maken bij A10 audio. Dat is een geweldige ruimte. Als er interesse voor is: ik heb een Denon AU320 trafo voor een vintage set-up of wanneer er een mc element op een buizentrap aangesloten moet worden.

Mochten we voor deze locatie kiezen is sjouwen inderdaad overbodig (behalve voor Sodejuu natturlijk: VLAAI!)...

Alex heeft alles van Octave staan, Zanden, Nagra, RCM, Accuphase, Moon, ga zo maar door. Als luidsprekers kunnen we kiezen uit Magico M5, Blumenhofer Gran Gioa en FS3, Martin Logan Theos, Marten Django, Sonus Faber, Kharma, dan moet je niet eens meer willen sjouwen denk ik. Tafels heeft hij ook voldoende (stuk of 10 schat ik zo), een Phonomodul staat daar al, zo ook een RCM, Tom Evens, Nagra, Gryphon, ik breng wel een Grail mee, Hans denk zijn Array, de Ayre van Sodejuu heeft Alex ook staan, we komen dan een heel eind. Elementen om uit te kiezen onder andere Air Tight, vd Hul, Soundsmith, Koetsu, Allaerts, Lyra, moet ik nog doorgaan?

O, en Mumsoft, al draait de eventuele dag er daar niet om, op streaming en DAC gebied kom je daar ook in een waar Walhalla terecht!

Het laatste weekend van oktober heb ik trouwens nog een show in Engeland, Alex is vanaf half September op vakantie. Het zal dus al gauw begin september, half oktober of november moeten worden waarbij dan 3 en 4 november weer Krefeld dagen zijn!

De eerste twee weken van september ben ik er niet. De andere suggesties zijn prima, behalve 29 en 30 september.

Misschien kan Carl de openingspost aanpassen, zodat we kunnen zien wie wanneer kan..??

Zoals ik het nu zie, wordt het al gauw eind oktober of november.

Ik vind de locatie bij Alex prima. Ik was al langer van plan om daar eens te gaan kijken.

:)

De eerste twee weken van september ben ik er niet. De andere suggesties zijn prima, behalve 29 en 30 september.

Misschien kan Carl de openingspost aanpassen, zodat we kunnen zien wie wanneer kan..??

Zoals ik het nu zie, wordt het al gauw eind oktober of november.

Ik vind de locatie bij Alex prima. Ik was al langer van plan om daar eens te gaan kijken.

:)

Carl is niet zo vreselijk handig op het digitale termijn. Hoe doe je dat ?

PS ik ben deze twee weken veel uit huis.

Ik stel voor zaterdag 6 of zondag 7 oktober. Of het op een zaterdag of zondag kan beslist onze gastheer Alex. Openingspost wordt hierop aangepast,

We gaan voor een leuke bijeenkomst over phonotrappen. Met betrekking tot de keuze van de phonotrappen en randapparatuur komen we er wel uit. Alles gewikt en gewogen stel ik voor zaterdag 6 of zondag 7 oktober. Of het op een zaterdag of zondag kan beslist onze gastheer Alex. Wie kan dan ? .

Is vlak voor onze vakantie, dus in principe ben ik erbij. Kan (nog) beide dagen

Het is me even niet duidelijk of Marco al in de huwelijksboot zit. Maar als er meer liefhebbers zijn die kunnen zal ik zondag een mailtje sturen aan Alex.Ik ga nu naar de gewone boot zk maar zeggen.

Posted · Hidden 27 juli 2012 - off topic
Hidden 27 juli 2012 - off topic
Ha, je smeert hem? Wel goed smeren hoor. Zonkracht 7.

Marc

Smeren... met van die smeersels die zoveel kankerverwekkende stoffen bevatten, dat je er wel huidkanker van MOET krijgen?

En wij maar denken dat het van de zon komt...

Smeren... met van die smeersels die zoveel kankerverwekkende stoffen bevatten, dat je er wel huidkanker van MOET krijgen?

En wij maar denken dat het van de zon komt...

Jullie smeren je toch met trollensnot? Is volgens mij een ongevaarlijk spulletje, doet niets.

Ja, kan beide dagen. Wordt wel druk, X-Fi ene weekend vastleggen. Phono-dag weekend er op, maar het proberen waard. Ik ben vanavond bij Alex wezen kijken in zijn winkel, zeer indrukwekkend assortiment. Een Amsterdamse lokatie, die je niet verwacht, maar erg sfeervol is binnen. Perfect bereikbaar met openbaar vervoer. Auto zetten bij Amsterdam Sloterdijk eventueel en Metro 50 nemen richting Gein, dan bij het tweede station uitstappen Jan van Galenstraat. En 3-4 minuten lopen. Je bent er zo. http://www.room4music.nl/contact

Ik hoop er snel een verslag van te maken over de winkel. Lijkt me goede oefening voor X-fi! En zo´n mooie winkel moet je natuurlijk vastleggen.

Jullie smeren je toch met trollensnot? Is volgens mij een ongevaarlijk spulletje, doet niets.

ElfenMarmite bedoel je waarschijnlijk... :)

In tegenstelling tot zonnebrandzooi is dat inderdaad ongevaarlijk ja.

Huidkanker is eigenlijk pas actueel geworden sinds mensen met die zooi zijn gaan smeren. Het is dan ook niet gek dat het alleen zo actueel is in landen waar de mensen het met flessen tegelijk aanbrengen...

Ivan attendeerde me op dit topic, inderdaad zijn jullie van harte welkom voor een phonotrappen bijeenkomst (PB)

Wat betreft de datum, in elk geval na 17 oktober...oeps.

ik ben in de gelukkige omstandigheid de week ervoor op de Rock Mountain Audio Fest show in Denver te zijn.