Jump to content

Phonotrappen Bijeenkomst

carl
 Share

Recommended Posts

Phonostages

Is dit de line up omtrent de phono voorversterkers?

Set 1 - Acoustic Signature Ascona

Nagra VPS (Alex)

Octave MC (Alex)

Van den Hul Grail (Arden)

Set 2 - Acoustic Signature Thunder

RCM Sensor Prelude IC (Alex)

Monk Audio (Arden)

Ear 834 (Alex)

Surprise guests:

Array Phono (Hans)

Manley (misschien via importeur)

Hand outs

Hans kun jij nog die mooie hand out meenemen zodat je opmerkingen kunt noteren, zoals twee jaar geleden?

.

Ok bedankt,

nog een paar vraagjes:

1: moet ik de Array meebrengen ?

2. doet de Manley ook mee ? m.a.w. moet die op het notitiebriefje staan (hand out zoals Ivan/Carl dat noemt)?

3. gaan we na afloop nog ergens wat eten..??

:)

• Members

Ok bedankt,

nog een paar vraagjes:

1: moet ik de Array meebrengen ?

2. doet de Manley ook mee ? m.a.w. moet die op het notitiebriefje staan (hand out zoals Ivan/Carl dat noemt)?

3. gaan we na afloop nog ergens wat eten..??

1: als je daar zin in hebt en als we er tijd voor kunnen vinden. Terloopse opmerking: de rest staat dan in principe al een dag of wat onder stroom, krijgen we straks die discussie weer...

2: geen antwoord kunnen krijgen van de importeur, en buiten dat, zie die opmerking hierboven over tijd! Dat geen antwoord geldt vooralsnog ook nog steeds voor Daluso (de Monk Audio), maar ik doe mijn best. De optie hierboven besproken kan dus in dat geval nog een plan B zijn!

3: is altijd een optie. Ik weet daar echter niets en Alex komt woensdag pas terug van vakantie!

Ik zet 'm wel in de auto. Heel veel tijd voor opwarmen heeft hij niet nodig.

Komen we er aan toe dan sluiten we hem aan.

Voor de andere phono-voorversterkers... ik maak gewoon een paar vakjes die je zelf kunt invullen.

Wie eten er mee..?? een adres is altijd wel te vinden.

1. Ruud

2. Hans (wanneer Sodejuu ook mee gaat eten).

3. Sodejuu ??

4. ???

Zeg anders even tegen de meneer van Daluso, dat Ivan het heel fijn zou vinden als de Monk mee kon doen. En dat het die jongen is waar hij nog even gezellig mee heeft zitten praten over foto´s maken op de X-fi show en Black Noise producten... En dat hij graag ook foto´s van de Monk wil maken. :)

Voor de andere phono-voorversterkers... ik maak gewoon een paar vakjes die je zelf kunt invullen.

1. Ruud

2. Hans (wanneer Sodejuu ook mee gaat eten).

3. Sodejuu ??

4. ???

Ik vind thuis eten op zondag wel het fijnste.

Dus nee, ik eet deze keer niet mee. Hebben jullie ook geen last van mij ^_^

M :ph34r: rc

2. ... (wanneer Sodejuu ook mee gaat eten).

3. Sodejuu ??

wat denk je zelf ;)

• Members

Misschien dat we toch echt naar plan B moeten overschakelen, ik heb vanochtend contact gehad met de importeur, er is geen ingespeelde Monk voorradig. Ik ga nog even zoeken of er een dealer is welke deze wel heeft staan, tijd is alleen precies iets waar ik momenteel niet in grossier! Eventueel is er ook nog wel een Nagra BPS aanwezig, maar ik neem aan dat de Array in dat geval de voorkeur geniet? Of geeft dat kwa prijsklasse een vertekend beeld?

O, en ik zie dat eten ook wel zitten, nu nog even een locatie vinden voor de zondagavond! Ik weet ook nog niet zeker of Glenn erbij is (kinderen he)...

Is er iemand die vanaf het zuiden mee wil rijden..??

Alleen in de auto is zo ongezellig en bovendien oneconomisch.

Jullie komen niet bij mij (Nijmegen) in de buurt veronderstel ik.

Jullie komen niet bij mij (Nijmegen) in de buurt veronderstel ik.

We zouden je, b.v. op de carpoolplaats in 's-Hertogenbosch op kunnen halen.

Je bent natuurlijk ook welkom op de koffie bij mij thuis om 10:30 uur.

Ga je ook mee eten..??

Voor de anderen die eventueel via 's-Hertogenbosch rijden:

Er zijn werkzaamheden op de rondweg (A2) is komend weekend tussen afslag Veghel en afslag Vught (in beide richtingen).

Beter maar mijden.

Ik heb de handout klaar.

Voor set 2 heb ik alleen nog de RCM, de andere twee vakken laat ik maar leeg, dan kunnen we die altijd nog invullen.

Ik heb nu vakjes voor laag, transparantie,natuurlijkheid, stress,dynamiek en nog een voor opmerkingen.

Moet er nog wat bij, of kan er nog wat af..??

Idereen bepaalt natuurlijk zelf of hij dit blaadje gebruikt en hoe hij dit gebruikt.

Vorige keer was het alleen transparant en warm.

Wat zou je zeggen van emotie?

Stress lijkt me negatieve emotie, maar dat kun je anders bedoelen.

M :ph34r: rc

Emotioneel kun je van muziek worden... maar of je daar een waarde aan kunt geven..??

Dat lijkt me toch erg persoonlijk.

Maar wanneer je wilt kun je het vakje opmerkingen daarvoor gebruiken.

• Members

Van de vdH Grail zal er buiten de ''normale'' ook de SB versie staan (compleet gebalanceerd), daar er ook een Blueamp aanwezig is, kan de ARRAY ook gebalanceerd spelen? Dat zou eventueel nog een leuk experiment kunnen zijn, 3 gebalanceerde phonotrappen.

Voor het geval dat we tijd over zouden houden, je weet maar nooit...

Alex is vandaag terug van vakantie, ik zal alle opties nog even met hem door gaan nemen.

Wat versnaperingen betreft, voor de vlaai wordt gezorgd, fris ed: Cola, Sinas, water, koffie en thee is voldoende?

Van de vdH Grail zal er buiten de ''normale'' ook de SB versie staan (compleet gebalanceerd), daar er ook een Blueamp aanwezig is, kan de ARRAY ook gebalanceerd spelen? Dat zou eventueel nog een leuk experiment kunnen zijn, 3 gebalanceerde phonotrappen.

Voor het geval dat we tijd over zouden houden, je weet maar nooit...

Alex is vandaag terug van vakantie, ik zal alle opties nog even met hem door gaan nemen.

Wat versnaperingen betreft, voor de vlaai wordt gezorgd, fris ed: Cola, Sinas, water, koffie en thee is voldoende?

Nee, helaas niet gebalanceerd. Maar dan is misschien goed om te horen wat het verschil is. De draaitafel moet dan ook wel gebalanceerd zijn. Ik zal verloopstekkers meenemen.

Ik had verwacht dat er alleen koffie zou zijn, al het andere is beter.

Ik had zelf de idee dat een gebalanceerde phonotrap extreem rustig was als de naald niet op het vinyl stond. Volgens Blue Amp worden er daarnaast weinig eisen gesteld aan de bekabeling van phonotrap naar element. Scheelt een "slok op een borrel".