hearquad Posted 24 juli 2012 Report Share Posted 24 juli 2012 Wie kan mij helpen aan een schema van de Sphinx project 4 voor onder andere de instellingen, alvast bedankt, groetjes, Johan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 24 juli 2012 Report Share Posted 24 juli 2012 Het is een Nederlands merk, iemand zou er toch van af moeten weten zou je denken. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 24 juli 2012 Report Share Posted 24 juli 2012 Er zijn minstens 3 verschillende versies van de Sphinx IV bij mijn weten. Ik heb ooit een schema reverse-engineered van de uitvoering met 6 buisjes ECC88. Daarin waren 2 potmetertjes in de tegenkoppeling opgenomen om kanaalgelijkheid te krijgen, verder zaten daar geen instellingen in (of het moet de phonogain zijn). Print was nogal grofstoffelijk staat me bij, en je kon naar keuze actief of passief spelen. Mocht je dezelfde uitvoering hebben, dan wil ik wel eens in de doos oud papier snuffelen; anders is het verspilde moeite want de andere versies zijn totaal verschillend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HanTheGibsonSlayer Posted 9 november 2019 Report Share Posted 9 november 2019 (edited) Hi KT88, ik reageer even op een oude topic. ik ben op zoek naar een schema voor mijn Sphinx Project Four, de pickup geeft zo'n wollig geluid. Kun jij mij vooruit helpen? Dat zou heel erg tof zijn. groeten Han! ace.ernest@gmail.com Edited 9 november 2019 by HanTheGibsonSlayer beter Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 9 november 2019 Report Share Posted 9 november 2019 KT88 al enkele weken hier niet gezien. Zou er iets aan de hand zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 9 november 2019 Report Share Posted 9 november 2019 Een paar weken geleden (17oktober) las ik op audiofreaks dat KT88 weer in het ziekenhuis lag. Hoe het nu is, weet ik niet. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 9 november 2019 Report Share Posted 9 november 2019 29 minutes ago, leobus said: Een paar weken geleden (17oktober) las ik op audiofreaks dat KT88 weer in het ziekenhuis lag. Hoe het nu is, weet ik niet. Groet, Leobus Zoiets dacht ik al. Hopelijk komt het weer goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts