Jump to content

London 2012

kappa7
 Share

Recommended Posts

Gister de openings-ceremonie bekeken van de olympische spelen deze stond groten deels in het teken van de Britse pop muziek.

Daar hebben ze echt een mooie show van gemaakt.

zelf had ik het idee dat het in elkaar is gezet door in ieder geval iemand die van Pink Floyd houd.

Zo was tijdens de rijs naar het stadion het varken te zien tussen de schoorstenen van het Battersea power station te zien.

Ook de muziek tijdens het binnen komen van de sporters voornamelijk U2.

Het zat allemaal gelikt in elkaar en was leuk om te zien.

Wat was jullie op gevallen?

Heb het ook grotendeels gezien ... straffe man die Boyle

Wat mij muzikaal opviel tijdens de 60708090 enz onderdeel was dat Pretty vacant van de Sex Pistols echt wel lang duurde in vergelijking met al de stukken er voor en dat mn snel door de 80's was. Niets van Britse Wave echt aan bod kwam, zelfs geen Smiths bvb

Het was overweldigend maar nooit bombastisch en zeer filmisch ... de rustpauzes waren zeer subtiel ingebouwd

Knap

De jaren 80 vond ik zelf muziek technisch ook niet echt veel bijzonders hebben dus dat die is over geslagen snap ik wel.

Maar helemaal niets uit die tijd klopt ook niet helemaal natuurlijk.

Met de Sex Pistols heb ik niet echt veel problemen integendeel zelfs maar ik was dus wel verbaasd dat dergelijke muziek op een opnemingsceremonie gedraaid werd.

Toch wel beduidend anders dan dat we tot nu toe gewend zijn bij de olympische spelen.

Wel prettig om te zien dat dit ook kan bij een dergelijk evenement.