Jump to content

Olieverversen II

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Heb net ook de olie van de DT ververst met die dure QS olie. Was echter voor mij een zeer goedkoop klusje, want die olie was de 5e prijs bij de prijsvraag (hoeveel elementen zitten er in de pot) tijdens de afgelopen Audio Selectief dagen te Sneek.

Heb dus die typische Hollandse twijfel (betaal ik niet teveel voor gebakken lucht) niet gehad. Goed spul, goede zaak daar in Sneek! En ik kan er nog jaren mee vooruit :)

Ja, als zo'n zuinige Hollander een dure prijs wint... dan móet-ie wel gelukkig zijn! :D

(Vooral wanneer die dure prijs véél te duur geprijsd is:

hoe meer voordeel hij denkt te hebben,

des te gelukkiger hij is... <_< )

Ik weet niet of dat typisch Nederlands is, Misschien kan Stefk daar iets meer van vertellen...

:)

Hoi Hans, niemand betaalt graag voor gebakken lucht ... ook hier in België niet

Internet heeft er een sport van gemaakt om alles zo goedkoop mogelijk te vinden ... men pocht op de duur met de verkregen prijs ipv het produkt. Ik heb nog niemand van jullie ervaren als zijnde krenterig / typisch zuinig

Er is niets mis mee om een bepaald produkt te duur te vinden, ook al heb je bergen geld

Mijn mening dan over de olie

Die QS kost blijkbaar 30 euro als ik goed meegelezen heb, als je het puur omrekent dan is het duur klopt

Je hebt heel weinig nodig, je weet dat het zeer degelijk is, en je doet er jaren mee ... dus lig IK niet wakker van die 30 euro en koop mij zo'n flesje moest ik een fatbob met JA hebben zoals Hansko ... my opinion

Kijk ik was met mijn dochter in de winkel voor een gsm en bedacht dat ik best een 32Gb sdkaart vr de mp3 kan gebruiken. Op dat ogenblik koop ik het gewoon, wetende dat het mss goedkoper te vinden is ... maar dan heb ik het nog niet in handen + hoeveel goedkoper??? + veel tijd achter de PC kwijt om toch maar 1 euro eraf te krijgen

prijzen

ik verbaas mij soms ook dat mn amps van 2000 euro en meer heeft staan en een weerstandje van 80 cent duur vindt.

Als ik wist dat zo'n 4 weeerstandjes of wat ook (ben geen techneut zoals jullie weten) mijn versterker opkrikken dan kunnen mij die 80cent niet deren wetende dat de gangbare prijs mss 65 cent is maar hier en daar uitverkocht

Is nu wel heel offtopic

Helemaal mee eens Stef. Verder ben ik het met Jack eens. We moeten nu ook weer niet zo worden dat we alles te veel relativeren en alleen de goedkoopste oplossingen goed kunnen zijn. Ik heb ook geen moeite met speciale Oracle olie van pakweg 30 euro. Alsof alle hifi handelaars miljonair worden/zijn.

Guest tubejack

De spijker op zijn kop. Ik verwacht dat gezien het geringe verbruik, de omloopsnelheid dus verkoop van dergelijke producten, nu echt niet zoden aan de dijk zet. Verder ben ik nog steeds van mening dat een messing of brons lager heel wat anders is, als een (licht) metalen cilinders in een auto.

Elke toepassing, kent zijn eigen smeermiddelen.

• 2 weeks later...