Tubejack Posted 13 januari 2014 Report Share Posted 13 januari 2014 Duet met standaard adapter als voeding? Dan weet ik nog wel een upgrade voor je ;-) Wat denk je, nu echt en niet alleen de adapter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 14 januari 2014 Report Share Posted 14 januari 2014 een ding snap ik niet, de muziek 80 procent van de platen werd vroeger opgenomen via transistor naar de transiterrecorder dan via transistor versterker neuman vms 70 op de plaat gebracht dus er komt geen buis aan te pas kun je dan niet zeggen dat buis wat toevoegt aan het geluid wat eigenlijk niet bestaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 15 januari 2014 Author Report Share Posted 15 januari 2014 Tuurlijk. 2e of 3e harmonischen, om maar iets te noemen. Dan vinyl. Een digitaal gemaakte opname vanaf een goede vinylbron klinkt als vinyl. Ik download dergelijke bestanden graag. Ook daarvan kun je zeggen wat voegt vinyl toe dat het beter klinkt dan cd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 15 januari 2014 Report Share Posted 15 januari 2014 goodtube kan helemaal niet want je hoort de klank van de dac Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 9 maart 2014 Author Report Share Posted 9 maart 2014 Ik hoor alleen de bron. Versterker, dac... Die hoor ik niet Nee ik lieg. Want m'n versterker bijvoorbeeld is wel degelijk van grote invloed. Heb er onlangs wat weerstanden gewijzigd (roosterlekweerstand aangepast aan kt77, nu 440k en kathode weerstanden vd voortrap verlaagd ivm te hoge anode spanningen 6922) Die veranderingen gaven een verbetering. Wat een verslechtering gaf was de elco vd ontkoppeling van de voortrap. Hier had ik wat gespeeld met andere soorten. Nou dat heb ik geweten. Daar moet gewoon de originele BC 036 van 220 uF in. En die moet ook gebypassed worden met een kleine folie C. De originele zit weer op zn plek en de overbrugging is nu met een fks3 gedaan. Zelfde waarde als de originele blauwe epcosjes. De ontkopelcondensator is erg bepalend voor de weergave van de versterker. Maar beter dan met de originele heb ik het niet gekregen. Nu Showtime dus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 3 april 2014 Author Report Share Posted 3 april 2014 Het is toch van de zotte dat ik via zoeken dit topic niet kan vinden. Hoe moeilijk kan het zijn ik typte het woord buizenissen. K*otesoftware. Had Google nodig en was er direct. Pfff Eens kijken of ik een foto kan laden... Nee natuurlijk niet 20k.. Sjeminee ook dat nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 3 april 2014 Report Share Posted 3 april 2014 Soms moet ik ook zoeken, nu vind ik hem gelijk GT. Foto's uploaden kan al jaren niet. Dus ? Speel al een tijdje met een "normale" UL-40S2 met gewone ringkernen. Klinkt goed. En er staat een heel oud buizen phono ontwerp van Menno spelen met "actieve" riaa.en 7025 buizen. Vrij ruis en brom arm. Qua klank een beetje "metalig" versterking zat Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 4 april 2014 Author Report Share Posted 4 april 2014 Je vond het nu gelijk omdat ik het topic weer een schop heb gegeven, dat is het punt. Jawel foto's kunnen, maar beperkt tot 20k, we leven in het diskettetijdperk nietwaar. Aan beheer het verzoek die limiet op te schroeven en om de standaard zoekfunctie geen datum limiet te geven Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 4 april 2014 Report Share Posted 4 april 2014 Hmm, als ik met de ingebouwde zoekfunctie zoek naar bijvoorbeeld Dick Janssen krijg ik probleemloos berichten uit 2007 voorgeschoteld. En van die limiet van 20k op afbeeldingen heb ik geen last, ik zet afbeeldingen waar ik de rechten van heb altijd in mijn eigen domein. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 4 april 2014 Author Report Share Posted 4 april 2014 Hmm, als ik met de ingebouwde zoekfunctie zoek naar bijvoorbeeld Dick Janssen krijg ik probleemloos berichten uit 2007 voorgeschoteld. En van die limiet van 20k op afbeeldingen heb ik geen last, ik zet afbeeldingen waar ik de rechten van heb altijd in mijn eigen domein. Snap jij het snap ik het Wat betreft foto's: teveel gedoe op deze manier en daarnaast een link naar je eigen domein...tja die link is te volgen (privacy, voor wat dat waard is) Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 4 april 2014 Author Report Share Posted 4 april 2014 Hmm, als ik met de ingebouwde zoekfunctie zoek naar bijvoorbeeld Dick Janssen krijg ik probleemloos berichten uit 2007 voorgeschoteld. En van die limiet van 20k op afbeeldingen heb ik geen last, ik zet afbeeldingen waar ik de rechten van heb altijd in mijn eigen domein. Snap jij het snap ik het Wat betreft foto's: teveel gedoe op deze manier en daarnaast een link naar je eigen domein...tja die link is te volgen (privacy, voor wat dat waard is) Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 4 april 2014 Author Report Share Posted 4 april 2014 Ps het hapert mijn berichten komen meerdere keren. Ik forum met chrome for android Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 4 april 2014 Report Share Posted 4 april 2014 je kunt de teveel geplaatste posts wel deleten toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 4 april 2014 Report Share Posted 4 april 2014 Zou ik ook denken. Als ik met Opera op Android iets post dan blijft meestal het bericht als nog niet verzonden staan, terwijl dat toch al gebeurd is. Als ik ermee quote, dan lijkt er niets te gebeuren na verzenden (post), het bericht is dan leeg, maar evenwel ook al verstuurd. Bovendien is het forum apetraag alsof het er reuzedruk is. Mocht ze willen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 4 april 2014 Report Share Posted 4 april 2014 Wat betreft foto's: teveel gedoe op deze manier en daarnaast een link naar je eigen domein...tja die link is te volgen (privacy, voor wat dat waard is) Het zijn inderdaad een paar extra handelingen. Voor mij weegt het voordeel van zeggenschap over mijn foto's zwaarder dan het gemak. En wat privacy betreft.... mensen die jou willen traceren kunnen eenvoudig de link in jouw onderschrift benutten dus daarvoor hoef je het niet te laten Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 4 april 2014 Author Report Share Posted 4 april 2014 je kunt de teveel geplaatste posts wel deleten toch? Ik doe geen moeite meer. Laten ze de forumsoftware even herstarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 4 april 2014 Report Share Posted 4 april 2014 Het is wel erg traag nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 4 april 2014 Author Report Share Posted 4 april 2014 On topic: Supertriode aan/uit schakeling gemaakt. Kan nu kiezen tussen UL en UL+st. Nu nog twee schakelaars erbij maken en dan kan ik schakelen tussen triode/ul/pentode met en zonder de ST schakeling (st=local feedback) En verder borrelt er nog idee om de feedback middels een stappenschakelaar variabel te maken. Op zich geen punt. Ondanks de extra bedrading geen last van oscilleren of brom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 5 april 2014 Author Report Share Posted 5 april 2014 Zo. Gisteravond kon ik niet te luid. Nu wel;) Heerlijk om met een druk op de schakelaar even te kunnen switchen naar ultra lin mode. Even knallen met wat live muziek. Ze kunnen echt hard die spekstenen Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 5 april 2014 Report Share Posted 5 april 2014 Ze kunnen echt hard die spekstenen fraai, nu Julian Sas opzetten Blues for J (live) met die solo v/d Hammondorgel ..... op volle oorlogsterkte Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 5 april 2014 Author Report Share Posted 5 april 2014 Schalt door de kamer nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 5 april 2014 Report Share Posted 5 april 2014 Schalt door de kamer nu nu nog? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 5 april 2014 Author Report Share Posted 5 april 2014 Nee ik stond even op de schep. (Getting a life) Nu Donald Fagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 5 april 2014 Report Share Posted 5 april 2014 Ze kunnen echt hard die spekstenen Met wieltjes gaan ze nog harder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts