Jump to content

Phonotrappen Bijeenkomst: De Resultaten

carl
 Share

Recommended Posts

Misschien nog wel een aardige in deze, in principe geeft Sense of Music met al haar leveranciers tijdens het Lente weekend een jubileumshow in Cafe Engels (dus ja, we hebben hier een primeur), daar ga ik een ruimte invullen samen met Room4Music. Hier wil ik een set neerzetten met 5 of 6 draaitafels waarbij de RCM's, de vd Hul's, de Octave en misschien ook eindelijk de Monk allemaal aan bod komen. Met alle tafels zal ook daadwerkelijk worden gedraaid, dus voor de analoogliefhebber zou dat nog wel eens een leuke kunnen zijn om in de agenda te zetten! Leuke bijkomstigheid, dan gebruik ik ook een Pluto tafel met een nieuwe arm!

Heel mooi, daar ga ik tijd voor vrijmaken. Wanneer is het precies..??

:)

• Members

Altijd leuk toch, en wie is er nou geen analoogliefhebber :confused: . Zelfs ik, zei de gek. ^_^

M :ph34r: rc

Nou, als je het zo ziet... Als ik zo hoor wie er allemaal zouden moeten gaan staan is er geloof ik geeneen die geen draaitafel in het pakket heeft. Ik ga niet alle eventuele deelnemers op lopen noemen, maar de kans ik zeer groot dat je daar de tafels van SME, Pluto, Acoustic-Signature, Nottingham, DPS, VPI, Bergman, Basis, Hanss Acoustics, Takumi en misschien zelfs wel 47Labs gaat tegenkomen. Kunnen we het beter omdopen in ''Analogue Extrema''...

Om nog even ''on topic'' te gaan, ik heb afgelopen weekend na een flinke week ziek te zijn geweest hier thuis de ''Holy'' Grail aangesloten, fully balanced, dat ding laat dus echt gewoon meer horen als alles wat ik vooralsnog in huis heb gehad. Hoe moet je zoiets nou nog inschalen? Gewoon maar de Referentie...

Dat proberen kan altijd Carl, ik denk dat we een misverstand hebben: Het proberen kan beter via een dealer worden georganiseerd.

Oh sorry Arden, ik had de idee dat voor een formele recensie je het altijd via de importeur moest spelen.De eindredakteur van Puresound zou het overiegens wel leuk vinden. We zien elkaar wel weer bij Engels.

• Members

Oh sorry Arden, ik had de idee dat voor een formele recensie je het altijd via de importeur moest spelen.De eindredakteur van Puresound zou het overiegens wel leuk vinden. We zien elkaar wel weer bij Engels.

Voor een officiele recensie juist wel, maar zo las ik jouw bericht niet...

Daarom is een belletje of e-mailtje altijd handiger als dit via een forum naar buiten te brengen in een bericht vermengd met priveopmerkingen...

@Ivan:

Als ik het goed heb begrepen het weekend van 23- en 24 maart (week voor Pasen geloof ik).

Dan zit het de Hamburg-, AZ- en Munchen show in ieder geval niet in de weg!

Hans,geen onzin vertellen,topontwerpers in audio bestaan niet iedereen kan mooie schakelingen ontwerpen maar het moet wel bij je keten passen.

Bedoel je:

Hans,geen onzin vertellen,topontwerpers in audio bestaan niet. Iedereen kan mooie schakelingen ontwerpen maar het moet wel bij je keten passen.

of...

Hans,geen onzin vertellen,topontwerpers in audio bestaan. Niet iedereen kan mooie schakelingen ontwerpen maar het moet wel bij je keten passen.

??

:huh:

Bedoel je:

Hans,geen onzin vertellen,topontwerpers in audio bestaan niet. Iedereen kan mooie schakelingen ontwerpen maar het moet wel bij je keten passen.

of...

Hans,geen onzin vertellen,topontwerpers in audio bestaan. Niet iedereen kan mooie schakelingen ontwerpen maar het moet wel bij je keten passen.

??

:huh:

;)

Industrie is gebaseerd op

- ontwerpers die trachten de door marketing managers gevraagde technische kwaliteiten en prestaties te realiseren;

- marketing managers die proberen zo goedkoop mogelijk geproduceerde producten zo duur mogelijk te verkopen.

Wat ontwerpers kùnnen is niet zozeer de vraag als wel wat zij mógen, van de marketing managers

Industrie is gebaseerd op

- ontwerpers die trachten de door marketing managers gevraagde technische kwaliteiten en prestaties te realiseren;

- marketing managers die proberen zo goedkoop mogelijk geproduceerde producten zo duur mogelijk te verkopen.

Wat ontwerpers kùnnen is niet zozeer de vraag als wel wat zij mógen, van de marketing managers

Daarbij beloven die marketing managers bovendien dingen aan klanten die onmogelijk zijn en die een ontwerper toch moet maken.

He....dat is apart. De Surzur foto is van mijn hand........waar komt die nou :blink: ineens vandaan. Is mijn "oude" Surzur en is nu van een vriend van mij.

Sinds deze week speel ik met een Benz Ace M op mijn Blue Amp model 42 en dit gaat wel heel erg goed.

De EMT XSD15 had de "geest" gegeven en via via kon ik deze Benz kopen.

Leuk symfo.

Wat was er met de EMT ? De foto van de Surzur komt ...............vandaan

Klinkt de Benz goed? Waarom een M en geen L ? :(

Gek dat er "HEAR" nog maar een klein ploegje over is.

Er is een topic over geschreven, ik weet het................sorry

Ben weg

• Members

Leuk symfo.

Wat was er met de EMT ? De foto van de Surzur komt ...............vandaan

Klinkt de Benz goed? Waarom een M en geen L ? :(

Gek dat er "HEAR" nog maar een klein ploegje over is.

Er is een topic over geschreven, ik weet het................sorry

Ben weg

:blink:

Zo :blink: is dat niet, Symfo had minimaal dergelijke vragen als ''Wat was er met de EMT?'' en dergelijken verwacht. Dat dat helaas niet meer aan de orde is, spijtig, maar zo gaat het nu eenmaal. Men heeft tegenwoordig Feestboek, Twitter en consorten om dit soort dingen te ventileren, daar krijg je nog wel vragen, opmerkingen en/of commentaar. Of het leven er nu echt beter op wordt met al die moderne zut...

Ik was even in shock toen ik Symfo's post voor het eerst las. Een EMT element kapot?! Hoe?! Alleen hij ging snel over naar zijn nieuwe element. Dus ik ging er vanuit dat Symfo misschien één van die hififans is die snel een ander apparaat kan kopen ter vervanging. Terwijl ik er nog dagen van kapot zou zijn. Excuus Symfo. Hoe is je EMT element naar de eeuwige analoge velden gegaan? En waarom van EMT naar Benz? Benz is toch licht romantisch en EMT is toch meer neutraal dacht ik zo. Fijn dat je weer een ander element hebt kunnen betrekken. Daarbij had ik het ook te druk om te reageren en dacht dat iemand anders even de obvious question, zou vragen, maar de spoeling is dun vandaag de dag en we staan allemaal in de wacht. :blink:

Ik heb nog even nagekeken waarom er niet is gereageerd.

Het ging over de foto van de Sursur. Daarna de tekst van Symfo, die begint over die foto en geeft daarna nog wat infomatie over de huidige stand van zaken.

Kennelijk was er geen reden om daar (op dat moment) dieper op in te gaan.

• 2 weeks later...
  • Members

[...]

Misschien nog wel een aardige in deze, in principe geeft Sense of Music met al haar leveranciers tijdens het Lente weekend een jubileumshow in Cafe Engels (dus ja, we hebben hier een primeur), daar ga ik een ruimte invullen samen met Room4Music. Hier wil ik een set neerzetten met 5 of 6 draaitafels waarbij de RCM's, de vd Hul's, de Octave en misschien ook eindelijk de Monk allemaal aan bod komen. Met alle tafels zal ook daadwerkelijk worden gedraaid, dus voor de analoogliefhebber zou dat nog wel eens een leuke kunnen zijn om in de agenda te zetten! Leuke bijkomstigheid, dan gebruik ik ook een Pluto tafel met een nieuwe arm!

Heel mooi, daar ga ik tijd voor vrijmaken. Wanneer is het precies..??

Ik heb vanmiddag begrepen dat dit definitief doorgaat, inderdaad op 23 en 24 maart in Cafe Engels. De show gaat ''Analogue Extrema'' heten, hoofdorganisator is Sense of Music.

Wat ik zoal begreep was dat de volgende deelnemers daar in ieder geval al gaan staan (sets even buiten beschouwing, alleen de anaologe producten even opsommen):

*Aspera met Raven

*Symphony met VPI, Bergman en Koetsu

*Analogue Audio met Nottingham, Cartridge Man en Tricord

*Holland Link met SME en Ayon

*Music2/Room4Music met Acoustic-Signature, Pluto, Octave, RCM, vdH en Monk Audio

*Auditorium met Hanss Acoustics

*Dynamic Solutions met DPS, Basis en Lyra

*Tonar met Jelco, Grado, Ortofon en diverse accessoires

*STS-Records met vinyl

*Nutters met vinyl

*Rik stoet met vinyl, accesoires en Takumi

*X-fi met...

*En ... wordt vervolgd!

Lijkt me dus vooral voor de analoogfan een zeer interessante show te worden. Deze maal zijn er op de 2e verdieping nog 2 grote demoruimtes bij, daarvan heb ik er alvast 1 geconfisceerd!

• Members

Dat, mijn beste Carl, zal geen enkel probleem zijn.

Ik begreep dat van de Leur waarschijnlijk ook aanwezig zal zijn, de phonotrap in die voorversterker is ook bijzonder fraai!