Jump to content

Ceramische Units

carl
 Share

Recommended Posts

niet-parallele wanden doen het ook leuk tegen staande golven.

groet

Ja maar dan moeten ze wel echt niet-parallel zijn. Een beetje scheef heeft totaal geen zin. En verreweg de ergste resonantie zit in de lengterichting. Als je daar de wand effectief niet-parallel maakt dan raak je wel dik 30 % van de ruimte kwijt.

Heb de pp ss kortgeleden voor het eerst gezien. Ik zou de units liever verzonken in het speksteen hebben maar ik vind ze in het echt mooier dan op de foto's. Zeker niet lelijk.

Wat de een mooi vindt, vindt de ander lelijk. Ik vindt bijvoorbeeld Sonus Fabers vaak niet mooi terwijl het objectief gezien zeer fraai is afgewerkt. Een beetje industrial look kan het zonder meer erg goed doen. Ik moet die PP zeker nog een keer gaan beluisteren en bekijken.

Wat de een mooi vindt, vindt de ander lelijk. Ik vindt bijvoorbeeld Sonus Fabers vaak niet mooi terwijl het objectief gezien zeer fraai is afgewerkt. Een beetje industrial look kan het zonder meer erg goed doen. Ik moet die PP zeker nog een keer gaan beluisteren en bekijken.

Carl, je zou echt de Kef LS50 eens beluisteren in een goede akoestiek.

Je zult echt verbaasd zijn over zijn kwaliteiten. Het is dat ik te ver weg woon :(

Guest tubejack

Heb de pp ss kortgeleden voor het eerst gezien. Ik zou de units liever verzonken in het speksteen hebben maar ik vind ze in het echt mooier dan op de foto's. Zeker niet lelijk.

Gewoon een plantje opzetten :rolleyes:

pp.jpg

Daar ga ik zeker nog eens naar luisteren Ruud. Ik vind het overigens wel leuk om nog wat te verkennen. Van mijn Conrad Johnson en Oracle blijf ik verder af.