robx Posted 23 november 2012 Report Share Posted 23 november 2012 guttegut wat een attitude. begrijpend lezen op school gehad? groet ps ...@ravon Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 24 november 2012 Report Share Posted 24 november 2012 Beste Tubejack, Jouw luidsprekers zijn, tot op zekere hoogte (diepte) natuurlijk, best okay! Vooral wat impulsverwerking en fasereinheid over een groot, ja zeer groot frequentiebereik, betreft... En dat zijn wellicht, voor de "werkelijkheidservaring", de belangrijkste aspecten! Ik dacht dan ook aan de luidsprekers van àndere audiofielen die de set van Mumsoft zo hebben bewierookt - aan vliesridders en andere dipolers met name - toen ik het had over "basloze, futloze luidsprekers". Gôh, Tubejack... trek jij je àlles zo p'soonlijk aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 24 november 2012 Report Share Posted 24 november 2012 Gôh, Tubejack... trek jij je àlles zo p'soonlijk aan? Nee, ik heb gewoon een andere kijk op de dingen. Dat heb ik van nature, maar e.e.a. is nog bijgebracht door diverse leraren, coaches en mentoren. Kruip eens in de huid van een ander (in dit geval ontwerper) En zie hoe mooi dingen (of vul maar in) zijn, zelfs die met beperkingen kunnen nog perfect in zijn of haar soort zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 24 november 2012 Report Share Posted 24 november 2012 Dit topic is gesloten, vanwege de richting die het genomen heeft. Mocht er dringende behoefte aan zijn, dan kan het tijdelijk weer opengezet worden, echter alleen puur voor on-topic berichten. Mijn suggestie evenwel is, dat dergelijke uitingen in mijn audiofiele dag geplaatst worden. Moderator2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts