Guest De voetbalkenner Posted 21 maart 2001 Report Share Posted 21 maart 2001 Lieve mensen, Hebben jullie ervaring(en) met deze luidspreker? Zo ja, deel ze met mij (en anderen)! Groetjes, GB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 maart 2001 Report Share Posted 24 maart 2001 Hoi, Dat de luidsprekers nog niet zo bekend zijn ligt aan het feit dat dit eigelijk maar een heel kleine firma is (ca. 10 medewerkers) en de importeur in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bootje Posted 25 maart 2001 Report Share Posted 25 maart 2001 Een tijdje geleden heb ik eens een HGP- supertech in een verglijkingsopstelling mogen beluisteren en liet me sterk denken aan de betere Audio Physic speakers op het gebied van weergave karakter ! De HGP behoort werkelijk tot de betere Duitse speakers zonder het 'Nederlandse' vooroordeel wat altijd aan deze afkomst kleeft. Een collega van mij heeft ze direct gekocht omdat het een uitloopmodel (wat's in a name) was en de prijs hierop was afgestemd. Zelf koos ik voor een Dunlavy speaker die meer laagdruk gaf maar helaas niet zo mooi vorm gegeven was als de HGP. Boudewijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts