Jump to content

Ter Leering Ende Vermaeck

Arden
 Share

Recommended Posts

• Members

In het kader van niets te doen hebben en de tijd te doden, ik vond deze 2 filmpjes op het net. Ik wilde het bijna omdopen in ''How it Should and NOT Should be made'', maar vooruit, kijk, en trek je conclusies...

• Members

Als je daar mee de Voice-over bedoeld, kan ik inkomen, als je doelt op mijn ''commentaar'', als die armen bij W. B. daadwerkelijk zo in elkaar worden gefrommeld, vraag ik me af in hoeverre een consument serieus wordt genomen...

Buiten dat, informatief zijn de filmpjes zeker!

Dan nog het aansluiten van de toon arm bedrading bij WB daar kan je toch mooier een connector plaatsen zo als SME dat ook doet.

Dit komt op mij erg amateuristisch over.

Met je bout krimpkousjes plaatsen.

Heb ik al verschillende malen geprobeerd maar er gaat niets boven een föhn voor zo iets.

Wel leuk om eens te zien hoe de Kuzma gemaakt wordt.

Dat ziet er keurig uit.

Ik denk, omdat het een éénpuntsarm is, minder een probleem wanneer het niet precies recht zit. maar in zo'n promofilmpje komt het wel knullig over. Ik denk dat ze willen laten zien dat het geen massaproduct is zo'n Wilson.

De dikke snaar bij WB staat me ook niet zo aan, evenals de slingerende motorpuley. En een draaiplateau rond frezen, daar heb ik ook zo m'n bedenkingen over.

:)

Soms wil je niet dat de magie achter een product verdwijnt. Je auto die even wordt uitgedeukt met stevige slagen, je diner dat gewoon uit de restaurantkoelkast komt etc. etc. Ja, dat Wilson Benesch filmpje meen ik me ook te herinneren. Maar soms zijn de indrukwekkende dingen simpel in elkaar te zetten. Ik ga een kijken. Dank Arden voor het posten.

Gek hé dat ik er heel anders over denk... zou dat iets met ons vak te maken hebben..??

:)

Dat heeft het zeker Hans. Wat dat betreft heb jij wel een echter beroep dan ik. Ik kost als overheidsdienaar alleen maar geld en jij voegt waarde aan dit land toe. Maar goed ik realiseer me dat in tegenstelling tot mijn collega's.

Overigens ben jij wel eens in een sterrenrestaurant geweest. Als daar een biefstuk op de grond valt gooien ze hem echt niet weg maar wordt die schoongeveegd en gaat vervolgens bij jou op het bord.

We moeten weer eens een afspraak maken!