Sodejuu Posted 5 januari 2013 Report Share Posted 5 januari 2013 Heren (en dames), Bij deze een (foto)verslagje van de in aanbouw zijnde phonotrap die ik aan het bouwen ben. Geen eigen ontwerp, maar een ontwerp van Nelson Pass op pcb's die ik van Duck Twacy gekregen heb (ze waren onbestukt). Ik had beloofd dat ik 'm zou bouwen en ik los mijn beloftes meestal in. Ik had al eerder de Pass Pearl clone gebouwd. Die speelt nu bij een kennis van mij (en klinkt bezopen goed). En nu is de Pass Ono Clone aan de beurt. Voorwaar geen simpel dingentjen en alles op z'n Amerikaans overkil. Geen opamps, maar jfets en mosfets, gematcht, natuurlijk, want anders werkt het niet Ik ben nu ruim 3 jaar bezig met dit ding.Na veel gezoek en gepuzzel zijn nu wel alle onderdelen en materialen binnen om het geheel eindelijk compleet te maken. Het verzamelen van allehande, deels exotische onderdelen heeft ook veel tijd (en geld) gekost. Ik werk eraan als ik zin en tijd heb. Dat laatste is spaarzaam. Het eerste komt vaker voor, maar niet zo vaak in combinatie met het laatste. Als er geen druk achter zit, dan laat ik dergelijke dingen nog wel eens liggen (sorry ) Wat jullie hier zien is alleen de voeding. Nee, het wordt geen poweramp en ik heb ook niet per ongeluk de verkeeerde foto's geupload. Hier is nog niks geen RIAA correctie of enig versterker gedeelte op te zien. Het geheel komt wel in 2 van deze kasten die ik uit Italié heb laten komen. Ik zal dit topic bij tijd en wijlen voorzien van nieuw fotomateriaal. Op welke termijn dit project af is weet ik niet, maar ik verwacht toch dat het nu niet meer al te lang zal duren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 januari 2013 Author Report Share Posted 5 januari 2013 De voeding helemaal afgebouwd en klaar gemaakt: Link to comment Share on other sites More sharing options...