Members Arden Posted 10 januari 2013 Members Report Share Posted 10 januari 2013 Op 23- en 24 maart 2013 is hij er weer, de Cafe Engels Show. Deze maal gedoopt als ''Analogue Extrema'' Drijvende kracht achter deze 2013 editie is Sense of Music met haar leveranciers. Tijdens deze show, waar Analoog de rode draad zal zijn, kunt u demonstraties verwachten van onder andere Basis, Nottingham Analogue, Acoustic-Signature, DPS, VPI, Pluto, Takumi, Hanss, Oracle, SME, Michell, Grado, van den Hul, Benz, Lyra, Ortofon, Monk, Octave, RCM, EAR en ga zo maar door. Verschillende verkooppunten van vinyl zijn uiteraad ook aanwezig, en wel in de vorm van Vinyl-Vinyl, Nutters en STS-Records. Alles bij elkaar opgeteld een heus analoog feestje.De toegang is, zoals altijd, gratis. Voor de eerste 500 gegadigden is een voorraad lp’s van STS-Records ingekocht, het album ‘’Sweet and Low’’ van Imgram Washington, deze zal u -uitsluitend tijdens deze show- worden aangeboden voor € 5,= ipv € 30,=Showtijden en locatie:Cafe EngelsStationsplein 45 (50 meter van het station)3013 AK RotterdamShowdagen: Zaterdag 23- en Zondag 24 Maart 2013 van 10.00 tot 17.00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 10 januari 2013 Report Share Posted 10 januari 2013 Dat wordt mooi! Ik ga zeker komen. Nu maar duimen dat alles meezit en het ook daadwerkelijk lukt om te komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 januari 2013 Report Share Posted 10 januari 2013 Als het enigszins mogelijk is kom ik ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 11 januari 2013 Report Share Posted 11 januari 2013 Ik denk dat ik er ook zal zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 11 januari 2013 Report Share Posted 11 januari 2013 Lijkt me leuk. Het is ook lekker dichtbij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 11 januari 2013 Report Share Posted 11 januari 2013 Maar eerst ga ik zondag naar: Gydotron High-End LuistershowZaterdag 12 en zondag 13 januari 2013 10-18u Sint MartinuspastorijBerckhovenstraat 11Malle, België Lees meer : http://www.hifi.nl/agenda/3851/Gydotron-High-End-Luistershow.html#ixzz2HgEeQtHe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 11 januari 2013 Report Share Posted 11 januari 2013 Als het even kan, wollie komt ook ik bedoel, wollie gaat naar de grote stad Rotterdamm lang niet meer geweest . Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 11 januari 2013 Report Share Posted 11 januari 2013 Dat kan gezellig worden. Of ga je naar dat malle België? M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 11 januari 2013 Report Share Posted 11 januari 2013 Engels lijkt me ook wel wat: heb zelf heel wat jaren in het Groothandelsgebouw gewerkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 11 januari 2013 Report Share Posted 11 januari 2013 Maar eerst ga ik zondag naar: Gydotron High-End Luistershow Zaterdag 12 en zondag 13 januari 2013 10-18u Sint Martinuspastorij Berckhovenstraat 11 Malle, België Lees meer : http://www.hifi.nl/agenda/3851/Gydotron-High-End-Luistershow.html#ixzz2HgEeQtHe Oohh das jammer, ik kan zondag niet en ik ga zaterdag... Ja Marc het maffe Malle Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 januari 2013 Report Share Posted 11 januari 2013 Mooie opname die plaat van Ingram Washington. Maar zoals met alle muziek moet je wel van het genre houden. Zoals het er nu uitziet ben ik er een van de twee dagen. Of ik de hele Wall ga uitzitten, weet ik niet, dat zie ik dan wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 januari 2013 Report Share Posted 11 januari 2013 Dit jaar weer geen Doelen show..?? Een reden te meer om uitgebreid Analoog te gaan luisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 11 januari 2013 Report Share Posted 11 januari 2013 Mooie opname die plaat van Ingram Washington. Maar zoals met alle muziek moet je wel van het genre houden. Lijkt me een soort rustige Jazz, klopt dat? M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 12 januari 2013 Report Share Posted 12 januari 2013 De Doelen een keer geweest daarna nooit meer ,niet gecharmeerd van de akoestiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 12 januari 2013 Report Share Posted 12 januari 2013 Morgen naar De Doelen, ik ga het horen. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 januari 2013 Report Share Posted 12 januari 2013 Lijkt me een soort rustige Jazz, klopt dat? M rc precies.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 14 januari 2013 Report Share Posted 14 januari 2013 Maar eerst ga ik zondag naar: Gydotron High-End Luistershow Zaterdag 12 en zondag 13 januari 2013 10-18u Sint Martinuspastorij Berckhovenstraat 11 Malle, België Lees meer : http://www.hifi.nl/agenda/3851/Gydotron-High-End-Luistershow.html#ixzz2HgEeQtHe Ik ben gisteren geweest en ik vond het een leuke show. Er werd een live opname gemaakt van een 2-tal muzikanten die op een Viola da gamba speelden. En Jan Didden gaf een lezing over de loudness-war. Erg interessant. Verder heb ik nog de nodige sets beluisterd (er waren 7 luisterkamers) en nog wat bekenden getroffen. Foto's en een verslagje zullen weldra elders online verschijnen Zeker en aanrader. Volgend jaar is ie nl weer (ruimtes zijn weer vastgelegd voor 2014) BTW, ik heb van een insider vernomen dat de Engels show nog niet definitief is ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 14 januari 2013 Author Members Report Share Posted 14 januari 2013 [...] BTW, ik heb van een insider vernomen dat de Engels show nog niet definitief is ??? Die insider zal zijn eigen deelname wel bedoelen? Ik heb mijn deelnamefactuur al ontvangen en betaald, dus dat lijkt me erg, erg stug! Over die show, ben gisteren bij ons aller Kraus op de koffie geweest, die schijnt dat weekend jarig te zijn dus bij uitstek een gelegenheid om langs te komen (lees: muzikale verjaardagskado's uitzoeken...) Na een leuke avond -veel herinneringen ophalend, niet eens aan muziek toegekomen- geloof ik dat hij zich uiteindelijk toch weer een beetje tot de hearders wil aansluiten. Ik mag het hopen, zijn bijdragen waren altijd zeer welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 14 januari 2013 Report Share Posted 14 januari 2013 Die insider zal zijn eigen deelname wel bedoelen? Ik heb mijn deelnamefactuur al ontvangen en betaald, dus dat lijkt me erg, erg stug! Die insider is idd een deelnemer. Die stond eerder altijd op De Doelen. Ik ken 'm een beetje. Normaal verteld ie geen onzin en het ging niet alleen over zijn deelname. Maar we wachten af en bekijken 't positief Kraus retour? Wordt het Fatbobtrio weer in ere hersteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 14 januari 2013 Report Share Posted 14 januari 2013 En Jan Didden gaf een lezing over de loudness-war. Erg interessant. Leuk had ik ook wel mee willen maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 14 januari 2013 Report Share Posted 14 januari 2013 Die insider is idd een deelnemer. Die stond eerder altijd op De Doelen. Ik ken 'm een beetje. Normaal verteld ie geen onzin en het ging niet alleen over zijn deelname. Maar we wachten af en bekijken 't positief Kraus retour? Wordt het Fatbobtrio weer in ere hersteld Volgens mij zijn er hear wel meer dan 3 fatbobbezitters... Ik ken er tenminste al 4. En Kraus...?? die is van harte welkom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 14 januari 2013 Report Share Posted 14 januari 2013 Volgens mij zijn er hear wel meer dan 3 fatbobbezitters... Ik ken er tenminste al 4. En Kraus...?? die is van harte welkom Je kent er minstens 5 (Onno heeft er ook een, weet je nog?), maar het originele Fatbobclubje was toch, Hans, Hans en Eric? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 14 januari 2013 Report Share Posted 14 januari 2013 precies... ik ken er 5 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 15 januari 2013 Report Share Posted 15 januari 2013 Die insider zal zijn eigen deelname wel bedoelen? Ik heb mijn deelnamefactuur al ontvangen en betaald, dus dat lijkt me erg, erg stug! Over die show, ben gisteren bij ons aller Kraus op de koffie geweest, die schijnt dat weekend jarig te zijn dus bij uitstek een gelegenheid om langs te komen (lees: muzikale verjaardagskado's uitzoeken...) Na een leuke avond -veel herinneringen ophalend, niet eens aan muziek toegekomen- geloof ik dat hij zich uiteindelijk toch weer een beetje tot de hearders wil aansluiten. Ik mag het hopen, zijn bijdragen waren altijd zeer welkom! Grappig weer, hoor.Geen uitnodiging of deelnameformulier of persbericht gezien. Kraus weer terug op het Hear forum. Ik ben benieuwd naar zijn bijdragen. Je kent er minstens 5 (Onno heeft er ook een, weet je nog?), maar het originele Fatbobclubje was toch, Hans, Hans en Eric? De mijne staat nog steeds zijn rondjes te draaien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 16 januari 2013 Author Members Report Share Posted 16 januari 2013 Grappig weer, hoor.Geen uitnodiging of deelnameformulier of persbericht gezien. [...] Kom net bij de organisator vandaan, check je mail van 7 januari, je zat er wel degelijk bij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts