Jump to content

Cafe Engels Show Editie 2013: ''analogue Extrema''

Arden
 Share

Recommended Posts

Voor zo,n soorten de sharia invoeren ,slager haks bijlltje en dan tsak tsak de vingertjes ,die doet het niet meer :)

Voor mensen die zo'n overdreven oordeel uitspreken voor het jatten van zo'n pickup-pukkie luidt het sharia-oordeel:

tjak, tjak... tòng er af!

Dat is dan al de 2de puck die niet op de normale wijze van eigenaar is gewisseld. Ik meen me te herinneren dat er een paar jeaar geleden zo'n puck met ingebouwde toerenteller verdwenen is ...

:wacko:

Guest tubejack

Inderdaad :(  Vervelend zulke lieden, die niet met hun handen van andermans spullen af kunnen blijven.

Maar de sharia invoeren, doe FF normaal joh :wacko:

• Members

Ja, ja, steek er maar de draak mee (ik kan er nu ook wel weer om lachen hoor). Het blijft alleen een beetje zielig dat je naar een dergelijke show gaat om een puck te jatten. Doe iets nuttigs met je leven en val anderen niet lastig met je aanwezigheid.

Ik mag dan ook echt lijden dat deze kruimelaar zo dom is dat hij ergens zijn nieuwste aanwinst openlijk publiceerd, wat zal hij dan een plezier beleven... O, en ja, dit was puck nummer 2 die gejat is. De vorige was ook ''ietsjes'' prijziger!

Maar goed, de buitenlandse delegatie is net vertrokken, nu eerst een avondje niets doen. Mijn belevingen en anekdotes (ja die zijn er weer plenty) komen binnenkort wel voorbij.

• Members

Had ik die maar... Het was de allereerste in het zilver om aan het publiek te showen. Prijs weet ik nog niet eens. Gelukkig heeft een dealer van mij de zwarte versie, die had ik ook gekregen. Zal daar vandaag eens een foto van gaan maken, weten we waar we over praten!

Arden ,als ik jou was zou ik bij spido langs gaan voor speksteen en dan maak je daar je draaitafel,s aan vast, want wie weet straks mis je nog  een draaitafel en dan .  :)

Had ik die maar... Het was de allereerste in het zilver om aan het publiek te showen. Prijs weet ik nog niet eens. Gelukkig heeft een dealer van mij de zwarte versie, die had ik ook gekregen. Zal daar vandaag eens een foto van gaan maken, weten we waar we over praten!

Kun je niet een foto van de zwarte versie met fotoshop een zilveren uiterlijk geven.

Ik zou het met die foto bij alle fora melden als ik jou was.

Groet,

Leobus

Leobus ,je moet niet slimme bandietje,s wakker maken want wie bij Engels is geweest zijn toch forum leden op internet.

Gewoon de volgende keer 2 dash camera,s plaatsen .

Extreem lullig weer, zoiets. :angry:

Wat een kneus ben je dan.........

Anyway, hoe was de show? De thuisblijvers willen ook graag horen wat er allemaal te doen was!

Beetje zielig zulke figuren.

Je hebt overigens wel wat gemist al was voor mij de show in mono

Eigenlijk geen slechte sets gehoord behalve de AN dan (niet mijn ding speakers tegen de muur) en de set bij John v Gent maar die draaide weer hele goede Blues en dan is het minder erg om naar mindere speakers te luisteren.

Leuk ook om live muziek te horen op een dergelijk beurs.

Bij Van de leur was een trio dat onversterkt zong en speelde dit gaf weer een mooie reverentie en een leuke afwisseling.

Groetjes George

Dan in die ruimte waar de dure Lyra speelde als er nou een cd speler speelde het je het niet in de gaten .

Ik heb nog eens nagedacht over deze opmerking van jou want ook ik moest even kijken wat er nu speelde. Nooit hoorde ik een plaat met zulk krachtig en glashelder hoog. Zou dat nu allemaal aan het element liggen en hebben onze MC's en MM's van minder dan 9000 Euro zulke duidelijke tekortkomingen?

(Of bedoelde je dit juist denigrerend richting vinyl...kan natuurlijk ook  :D . Ik vind het namelijk een compliment als een plaat ook zo als een cd kan klinken,...en daarnaast ook nog meer emoties kan overdragen natuurlijk.)

Het zou ook een zeer geslaagde combinatie kunnen zijn van heldere opname, huwelijk tussen het element en de arm, en niet te vergeten een perfecte combinatie met de versterking.

Die laatste kan namelijk door mis-matching het hoog ernstig vertroebelen, heb ik onlangs bij mezelf gemerkt (hoezo is een Denon element in z'n element met een trafo van hetzelfde merk  :confused:  :(, direct op de MC ingang met een lagere dan aanbevolen afsluitweerstand is al een stuk beter, bijvoorbeeld).

Treshold,voor mij was het een schok ,want delos bij Feikert was een heel  stuk beter behalve het laag,en met de dorian werd niet gespeeld .Ze hadden eigenlijk op een draaitafel de drie elementen laten horen dan kon je ongeveer een oordeel geven.

Over plaat ben eigenlijk heel duidelijk alleen platen voor 1985 zijn zinvol.Daarna weet je niet of het analoog of digitaal is.

Ik koop nog steeds platen maar wel waar de cd beschikbaar is.

Zo was bij frits het live concert digitaal opgenomen terwijl daar een analoge bandrecorder stond,ik had hem zo onder de vot kunnen trappen :D  :D ,dat zijn toch verloren kansen.Als je de kans heb moet je misbruik er van maken.

Voor Spido, onder de vot en de sharia zijn gewoon prikkels om een mens wakker te schudden.

Het merk weet ik niet maar het klonk echt voor geen meter.

Vooral in het laag was het bonkerig.

Het waren de speakers met die draaibare top kast.

Goede speaker die te dicht bij de muur stond George.