WanFie Posted 8 februari 2014 Report Share Posted 8 februari 2014 Ik vind de site van Hoer-wege nogal chaotisch, hopelijk is dat met d'r spullen niet zo. http://www.hoer-wege.de/ Daar staat de phonotrap overigens ook op: en de voeding: Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiovorden Posted 8 februari 2014 Report Share Posted 8 februari 2014 quote: "Het geluid biedt heel veel detail, veel kracht, een groot beeld en prachtige stemmen. Deze pre lijkt mij beter dan de anderen die ik hier heb gehad en kon wel eens een blijvertje worden." Als ik dit zo lees Jos, bemerk ik toch enige twijfel... Was het niet zo dat juist een eerdere phono bij jou juist te veel gain had. Het blijft maar tobben met die phono's! Veel luisterplezier gewenst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 8 februari 2014 Author Report Share Posted 8 februari 2014 Ha Audiovorden. Heb jij de rol van kritisch lezer op je genomen? Ik wilde expres niet al te overtuigd overkomen, heb je goed gezien. Dat gezegd hebbende, WAT EEN ONGELOOFLIJKE PHONOTRAP!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiovorden Posted 8 februari 2014 Report Share Posted 8 februari 2014 geniet er maar van Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 8 februari 2014 Author Report Share Posted 8 februari 2014 Je hebt gelijk Hans, het is nogal een barokke toestand. Een goede grafisch ontwerper zou wonderen kunnen verrichten. De producten zitten daarentegen glashelder in elkaar. Zie foto's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 8 februari 2014 Report Share Posted 8 februari 2014 Je hebt gelijk Hans, het is nogal een barokke toestand. Een goede grafisch ontwerper zou wonderen kunnen verrichten. De producten zitten daarentegen glashelder in elkaar. Zie foto's. Ach die spartaanse layout heeft ook iets van de Duitse Gründlichkeit: "Du sollst arbeiten" Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 8 februari 2014 Author Report Share Posted 8 februari 2014 Ja Pjotr, Het heeft inderdaad haast iets van een militaire Grundlichkeit. Bij audio vind ik dat niet erg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 februari 2014 Report Share Posted 8 februari 2014 Die Blue Amp heeft 66 db aan gain. Ik snap niet wat je probleem was Alabaster zeker omdat de Hoer Wege maar maximaal 60 db aan gain heeft. Had je de Blue Amp nieuw gekocht want dan had je hem beter voor garantie kunnen sturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 9 februari 2014 Author Report Share Posted 9 februari 2014 Sterker nog Carl, de Blue Amp had zelfs 70 dB gain. De Hoer-Wege heeft max. 66.Ik heb precies dezelfde Blue van een vriend van me geleend om te zien of het aan 'mijn' Blue lag: zelfde probleem. Het ligt hem blijkbaar niet aan de gain, maar aan een wat slap geluid dat er uitkomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 9 februari 2014 Report Share Posted 9 februari 2014 Er is al eerder een discussie geweest over de Blue Amp dat die wat slap in de bas was. Uiteindelijk bepaal je toch zelf wat voor jou het lekkerst klinkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 9 februari 2014 Author Report Share Posted 9 februari 2014 Het grappige is dat deze opamp- gebaseerde -phonotrap samenspeelt met vintage technologie: de Chaos Amplifier van Theo van Wermeskerken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 9 februari 2014 Report Share Posted 9 februari 2014 Er is al eerder een discussie geweest over de Blue Amp dat die wat slap in de bas was. Uiteindelijk bepaal je toch zelf wat voor jou het lekkerst klinkt.[/quote Blijft een leuke hobby! Ik vraag me wel af wat de verklaring is van die slappe bas want ik had er geen probleem mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 15 februari 2014 Author Report Share Posted 15 februari 2014 Na een weekje luisteren besloten de phono te kopen. Ik speel nu met zo'n 56 dB gain en dat gaat prima. Lekker vol en rustig geluid. Blijft apart dat ik met de Blue Amp op 64 dB plus trafo moest spelen en dat het geluid dan nog wat terughoudend bleef. Misschien toch een gebrek aan laag waardoor het geluid 'dun'bleef. Afijn, eind volgende week verwacht ik de Hoer-Wege Mc V3 en zal ik een fotootje plaatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 15 februari 2014 Report Share Posted 15 februari 2014 Leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiovorden Posted 15 februari 2014 Report Share Posted 15 februari 2014 Na een weekje luisteren besloten de phono te kopen. Ik speel nu met zo'n 56 dB gain en dat gaat prima. Lekker vol en rustig geluid. Blijft apart dat ik met de Blue Amp op 64 dB plus trafo moest spelen en dat het geluid dan nog wat terughoudend bleef. Misschien toch een gebrek aan laag waardoor het geluid 'dun'bleef. Afijn, eind volgende week verwacht ik de Hoer-Wege Mc V3 en zal ik een fotootje plaatsen. Na een weekje luisteren besloten de phono te kopen. Ik speel nu met zo'n 56 dB gain en dat gaat prima. Lekker vol en rustig geluid. Blijft apart dat ik met de Blue Amp op 64 dB plus trafo moest spelen en dat het geluid dan nog wat terughoudend bleef. Misschien toch een gebrek aan laag waardoor het geluid 'dun'bleef. Afijn, eind volgende week verwacht ik de Hoer-Wege Mc V3 en zal ik een fotootje plaatsen. Proficiat. Welke phono kabel gebruik je voor de V3. Ook de balanced Grover? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 15 februari 2014 Author Report Share Posted 15 februari 2014 Ja, hij heeft een xlr ingang, dus de Grover kan ik mooi gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 februari 2014 Report Share Posted 17 februari 2014 Afgelopen woensdag was Fred Bühler bij onze audioclub en die had een hele mooie phonotrap bij zich. Ik heb er weinig gehoord die het zo goed doen en deze is dan ook nog (redelijk) betaalbaar. Als enkelvoudige kost ie €2000 en dal je 'm dubbel uitgevoerd wil hebben (dus voor 2 arm/element combi's) betaal je €800 meer. En tegen een meerprijs ook verkrijgbaar in Britisch Racing Green met chroom front (http://www.buehler-audioresearch.de/) Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 25 februari 2014 Author Report Share Posted 25 februari 2014 Vandaag de Hoerwege in een kastje binnengekregen, en, zoals beloofd, wat foto's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 25 februari 2014 Author Report Share Posted 25 februari 2014 De versterker is nu uitgevoerd met accuvoeding en in tegenstelling tot de 'nackte Platinen', bromt het helemaal niet, doodstil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 25 februari 2014 Author Report Share Posted 25 februari 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 25 februari 2014 Report Share Posted 25 februari 2014 Leuk! Ik ben ook opzoek naar een nieuwe Phono met volumeregeling. Heb net een Array PH1 op proef gevraagd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 25 februari 2014 Author Report Share Posted 25 februari 2014 Leuk, ik heb een paar keer een Array mogen beluisteren, oa. bij Hansko. Wat kost ie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 25 februari 2014 Report Share Posted 25 februari 2014 € 2.575,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiovorden Posted 25 februari 2014 Report Share Posted 25 februari 2014 ziet er fraai uit Jos, veel luisterplezier gewenst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 25 februari 2014 Author Report Share Posted 25 februari 2014 Dank je audiovorden. Als je een keer in de buurt bent.. Hij klinkt heel bijzonder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts