goodtube Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 hoe verzin je het weer JD Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 9 april 2014 Report Share Posted 9 april 2014 hoe verzin je het weer JD Hij is creatief hoor die Jongen. Verschrikkelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 9 april 2014 Report Share Posted 9 april 2014 Hij is creatief hoor die Jongen. Verschrikkelijk. Dergelijke flauwekul komt in 2 seconden bij me op. Ik zoek nog iemand om een one-man show mee te beginnen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 9 april 2014 Report Share Posted 9 april 2014 Dergelijke flauwekul komt in 2 seconden bij me op. Ik zoek nog iemand om een one-man show mee te beginnen . Duurt dat zo lang bij jou?? Ik doe wel mee, Watt en half Watt noemen we ons dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 9 april 2014 Report Share Posted 9 april 2014 Duurt dat zo lang bij jou?? Ik doe wel mee, Watt en half Watt noemen we ons dan. Ik heb een prachtig lang en slank lichaam. Ben jij toevallig klein en dik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 9 april 2014 Report Share Posted 9 april 2014 Duurt dat zo lang bij jou?? Ik doe wel mee, Watt en half Watt noemen we ons dan. http://nl.wikipedia.org/wiki/Watt_en_Halfwatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 9 april 2014 Report Share Posted 9 april 2014 Ik heb een prachtig lang en slank lichaam. Ben jij toevallig klein en dik? Nee man, ik heb ook een goddelijk lijf, jammer hè? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 9 april 2014 Report Share Posted 9 april 2014 http://nl.wikipedia.org/wiki/Watt_en_Halfwatt dacht ik leuk te doen door er een extra "t" aan te plakken........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 9 april 2014 Report Share Posted 9 april 2014 dacht ik leuk te doen door er een extra "t" aan te plakken........... Een ogenblikje, ik kom zo bij u. Ik zit nog even bij te komen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 9 april 2014 Report Share Posted 9 april 2014 Kappen met die onzin forumleden, anders wordt er hardhandig opgetreden. Het moet hier over fono gaan. Uw assistent beheerder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 9 april 2014 Report Share Posted 9 april 2014 Kappen met die onzin forumleden, anders wordt er hardhandig opgetreden. Het moet hier over fono gaan. Uw assistent beheerder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 9 april 2014 Report Share Posted 9 april 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 9 april 2014 Report Share Posted 9 april 2014 Dergelijke flauwekul komt in 2 seconden bij me op. Ik zoek nog iemand om een one-man show mee te beginnen .Haha dan ga jij die dirigeren On topic: zoek een platen speler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 9 april 2014 Report Share Posted 9 april 2014 Haha dan ga jij die dirigeren On topic: zoek een platen speler Is een cd speler ook goed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 9 april 2014 Report Share Posted 9 april 2014 On topic: zoek een platen speler On topic dan heb je ook een phono versterker nodig. Je kunt eventueel daarvoor de MCML05 nemen en je UL-40S2 als UL-40S2P eindversterker ombouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 10 april 2014 Report Share Posted 10 april 2014 Off topic. Een Lenco 88 is welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 april 2014 Report Share Posted 10 april 2014 Bij mij een Garrard 301 Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 10 april 2014 Report Share Posted 10 april 2014 Bij mij een Garrard 301 Peter Ik kan eens een balletje opgooien bij die kennis van mij. Misschien via zijn contacten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 april 2014 Report Share Posted 11 april 2014 He, he. Na jaren van zoeken en pielen en twijfelen aan het draaitafel gebeuren; ik dacht er zelfs over alles weg te doen en met alleen cd speler door te gaan, ben ik eindelijk thuis. Sinds een tijdje speel ik met een Blue Amp 42 en ...yes! Zo kan het ook. Ik had nooit gedacht dat een phono trap zo'n verschil kon maken. (...) Beste Alabaster, Als de verschillen groot zijn, was er eerst vermoedelijk een misaanpassing. Want in technische zin (en prestaties) zijn de verschillen tussen versterkers meestal zo klein, dat daaruit een grote verbetering niet kan worden verklaard. De Blue Amp 42 kost zo'n € 9.000,- , nietwaar? Tja... ik vráág maar... Wat zou het nou eigenlijk kosten om zo'n dingetje te maken? Ja, inderdaad: negen tientjes, hoogstens. Tsjaaa... Prijs/kwaliteitverhoudingbewusten op dit forum moge ik wijzen op dit apparaatje: Tonar Vinyline MC/MM Phono voorversterker input impedance: 47K ohms (MM), 100 ohms (MC) Output voltage: 200mV Gain: 32dB (MM), 53dB (MC) Noise floor: -88dB (MM), -79dB (MC) Total harmonic distortion: 0.0005% RIAA equalisation curve accuracy: 20 Hz to 20 kHz Power supply: 16V/200mA AC http://www.turntableneedles.com/Tonar-Vinyline-MMMC-PreAmp_p_819.html (goedkope aanbieder!) Voor de àllerbeste MC-elementen (low impedance / low output) van EMT en Ortofon ligt de ingangsimpedantie van de MC ingang met 100 Ω misschien ietsje aan de hoge kant... Maar verder lijkt het mij een prima apparaatje, dat zijn geld meer dan waard is. (...) Charles 1973, 05-31-2011, 03:33 PMYou might want to look at a Tonar-Vinyline 4189 MM/MC from the netherlands. My dealer, say's he's heard $500 Phono Stages that were no better than this $175 unit. I've played a direct to disc LP with it with an entry level table that sounded great. Detailed and dead quiet. I played a Kenny Rogers LP, mind you I'm not a big fan of his, but his voice jumped off the record into my living room, the speakers disapeard. I'd suggest you do some research on it yourself. (...) http://www.audiokarma.org/forums/archive/index.php/t-372843.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 11 april 2014 Report Share Posted 11 april 2014 ...yes! Zo kan het ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 18 april 2014 Report Share Posted 18 april 2014 Bouw zoiets, kost je, pak m beet, 300 euro. http://sjostromaudio.com/pages/index.php/hifi-projects/132-qsxm2-the-extreme-phono-riaa-amplifier?showall=1&limitstart=#.U1FlGFcix3s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcman Posted 11 mei 2014 Report Share Posted 11 mei 2014 Is met de laatste drie reacties dit topic definitief doodgeslagen? Natuurlijk absoluut BS dat je de HIGH END Phono stages voor een paar tientjes (na) kunt bouwen. Ja, ik vind ze ook te duur (of ik krijg te weinig van mijn werkgever) maar de bewering dat je een Blue amp voor negen tientjes kunt bouwen slaat helemaal nergens op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 14 mei 2014 Report Share Posted 14 mei 2014 Je kan natuurlijk alles nabouwen. Lekker makkelijk en goedkoop als je zelf niet hoeft te ontwikkelen. Mijn ervaring is verder dat er wel degelijk verschil zit tussen een goedkope en dure phonotrap. Alleen al het feit dat je geen bijgeluiden hoort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 14 mei 2014 Report Share Posted 14 mei 2014 Je kan natuurlijk alles nabouwen. Lekker makkelijk als je zelf niet hoedt te ontwikkelen. Mijn ervaring is verder dat er wel degelijk verschil zit tussen een goedkope en dure phonotrap. Alleen al het feit dat je geen bijgeluiden hoort. Toen ik over ging van een Lehman naar een Sphinx, was het net of de gordijnen open gingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 14 mei 2014 Report Share Posted 14 mei 2014 Speel een MC element dat een lage afsluitimpendantie moet hebben eens af op een te hoge en je luistert echt niet plezierig. Maar ook geldt dat de meeste in versterkers ingebouwde phonotrappen mijns inziens potentie van vinyl laat liggen. Wat mij betreft is er geen discussie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts