Pjotr Posted 25 februari 2014 Report Share Posted 25 februari 2014 Felie! Ziet er ook fraai uit in die kast. Ken het zelf niet maar heb wel de indruk dat een hele mooie pre is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 25 februari 2014 Report Share Posted 25 februari 2014 Ik wacht af, de Sonore phono heb ik gehoord en die staat op mijn verlanglijstje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 26 februari 2014 Author Report Share Posted 26 februari 2014 Ziet er op zich wel mooi uit, maar de informatie op hun site is wel erg summier. En er zit geen electronica in het signaalpad? Zijn de buizen ter versiering? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 26 februari 2014 Report Share Posted 26 februari 2014 Prachtig die hoer-wege. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 26 februari 2014 Author Report Share Posted 26 februari 2014 Dank je, Groovy. Hij speelt ook prachtig. Ik bedank de vorige eigenaar van mijn Blue Amp op mijn blote knieën dat hij me toevallig op dit spoor heeft gebracht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 26 februari 2014 Report Share Posted 26 februari 2014 Ik heb nog niet eerder van het merk gehoord. Waar komt het nu op? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 26 februari 2014 Author Report Share Posted 26 februari 2014 Hoe bedoel je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 26 februari 2014 Report Share Posted 26 februari 2014 Hoewel ik er geen verstand van heb vind ik de printplaat een lust voor het oog. Maar het gaat uiteraard om de klank. Een en ander zal wel met elkaar te maken hebben. Zeer hoogwaardige componenten gebruikt lees ik op hun site. Geniet ze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 26 februari 2014 Report Share Posted 26 februari 2014 Wat het kost? Voor de mensen die niet op het woord hoer willen googelen, de directe link: http://www.hoer-wege.de Heb je deze nu? De Hoer-wege Phono-MC V3: http://www.hoer-wege.de/phono-v3.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 26 februari 2014 Author Report Share Posted 26 februari 2014 Ja, die heb ik, met accuvoeding. All in all 1600 euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiovorden Posted 26 februari 2014 Report Share Posted 26 februari 2014 merk je nog effect van de accuvoeding?. De demoversie was toch zonder accu. Benieuwd hoe lang de hoer-wege blijft staan. In je eerste post van ruim een jaar geleden was je lyrisch over de blue (ik mag je toch wel een beetje plagen?). Nogmaals veel luisterplezier gewenst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 27 februari 2014 Author Report Share Posted 27 februari 2014 Hoi Lourens, Een beetje plagen mag wel, hoor. Ja, de Blue Amp. Klonk heel bijzonder qua klankkleur, maar al vrij snel bleek er veel te weinig 'uit te komen.' Zoals ik al schreef, heb ik zelfs een trafo tussen de Blue en mijn versterker geplaatst om het signaal op te krikken., maar ook dat deed de truuk niet helemaal. Bovendien kwam er erg weinig laag uit. Maar misschien was het gebrek aan laag/body ook wel de reden dat ik het signaal meende te moeten opkrikken. 64 dB leek helemaal geen 64 dB. De Hoer-Wege kan ik gebruiken op standje 56 dB zonder extra trafo en hij geeft veel laag en veel druk in het midden. Gewoon een lekker vol geluid. Of het met de accu anders speelt dan zonder, vind ik moeilijk te beantwoorden, maar hij lijkt nog meer detail en laag te geven. Bovendien is ie takke-dynamisch. Afijn, ik kan iedereen die op zoek is naar een phono aanbevelen de 'nackte Platinen'eens uit te proberen om te horen of het iets voor hem is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 4 april 2014 Report Share Posted 4 april 2014 Een phonotrap in ontvangst genomen van Powerflux(Audiofreaks) die hem voor mij gebouwd heeft. Het binnenwerk van een Sony ta 4 is verwijderd en daar is de phonotrap ingebouwd. Ik kan kiezen tussen 2xmm en 1x mc maar met de load en gain instelling kan ik een beetje experimenteren op welke instelling een element het beste klinkt. Ik heb ook de mogelijkheid om middels een knop aan de achterzijde de randaarde te onkoppelen,dat kan omdat de voeding geheel gescheiden is. De vu meters werken op de output van het element. Het ziet er niet audiofiel uit maar hij klinkt heel mooi en is heel stil Een hele mooie upgrade. Edit. De vu meters werken op de output van de voorversterker. Dus niet op de output van het element zoals ik schreef Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 5 april 2014 Report Share Posted 5 april 2014 Een phonotrap in ontvangst genomen van Powerflux(Audiofreaks) die hem voor mij gebouwd heeft. Het binnenwerk van een Sony ta 4 is verwijderd en daar is de phonotrap ingebouwd. Ik kan kiezen tussen 2xmm en 1x mc maar met de load en gain instelling kan ik een beetje experimenteren op welke instelling een element het beste klinkt. Ik heb ook de mogelijkheid om middels een knop aan de achterzijde de randaarde te onkoppelen,dat kan omdat de voeding geheel gescheiden is. De vu meters werken op de output van het element. Het ziet er niet audiofiel uit maar hij klinkt heel mooi en is heel stil Een hele mooie upgrade. Fotootje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 5 april 2014 Report Share Posted 5 april 2014 Onderste apparaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 5 april 2014 Report Share Posted 5 april 2014 Aaaah, devil in disguise. leuke oplossing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 5 april 2014 Report Share Posted 5 april 2014 Onderste apparaat. Tsjeeeemieneeeeeeh wat gaaf opgelost Plus 2x ingebouwde VU-meters waarop je kunt zien wat de naalddruk + toerental is v/d aangesloten draaitafel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 5 april 2014 Report Share Posted 5 april 2014 Tsjeeeemieneeeeeeh wat gaaf opgelost Plus 2x ingebouwde VU-meters waarop je kunt zien wat de naalddruk + toerental is v/d aangesloten draaitafel :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 5 april 2014 Report Share Posted 5 april 2014 Tsjeeeemieneeeeeeh wat gaaf opgelost Plus 2x ingebouwde VU-meters waarop je kunt zien wat de naalddruk + toerental is v/d aangesloten draaitafel Maak het nou niet te dol Vanzomereng. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 5 april 2014 Report Share Posted 5 april 2014 Hadden jullie mijn nieuwe 2x500W eindversterker al eens gezien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 5 april 2014 Report Share Posted 5 april 2014 En wat dachten jullie van mijn nieuwe koptelefoonversterker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 5 april 2014 Report Share Posted 5 april 2014 Harrie van Sunweb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 5 april 2014 Report Share Posted 5 april 2014 Een Audiopiel uit Afrika: wie wil er eens op mijn vuvuzela blazen. Groovy, on 05 Apr 2014 - 4:04 PM, said: Harrie van Sunweb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 5 april 2014 Report Share Posted 5 april 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 Ik heb van het weekend geëxperimenteerd met de phonotrap van de Quad 303. Toch wel bijzonder wat uit zo'n printplaatje komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts