frits Posted 30 maart 2013 Report Share Posted 30 maart 2013 Hallo , Kan iemand mij vertellen of er een groot verschil zit tussen de NAD pp2 en pp2i. Is het waard om mijn NAD pp2 te vervangen voor de pp2i. Bedankt alvast .. Groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 maart 2013 Report Share Posted 30 maart 2013 Ik ken de PP2i niet, maar wat ik er zo over kan vinden is de enige vernieuwing de voeding. Die zal nu wel geschakeld zijn ipv een standaar lineair dingetje. Klankmatig zal dat volgens mij niet veel uitmaken. Ik zou zelf de PP2 gaan pimpen. De schuifschakelaar voor MM/MC eruit en een goede tuimelschakelaar ervoor in de plaats zetten. Dat brengt wel heel veel. De schuifschakelaar is nl echt brak. Wil je nog nog een stap maken, dan zelf een degelijke 24V voeding bouwen die meer stroom kan leveren dan de huidige muurwrat. Die extra reserve geeft meer rust en een betere 3-D afbeelding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 30 maart 2013 Report Share Posted 30 maart 2013 Nee,gewoon luisteren naar Rogee ,het is gewoon geld uit de beurs trekken.En als het geschakeld is blijf ik er zo wie zo ervan af. mvg wiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts