Jump to content

Show Audioselectief

carl
 Share

Recommended Posts

Als ik het goed begrijp heeft Audioselectief weer zijn analoge show op 19 en 20 april. Die staat in mijn agenda in ieder geval.

Ik kreeg zo net en facebook bericht binnen dat de Analoogdagen idd dit jaar op 19 en 20 april zijn. Deze keer met medewerking van Dynamic Solutions, Audipulse, Jan Allaerts, Servi Q, Top Hifi, Nutters Audio en Sneek Hifi

Dat ziet er goed uit. Ik hoop dat Rick zijn nieuwe LS meeneemt. Audipulse heeft phonotrappen van Tellurium en ASR. Wat Servi Q aan analoog heeft is me niet helemaal duidelijk.

Die Holborne en Mirror phonotrappen zijn wel de snoepjes van de week lijkt me. Als Rick een Basis draaitafel meeneemt verheug ik me daar ook op.

Is de chinees al geregeld..?? :D

Ik ga er vanuit dat Hansko mee wil rijden, maar dan blijven er nog een paar plaatsen over. Wil er nog iemand meerijden ??

:)

Ik wil je wel gezelschap houden hoor :)

• Members

Wij hebben in dat weekend een Art Meets Audio Show, voor ons gaat het deze keer dus niet lukken. Volgend jaar maar weer?

Dan is er trouwens ook weer een  ''Analogue Extrema'' heb ik al vernomen, misschien is het wel een keer de tijd dat de handen ineengeslagen gaan worden?

Dan is er trouwens ook weer een  ''Analogue Extrema'' heb ik al vernomen, misschien is het wel een keer de tijd dat de handen ineengeslagen gaan worden?

Leuk hoe meer hoe beter.

Het zou voor AS ook een verbetering zijn wat meer ruimtes om een mooie opstelling te maken kan ook Henk best gebruiken.