Jump to content

High End Muenchen

carl
 Share

Recommended Posts

het enigste wat mij aanspreekt is die hofer van 14 mille als luister monitor want die laat alles horen wat op de plaat staat de rest  :(  :(  :(   :mad2:

Arden je moest eens weten wat een eind tor kan aanrichten en dat gaat ook met eindbuis met uitgangstrafo

Only Opera is gewoon imposant net als vijver draaitafel daar hoor je niks meer van en zo kan ik nog een paar opnoemen mensen zijn dol op prijskaartjes ,ik niet  :) 

mvg wol

• Members

het enigste wat mij aanspreekt is die hofer van 14 mille als luister monitor want die laat alles horen wat op de plaat staat de rest  :(  :(  :(   :mad2:

Arden je moest eens weten wat een eind tor kan aanrichten en dat gaat ook met eindbuis met uitgangstrafo

Only Opera is gewoon imposant net als vijver draaitafel daar hoor je niks meer van en zo kan ik nog een paar opnoemen mensen zijn dol op prijskaartjes ,ik niet  :) 

mvg wol

Die hofer waar jij op doelt staat binnenkort bij A10 Audio in Amsterdam, en wel in een hele speciale uitvoering...

En weet je Wol, dat prijskaartje van die Only Opera is toch totaal niet interessant? De goede man wil hem niet eens verkopen, hij wil een statement maken. Zie dit als een Bugatti Veyron of zo, dat zal ook niet de allerbeste auro ter wereld zijn, maar ze worden wel verkocht. Wij zijn de deolgroep niet, maar die is er eenvoudigweg wel. Als je je daar naar binnen wringt is je kostje voorlopig wel gekocht...

Ik heb net het laaste persbericht binnen. Het bezoekersaantal was 16159 en daabij zijn de 481 perskaarten en de 2226 kaarten voor exposanten niet meegeteld. Er waren 363 exposanten uit 35 verschillende landen en 5211 handelaren uit 71 verschillende landen. Voorwaar een wereldevent.

Is dit nu veel 16000 bezoekers? voor zoveel exposanten en het aantal dagen dat de beurs loopt ...

Roger mooi verslag van Blumenhofer!!

• Members

Is dit nu veel 16000 bezoekers? voor zoveel exposanten en het aantal dagen dat de beurs loopt ...

Roger mooi verslag van Blumenhofer!!

De AV2day Veldhoven BeNeLux tour afgelopen april kende 2.400 bezoekers in totaal in 3 dagen op een inwoneraantal van 27,5 miljoen (?) 

Bij die 16.000 zoveel in Munchen moet je nog de dik 5.000 handelaren, een kleine 500 persmuskieten en 2.200 exposanten optellen, zit je bijna op 25.000 mensen over die dagen. Da's zeg maar factor 10, en dat op een inwonersaantal van 82 miljoen. Ik denk dus dat ze daar toch iets beter doen...

ha ha effe lachen....de av2 dagen had ongeveer een kleine 800  bezoekers .anders was ik niet instaat geweest om foto,s te maken van compleet

legen gangen..bizar.als getuigen was aan wezig sodejuu...de opera versterker stond tegen over mijn stand.een dijk van een versterker aangesloten

op een paar k...speakers .klonk voor geen meter(kwam ook door de sofware) een live opname van michel doubleeeee  veel midden en scherpe s klank

geen behoorlijke bas...goed ik dacht als ik dat 4 dagen moet gaan aanhoren gaat het niet goed komen..oplossing ik gaf hem dynamic experians 3

om mee te spelen.maar dan nog was mijn demo set...de     baas met van der leur voor en eind versterker en twee kleine fun 13.van blumenhofer.

een prof tascam cd speler een astin trew dac siltech en cammino kabels ...het mooiste compliment kwam van ken kessler zelf.

hij hoorde bij het binnen komen van hall 4 de bas al,en dacht dat     dit de opera moest zijn.....maar wij waren het.

.

ha ha effe lachen....de av2 dagen had ongeveer een kleine 800  bezoekers .anders was ik niet instaat geweest om foto,s te maken van compleet

legen gangen..bizar.als getuigen was aan wezig sodejuu...de opera versterker stond tegen over mijn stand.een dijk van een versterker aangesloten

op een paar k...speakers .klonk voor geen meter(kwam ook door de sofware) een live opname van michel doubleeeee  veel midden en scherpe s klank

geen behoorlijke bas...goed ik dacht als ik dat 4 dagen moet gaan aanhoren gaat het niet goed komen..oplossing ik gaf hem dynamic experians 3

om mee te spelen.maar dan nog was mijn demo set...de     baas met van der leur voor en eind versterker en twee kleine fun 13.van blumenhofer.

een prof tascam cd speler een astin trew dac siltech en cammino kabels ...het mooiste compliment kwam van ken kessler zelf.

hij hoorde bij het binnen komen van hall 4 de bas al,en dacht dat     dit de opera moest zijn.....maar wij waren het.

.

Beste Fritz,

Het lijkt me wel prettig als je dit soort leedvermaak beperkt houdt tot dat andere forum en dit forum niet daarmee lastig valt.

Handelaars hebben gewoon hun euforie,Maarten ,Frits is niet de enigste op dit form  :)  :D  :D

Kijk maar eens naar de speksteen famelie  :D  :D  :D

maarten 1970..Daarom ben ik zo blij een prof te ontmoeten als Ken Kessler. Complimenten komen alleen van buitenlandse reviewers.

Gez....van Nederlanders. Zelfs het Duitse blad audio was diep onder de indruk van ons kleine setje..

Zo dat was het weer voor even..inpakken en weg wezen we zijn weer in Nederland. gez gez.

Beste Fritz,

Het lijkt me wel prettig als je dit soort leedvermaak beperkt houdt tot dat andere forum en dit forum niet daarmee lastig valt.

Dat valt wel mee. Arden's opmerking over een griep persoon vond ik wat vreemder overkomen. En toch gaat de AV2 show door begrijp ik in 2014, vanwege het succes. Maar goed cool, dat Ken Kessler de set kon waarderen. De Van de Leur stereo doet het dus echt goed, zoals te horen was op de X-Fi show. Net zoals de Blumenhofer's overigens. Misschien Alex binnenkort maar eens aandoen.

Ivan, blij te horen dat AV 2 volgend jaar door gaat,ander publiek ---jonger--- en verschillende keuze in beleving  en live muziek en vooral aan de entree waren ze gemoedelijk en dat vindt ik zeer belangrijk.

mvg wiel

maarten 1970..Daarom ben ik zo blij een prof te ontmoeten als Ken Kessler. Complimenten komen alleen van buitenlandse reviewers.

Gez....van Nederlanders. Zelfs het Duitse blad audio was diep onder de indruk van ons kleine setje..

Zo dat was het weer voor even..inpakken en weg wezen we zijn weer in Nederland. gez gez.

Ik geloof niet dat ik het daar ook over had

Beste Fritz,

Het lijkt me wel prettig als je dit soort leedvermaak beperkt houdt tot dat andere forum en dit forum niet daarmee lastig.

waar slaat deze reactie nu weer op? Waarom zou deze reactie niet thuis horen op dit forum?

Frits,zal wel hele tijd met mastertape,s draaien  en Ken Kessler zal dat wel niet in de gaten gehad hebben ,die truck doet PMC ook.

mvg wol

Frits,zal wel hele tijd met mastertape,s draaien  en Ken Kessler zal dat wel niet in de gaten gehad hebben ,die truck doet PMC ook.

mvg wol

Heb jij dat ding van Fritz al wel eens gezien?

Dat is een bakbeest van een apparaat. Als je niet in de gaten hebt dat dat ding draait, ben je onwijs blind.

En ik denk dat Ken Kesler deskundig genoeg is om dat te zien. Als jij de truck kent, waarom zou Ken Kesler hem dan niet kennen?

En ja, Fritz mag wel wat meer aandacht aan zijn schrijfsels geven. Ik vind dit een soort minachting van de lezer.

Groet,

Leobus

Als je hokje in hokje uitga valt het minder op ,Leo bus en ook als je een met masterdisk afspeelt.

Zo groot zijn ze ook weer niet bij Frits,eerlijk gezegd ik had meer verwacht op analoog bij Frits.

mvg wol

Beste,

Nu sla je toch de plank volledig mis. Gooi alles maar op één hoop wat betreft Nederlandse reviewers. Complimenten krijg je ook van Nederlandse reviewers. Het 'willen' horen van zulke complimenten van Nederlandse reviewers is iets anders, evenzo als het aannemen van zo'n compliment.

Als je hokje in hokje uitga valt het minder op ,Leo bus en ook als je een met masterdisk afspeelt.

Zo groot zijn ze ook weer niet bij Frits,eerlijk gezegd ik had meer verwacht op analoog bij Frits.

mvg wol

Je had het over mastertape en niet over masterdisc.

Ik heb dat tapedeck diverse keren gezien en dat ding is groot.

Groet,

Leobus