Jump to content

High End Muenchen

carl
 Share

Recommended Posts

• Members

Dat valt wel mee. Arden's opmerking over een griep persoon vond ik wat vreemder overkomen*. En toch gaat de AV2 show door begrijp ik in 2014, vanwege het succes. Maar goed cool, dat Ken Kessler de set kon waarderen. De Van de Leur stereo doet het dus echt goed, zoals te horen was op de X-Fi show. Net zoals de Blumenhofer's overigens. Misschien Alex binnenkort maar eens aandoen.

Hier* moet je me even helpen, dat kan ik niet terugvinden. De week voor Munchen ben ik behoorlijk ziek geweest, maar daar zal je denk ik niet op doelen?

@Wol, Fritz speelde op de beurs met een Tascam Memory Recorder, dus vanaf van die geheugenkaartjes/sticky's. Geen mastertapes dus...

Hier* moet je me even helpen, dat kan ik niet terugvinden. De week voor Munchen ben ik behoorlijk ziek geweest, maar daar zal je denk ik niet op doelen?

...

Je schreef zelf dat de afdeling Pluto ziek was thuis gebleven... op pagina 3, die opmerking snapte ivan niet schat ik zo...

Leo ,wees waakzaam ze verkopen je wel wat  :D

mvg wol

Dank je voor de waarschuwing, Wol.

Gelukkig ben ik niet helemaal gek en trap dus niet in alle mooie praatjes. Mijn set is in de loop der jaren opgebouwd met veel luisteren, afkeuren en af en toe goedkeuren. Daar helpt veel luisteren bij vrienden, bij de audioclub en op beurzen goed bij.

Ik zit nu al zo'n 35 jaar in deze hobby, dus ik ben aardig door de wol geverfd. Echter zo negatief t.o.v. de handel als sommigen hier ben ik nu ook weer niet. Zij willen ook leven. Tenslotte houdt mijn beurs mij gewoon meestal tegen.

Groet,

Leobus

Hier nog wat links naar mooie verslagen, dus niet van mijn! ;-)

Munich High End 2013 - Show report 1-5 + final

http://hifipig.com/tag/munich-high-end-2013/

En van ons aller Audiopaul met Sodejuu in zijn kielzog begrijp ik.

Verslag High End® 2013 München (Dag 2)
http://www.audioreview.nl/audioshows/buitenland/446-verslag-high-end-2013-munchen-dag-2

Zeer mooi verslag van  Audiopaul en Sodejuu ,super dit heft pas waarde van de foto,s .

ik mis wel de namaak Linieums of die dit jaar er niet er bij waren

mvg wiel

De magico 5 die heb ik een keer gehoord ,super, ik heb daar anderhalf uur gezeten ,fenomenaal.

De importeur had verdoms  goed zijn werk gedaan.

mvg wol