carl Posted 18 april 2013 Report Share Posted 18 april 2013 Altijd van plan geweest een keer naar de show in Muenchen te gaan. Het toeval wil dat mijn dochter daar 4 maanden zit. Dus we gaan die week naar Muenchen. Ik kan er donderdag al in met een perskaart. Maar 350 exploitanten. Hoe benader je zoiets. Graag tips. Wie gaat er meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 april 2013 Report Share Posted 18 april 2013 Audiopaul en ik arriveren donderdagmiddag in München. Te laat om naar de High End te gaan, dus dat doen we op vrijdag en zaterdag. Maar als het ff mee zit is er nog een beurs op een andere plek. Daar gaan we donderdagavond ff kijken. Zondag rijden we dan weer terug. Cor Dekker (Musical Reality) en Rogier van Hoof (CA Electronics/Crusade Audio) hebben een stand daar, dus die zul je vast wel zien. Verder verwacht ik Onno en Marco daar te zien. Voor de rest weet ik het nog niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 18 april 2013 Author Report Share Posted 18 april 2013 Hai Rogier. Ik zit er dus de hele week. Ik ga in ieder geval donderdag en misschien ook vrijdag. Moeder en dochter amuseren zich vast en zeker zonder mij met winkelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 18 april 2013 Report Share Posted 18 april 2013 De afgelopen jaren ben ik er samen met Fritz de With ( STS-Digital) geweest, dit jaar kan ik helaas niet mee. Wel heeft Fritz er een eigen stand naast heel veel andere nederlandse bedrijven. De twee grote hallen zijn heel veel met static stands waar je nauwelijks kunt luisteren. Wel is er heel veel software te koop, maar over het algemeen zijn de prijzen daarvan erg stevig. Beter kan je even in het centrum van Munchen de plaatselijke Saturn in duiken. Een groot assortiment ( ook redelijk wat vinyl) en lage prijzen. Luisteren kan je op de verdiepingen ( 2e en 3e) heel goed. Je zal van alles tegenkomen, systemen van betaalbaar tot onbetaalbaar. Een paar tips: als hij er staat ga luisteren bij Boenicke, alle jaren dat ik er geweest ben fabelachtig goed, GIP idem, Kharma ( was vorig jaar erg mooi), Tron Audio ( buizenversterkers), Colotube ( ook buizenversterkers) vorig jaar lekkere zwitserse chocolade voor bezoekers. Voor de rest moet ik even de catalogus afwachten... Ga in ieder geval beginnen boven, iedereen gaat eerst beneden de hallen door... Donderdag is het nog rustig maar zeker de zaterdag en zondag kunnen megadruk zijn.. Veel plezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 18 april 2013 Report Share Posted 18 april 2013 Yep, ik vlieg donderdagochtend en ga zondagochtend weer terugvliegen. Ik was zeker van plan om naar de alternatieve show te gaan (www.hifideluxe.de) op één van de dagen. De andere dagen ben ik op de High-End München. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 18 april 2013 Members Report Share Posted 18 april 2013 Ik zit er 8 dagen... Zondag de 5e t/m maandag de 13e. Hand en span diensten bij diverse merken voor de op- en afbouw, droomset opbouwen in Walkertshofen welke door iedereen bezocht kan worden via een pendeldienst die we hiervoor hebben opgezet, beetje eten en drinken (vooral ook veel van de ongeveer beste koffie ter wereld), slap ouwehoeren, Onno ter plaatse heen-en-weer rijden, maar vooral... Veel lol hebben! Ondanks dat dit werk is is het voor ons ook altijd een kleine vakantie tussendoor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 19 april 2013 Report Share Posted 19 april 2013 Helaas kan ik er dit jaar niet naartoe, andere verplichtingen. Trek maar twee dagen uit voor de beurs, en dan kun je nog steeds niet alles redelijk bekijken, laat staan beluisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 19 april 2013 Report Share Posted 19 april 2013 compleet circus ,dat was frankfuhrt ook ,je moet ene keer daar zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 19 april 2013 Report Share Posted 19 april 2013 Hopelijk volgend jaar voor mij. Geniet er van iedereen die gaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 april 2013 Author Report Share Posted 19 april 2013 Het duurt nog even. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 april 2013 Author Report Share Posted 30 april 2013 Er schijnen 300 bedrijven te staan. Ik kan wel tips gebruiken om te bekijken. Liefst wat ik hier niet kan horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 30 april 2013 Report Share Posted 30 april 2013 Er schijnen 300 bedrijven te staan. Ik kan wel tips gebruiken om te bekijken. Liefst wat ik hier niet kan horen. Kijk eens een stukje omhoog in dit draadje.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 30 april 2013 Members Report Share Posted 30 april 2013 Er schijnen 300 bedrijven te staan. Ik kan wel tips gebruiken om te bekijken. Liefst wat ik hier niet kan horen. Dat ga je dan mooi in die 2 dagen niet redden... Maak van te voren een lijst wat je echt wilt bezoeken, doe dat daarna dan ook. Mocht je nog tijd overhouden (wat ik betwijfel) kun je altijd nog gaan freewheelen. Ik heb alleen al 12 diner-afspraken, hoe ik dat allemaal moet gaan inplannen... Het lekkerste restaurant zit gelukkig in ons hotel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 30 april 2013 Report Share Posted 30 april 2013 Dat ga je dan mooi in die 2 dagen niet redden... Maak van te voren een lijst wat je echt wilt bezoeken, doe dat daarna dan ook. Mocht je nog tijd overhouden (wat ik betwijfel) kun je altijd nog gaan freewheelen. Ik heb alleen al 12 diner-afspraken, hoe ik dat allemaal moet gaan inplannen... Het lekkerste restaurant zit gelukkig in ons hotel! Met het ontbijt gaan dineren, idem met de lunch, `s avonds houd je het eenvoudig ( diner.) als je dat do / vr / za/ zo doet ben je op 12 afspraken... Veel plezier! Mij ga je niet tegenkomen...andere bezigdheden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 30 april 2013 Members Report Share Posted 30 april 2013 [...] Mij ga je niet tegenkomen...andere bezigdheden.... Dat had ik al begrepen. Spijtig, ik had je anders even aan Chris Feickert kunnen voorstellen (moet ik ook nog mee uit eten)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 30 april 2013 Report Share Posted 30 april 2013 Ik heb Chris al ontmoet op de Engels show, mooie draaitafels en waanzinnige klank.. Veel plezier daar en houd Fritz in de gaten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 6 mei 2013 Author Report Share Posted 6 mei 2013 Salzburg was in ieder geval zeer de moeite waard. Zitten nu in Muenchen en ik mag twee dagen van de ketting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 mei 2013 Report Share Posted 6 mei 2013 Arme jij. München is echt geen straf. Misschien dat je wat moeite hebt met het taaltje dat ze daar spreken, want Beyers is niet bepaald Hoch-Deutsch, maar als je een beetje taalonderlegd bent, zijn ook die lui de verstaan Ik had je nog een email gestuurd voor de demo van a.s. woensdag, maar ik ga ervan uit dat je niet aanwezig zult zijn Veel plezier in München en misschien komen we elkaar daar nog tegen (al bestaat de kans dat Paul en ik er niet zullen zijn door omstandigheden) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 10 mei 2013 Report Share Posted 10 mei 2013 Vele groeten uit Limburg High End Munchen vele Foto,s mvg wolle http://www.my-hiend.com/vbb/showthread.php?6809 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 10 mei 2013 Report Share Posted 10 mei 2013 Mooie link! Thanks.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 10 mei 2013 Report Share Posted 10 mei 2013 Cool, deze Justin uit Engeland of Leo Yeh doet dit vaker. Wat een foto's! Hij schoot/schiet met een Canon 50D [op een andere show] met vast een mooie lichtsterke lens, dat is te zien! Wat een kwaliteit! Maar waar zijn alle mensen? Soms mis je wat informatie, maar echt storend is het niet. 800 foto's op de 1e dag! Ik ben er nog niet doorheen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 mei 2013 Report Share Posted 11 mei 2013 Die link wou ik ook net posten Mis wel een beetje het commentaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 11 mei 2013 Report Share Posted 11 mei 2013 Dukkie ,je kunt niet alles krijgen , de foto,s van de draaitafel,s en de armen vind ik al boeiend. mvg wiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 mei 2013 Report Share Posted 11 mei 2013 ik vind t bijna obsceen, voor de gemiddelde setprijs kan een dorp in afrika een jaar leven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 11 mei 2013 Report Share Posted 11 mei 2013 Dukkie het zijn toch hebbe dingetjes,90 procent weet niet wat die koopt Daarvoor vind ik het leuk om met een simpele tripath gemodificeerd en chips heb ik ook hier liggen,en een bosten speaker moet ik nog halen en met sony erisson xperia 8 met android 4.03 als streamer met zo iets alles uit de kast te halen dat vindt ik nog leukerder en dan genieten van de muziek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts