Jump to content

Cammino Powerline Harmonizer H3.1

pjotr27
 Share

Recommended Posts

Je zou eens een aantal van die verschillende power conditioners moeten testen: Monster, PS Audio, Kemp etc. Bijvoorbeeld aan een geïntegreerde versterker of voorversterker. Ik begrijp dat ze aan een eindversterker niet nodig zijn. Je hoort verschillen, maar het is niet altijd positief. Leuk voor een Heardag. Wel voor de 'die hards' natuurlijk.

Dan zal je toch de vervuiling van het net eerst moeten meten,het heeft pas zin als je veel vervuiling hebt  en je moet ook kijken welke vervuiling er plaatsvindt of heeft iedereen het prachtige Audio technica 95 in zijn arm zitten ,een element is toch een element of niet

Mijn ervaring is het geluid wordt softer en de kracht wordt er uitgehaald en het beeld wordt groter met het apparaat

Toe we over gingen naar Essent moesten we op cursus hoogspanning of zo iets en toen al lieten ze zien  dat er  vervuiling was op het lichtnet zichtbaar in  geel,zwart blauw en groen  je moet mij niet vragen wat het betekende ben ik helaas vergeten  :)

mvg wol

Dan zal je toch de vervuiling van het net eerst moeten meten,het heeft pas zin als je veel vervuiling hebt en je moet ook kijken welke vervuiling er plaatsvindt

dan even zoeken naar een locatie op een industrie terrein met zware industrie.

Daar is de vervuiling het grootst.