Jump to content

X-Fi 2013 14 En 15 September

WanFie
 Share

Recommended Posts

• Members

Yep, het heeft was pushen gekost, maar het is er door...

Onze voorbereidingen zijn al in volle gang, we zijn aan het werken aan een hele bijzondere Hollandse/Duitse samenwerking!

• Members

Misschien deze keer aan jou om hem dat te melden? Ik krijg meestal als antwoord: Ladiedadieda, kusje? :D  Blijft ook wel de charme van Caspar, dat dan weer wel, hij komt daar mee weg. Als ik dat zou doen...

Maar goed, het beloofd weer een mooie show te worden. Als iedereen nu ook alle ''issues'' een keer in de kast laten staan, hebben we een heel mooi deelnemersveld. De ideale manier om shows weer naar een hoger niveau te brengen!  

Wij gaan er in ieder geval onze best voor doen...

Ik heb de hollandse pink een keer gehoord daar word ik niet blij van t.o.v. de echte pink ,veel te traag

--zit geen rust in de tent--niet op elkaar ingespeeld en afspelen die handel.

mvg wol

Ik heb de hollandse pink een keer gehoord daar word ik niet blij van t.o.v. de echte pink ,veel te traag

--zit geen rust in de tent--niet op elkaar ingespeeld en afspelen die handel.

mvg wol

Hoe lang is dat geleden Wol? Ik heb ze afgelopen maart nog gezien en vind het knap wat ze doen.

Tl 200, ongeveer een half jaar geleden ,ik ga naar bospop daar spelen ze ook,ik ben benieuwd.

Dat is een andere band Wol. Ik bedoel Pink Project van o.a.Peter Chattelin(van die hifi-zaak in Den Haag).

Jij hebt het over  The Pink Floyd Sound.

• 2 weeks later...

Paul,

privesessie bij Peter Chattelin?

Hij heeft dit weekend ook weer wat moois op het programma staan.

Nee, ik ga de Avalon Sentinel beluisteren op de grootste Atma Sphere monoblokken.

• Members

zo heb net de kamer 31 gereserveerd en ben aan het werk voor een hele nieuwe gratis cd voor de xfi show.

Kijk, dan zijn we weer bijna buren. Ik heb 40 (dezelfde van verleden jaar) en 18 gereserveerd.

• Members

Voorlopig zijn onze eerste plannen klaar! Wat wij in ieder geval zo al gaan demonstreren :

Kamer 18 (+50m2): Sonore AC met de introductie van de nieuwe, stuk betaalbaardere Sonore AC lijn, Blumenhofer Gran Gioia's, Einstein- en Pluto bronnen 

Kamer 31 (+50m2): STS-Digital met in ieder geval een gedeelte van zijn masterings set-up betaande uit Blumenhofer FS1 luidsprekers, de Octave V80 versterker en de Astin Trew Concord DAC 1

Kamer 40 (+100m2): Music2 met de nieuwe Blumenhofer Tempesta en Soundbar series, Octave, Einstein, Feickert, Reed, Astin Trew, Acoustic-Signature, Cammino, Pluto en Monk.

Aan ons zal het dus niet liggen, we gaan er een eneverende show van maken!