Pjotr Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 Ik snap niet waar jullie druk over maken de cd was gratis. Wat zegt dat nou? Kreeg ooit gratis een CD van de Toppers bij de benzinepomp. Moest ik hem daarom goed vinden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 Wat zegt dat nou? Kreeg ooit gratis een CD van de Toppers bij de benzinepomp. Moest ik hem daarom goed vinden? En was de pompbediende toen ook nog onbeschoft tegen je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 Allermist, was een vriendelijke dame. Ze werkt er nog steeds Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 september 2013 Author Report Share Posted 16 september 2013 Wat zegt dat nou? Kreeg ooit gratis een CD van de Toppers bij de benzinepomp. Moest ik hem daarom goed vinden? Je had hem altijd nog aan Wol kunnen geven... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 Waarom? Ik heb hem als test CD gebruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 D audio moet eerst een leren een kast te bouwen en die alu strip lijkt op nergens dat heb ik de vorige keer ook al gezegd dan de prijs 3000 voor een zelfbouw pakket wat geen naam heeft of faam heeft dat brengt geen zoden aan de dijk en dan praten we nog niet over het bedrag als het kan en klaar is voor dat geld heb je ook een mooie sonus faber en dat is toch heel wat anders of ik leg 2000 bij heb ik wel een mooie dipool van Jamo en de rest mogen jullie vertellen Een ding weet ik heel zeker Daudio had Klaas Veenstra moeten in huren voor een fatsoenlijke kast Spido je houdt mond erover tegen Klaas Veenstra mvg wollie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 september 2013 Author Report Share Posted 16 september 2013 Tja... die Mundorf tweeters kosten al een fortuin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceadmiraal61 Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 Beste Wol...IN ALLE ADVERTENTIE,s OP ALLE WEBSITE,s STOND.....WE HEBBEN ER MAAR 500 stuks, WE LEVEREN ZO LANG DE VOORRAAD STREKT...ik dacht dat je door de wol geverfd was!!!!!DUS is het geen k...firma loop even naar de pomp die zijn 24 uur per dag open...even vragen aan peter...daarnaast was het toch ook een k.. cd volgens 3 heren van het forum...niks gemist zou ik zeggen. ps 500 op zaterdag en 500 op zondag. en als je nu bekeerd ben wil ik er nog wel een sturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 Gezien de gebruikte materialen is de prijs prima te rechtvaardigen. De strip is overigens RVS. Verder is het een heel goed klinkende speaker geworden dat zeker de concurrentie aan kan met de bestaande systemen. ik heb dit systeem nu 3x goed kunnen beluisteren en vind het een prima systeem. Al zou ik het nog wel eens met een mooie buizen versterker op het midden hoog willen horen, ik vermoed dat er dan nog wel meer uit te halen valt. editie ik reageer op het commentaar op de daudio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 Die RVS is gammel voor mij is dat lachen geblazen ,ik zou mij kapot schamen asl ik zo iets zou bouwen mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 gelukkig kan je het net zo maken als je zelf wil, dat is het mooie van zelfbouw audio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 Hans even dit voor ik het gezeik aan gaat.Een hele mooie luister zolder,met die schuine wanden.perfect.. dan Ruud beste jongen deze opdracht kreeg ik juist om dat de high-End club deze cd de beste vond (van mijn mede strijders) stockfisch ect ect...ach die domme duitsers en die domme mister burmester ravon..Dikke denk fout toch.je moet nog veel onderzoek doen ,en je oren niet zo laten hangen aan die vreselijk thuis criticize boys..waar is je eigen ervaring..of liever een aanvaring!!! dan de jongens droom ik schat een kinder koor zit niet veel bas in en je ben ongetwijfeld een grote bekendheid hoewel ik kon op het internet niets vinden onder beroemde dirigenten(jongensdroom) kortom we wachten dat de 3 heren hun naam zullen onthullen op dit forum(mag ook in een persoonlijke mail...graag ook de installatie er bij zo dat ik op gepaste wijze kan reageren en vooral beoordelen hoe zwaar het vakmanschap drukt op alle post via en op dit forum Ik ben al bekend...kan mij ook niet verschuilen achter een fop naam..graag het gevecht met open vizier. Als je even de moeite neemt zou je op dit forum kunnen uitvinden wat ik ongeveer doe en dan begrijp je misschien ook mijn opmerkingen over die luidspreker opstelling. Ik heb in tegenstelling tot wat je beweert nog geen oordeel over die uitdeel CD van jou, dat komt nog. Je wilt mijn "vakmanschap" beoordelen op basis van mijn set en dan een "gevecht" aangaan? Vind je het erg als ik me niet uitgedaagd voel? Ik heb namelijk niet de indruk dat jij een serieuze partij vormt, ik stel het wel op prijs als je je een beetje gedraagt zoals ik eerder al aangaf. De kans dat jij en ik elkaar persoonlijk leren kennen is klein want ik hou mensen die zich zo onbeschoft gedragen als jij graag op enige afstand. Daarom mag je mij ravon noemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceadmiraal61 Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 Helemaal eens met kappa7...ze hebben er een hele mooie speaker van gemaakt..kwa geluid heel open .en zelfs in die K.kamer een behoorlijk nette bas Ik heb mijn eigen opname er over gehoord en dat klonk prima...volgend jaar komt Hans met zijn Big Band live spelen,wij nemen dat op... en hans kan ook nog goed zingen(zie warm aanbevolen) Music Emotion. ps Morgen komt Dean Peer en Cor Dekker na de opname luisteren. we gaan eens lekker op vol afspelen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 De Cd van Hans met z'n band heb ik al een paar keer over de daudio speaker gehoord en inderdaad Hans heeft een goede stem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 Het is weer stevig en op zich mag dat. Nogmaals ik heb me wel geamuseerd in Veldhoven en ik weet zo langzamerhand de beperkingen van die shows. Een meter naar voor of achter is vaak al het verschil tussen goed of slecht. Ik heb de Blumenhofers wat gemeden dit jaar. Het is niet mijn geluid. Maar mensen als Frits staan daar anders in. De kritiek op de CD vind ik inhoudelijker. In de auto klonk het wel lekker. Maar ik heb een zeer slechte installatie in de auto dat wel. Waarom pakt mijn Meridian hem eigenlijk niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceadmiraal61 Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 Nee je hebt gelijk ben zeker geen serieuze partij voor jou ravon..zit vanaf mijn 15e in de audio opname ben nu 63. En ik hou niet zo van die papieren tijgers.de helden van achter het toetsen bord. Als jij denkt het zo goed te weten.kom dan uit de kast.En kom naar mijn toe.of ik naar jou...kijken we in alle rust hoe jij met jou bizondere gave je installatie hebt opgesteld. Kan ik er nog van leren....Maar ik ken het antwoord reeds. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 september 2013 Report Share Posted 16 september 2013 Hans even dit voor ik het gezeik aan gaat.Een hele mooie luister zolder,met die schuine wanden.perfect.. dan Ruud beste jongen deze opdracht kreeg ik juist om dat de high-End club deze cd de beste vond (van mijn mede strijders) stockfisch ect ect...ach die domme duitsers en die domme mister burmester ravon..Dikke denk fout toch.je moet nog veel onderzoek doen ,en je oren niet zo laten hangen aan die vreselijk thuis criticize boys..waar is je eigen ervaring..of liever een aanvaring!!! dan de jongens droom ik schat een kinder koor zit niet veel bas in en je ben ongetwijfeld een grote bekendheid hoewel ik kon op het internet niets vinden onder beroemde dirigenten(jongensdroom) kortom we wachten dat de 3 heren hun naam zullen onthullen op dit forum(mag ook in een persoonlijke mail...graag ook de installatie er bij zo dat ik op gepaste wijze kan reageren en vooral beoordelen hoe zwaar het vakmanschap drukt op alle post via en op dit forum Ik ben al bekend...kan mij ook niet verschuilen achter een fop naam..graag het gevecht met open vizier. De typetjes WdeW en Endhigh zijn gespeeld. Ik ben bang dat jij echt bent. Je valt zo maar binnen op een forum en denkt allerlei mensen te kunnen beledigingen, omdat ze kritisch naar je spullen geluisterd hebben!? Als je zo overtuigd bent van je eigen kwaliteiten, ga je toch niet reageren op wat een paar sukkels van een forum zeggen. Je hebt jezelf voor aap gezet. En nu wil je nog van alles en nog wat? Beste studio- meneer, jij hebt helemaal niets te willen. Excuses zouden op zijn plaats zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceadmiraal61 Posted 17 september 2013 Report Share Posted 17 september 2013 Dit keer heb je volkomen gelijk,Wat moet ik zoeken als prof op een amateur websitje.Waar ongeveer 728 hifi boys zich hebben gemeld...en er nu nog maar rond de 10 de dienst uitmaken.Safe achter hun toetsen bord kunnen zij de audio wereld hun lesje leren...Maar kom niet te dicht bij als prof,denk ook niet dat zij in de openbaarheid gaan treden....nee..Dat is iets wat zij niet aan kunnen.Vandaar die schuilnamen.Papieren tijgers zijn het .ook nog van het laffe soort.Zij mogen je van alle kanten afkraken.Maar oh oh oh als je een reaktie geeft. Dat moet je natuurlijk worden gestraft,wat denkt deze man wel om zomaar op dit edele forum iets terug te zeggen. een statement is uitsluitend voor behouden aan de H.H.Elite komende van uit het heilige der heilige. De grootst fob is dat al die zogenaamde deskundigheid ,nooit te terug is te vinden in hun eigen luister opzet. De frustratie hier over is zo groot,dat je makelijk een agressie theorie er op los kan laten. De beste manier is volgens Sigmund Freud.is om alles wat boven het audio maaiveld uitsteekt,weg te maaien. Vooral die lui die het hebben aan gedurfd,om dure kabels te kopen,ect ect...zo onderscheid zich de klasse. Kortom je kan met deze filosofie heel lang door gaan.Maar ik heb zo,n gevoel dat er nu vooral bij de boys waar dit voor bedoeld is,iets van een beginnend knagen zich aan meld.Dat komt omdat niemand in strijd is gegaan. goed.Ik heb hier verder niets meer te zoeken(voor de duidelijkheid er zijn forum leden die hier niet ondervallen) Ben zo blij dat de nattedroom geen werkelijkheid is geworden.Ga in nu weer begeven onder het prof volk. Dat was het weer..advies INPAKKEN EN WEG WEZEN. fritz de with ..kijk ik durf er wel mijn naam onder te zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 17 september 2013 Report Share Posted 17 september 2013 Carl ,die Blumenhofer is een monitor speaker die laat je gewoon horen wat in de opname staat ,de ruimtelijke beleving en de een vindt dat prachtig en de andere vindt dat niet prachtig, persoon lijk wordt ik na een uur moe van en dat ligt aan mij vanwege het intensief luisteren . wollie heeft via PM 2 stuks opgevraagd bij Frits ,ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 17 september 2013 Report Share Posted 17 september 2013 Wie is eigenlijk Hans met de mooie stem en band? Of is de vraag stellen haar beantwoorden? Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 17 september 2013 Report Share Posted 17 september 2013 Dit keer heb je volkomen gelijk,Wat moet ik zoeken als prof op een amateur websitje.Waar ongeveer 728 hifi boys zich hebben gemeld...en er nu nog maar rond de 10 de dienst uitmaken.Safe achter hun toetsen bord kunnen zij de audio wereld hun lesje leren...Maar kom niet te dicht bij als prof,denk ook niet dat zij in de openbaarheid gaan treden....nee..Dat is iets wat zij niet aan kunnen.Vandaar die schuilnamen.Papieren tijgers zijn het .ook nog van het laffe soort.Zij mogen je van alle kanten afkraken.Maar oh oh oh als je een reaktie geeft. Dat moet je natuurlijk worden gestraft,wat denkt deze man wel om zomaar op dit edele forum iets terug te zeggen. een statement is uitsluitend voor behouden aan de H.H.Elite komende van uit het heilige der heilige. De grootst fob is dat al die zogenaamde deskundigheid ,nooit te terug is te vinden in hun eigen luister opzet. De frustratie hier over is zo groot,dat je makelijk een agressie theorie er op los kan laten. De beste manier is volgens Sigmund Freud.is om alles wat boven het audio maaiveld uitsteekt,weg te maaien. Vooral die lui die het hebben aan gedurfd,om dure kabels te kopen,ect ect...zo onderscheid zich de klasse. Kortom je kan met deze filosofie heel lang door gaan.Maar ik heb zo,n gevoel dat er nu vooral bij de boys waar dit voor bedoeld is,iets van een beginnend knagen zich aan meld.Dat komt omdat niemand in strijd is gegaan. goed.Ik heb hier verder niets meer te zoeken(voor de duidelijkheid er zijn forum leden die hier niet ondervallen) Ben zo blij dat de nattedroom geen werkelijkheid is geworden.Ga in nu weer begeven onder het prof volk. Dat was het weer..advies INPAKKEN EN WEG WEZEN. fritz de with ..kijk ik durf er wel mijn naam onder te zetten. Oo gelukkig, je kwam alleen maar even de leden van High-end Forum beledigen. Nee, dan is het goed, want dit is een van de beste fora die er zijn. Met respect voor elkaar geeft iedereen hier zijn mening. Maar jij kwam voor de strijd en het gevecht schrijf je. Nee, dan zit je hier inderdaad verkeerd. Ben ik het toch nog met je eens. Ik wil je nog even een afscheidskadootje meegeven; Je noemt jezelf een prof. Je denkt dus dat je een prof bent. Daar zit nu juist de kern van het probleem. Misschien moet je eens aan bijscholing denken. Je denkt ook dat je verstand hebt van psychologie. Volgens mij denk je teveel. p.s. ik zie dat je op andere fora ook zieltjes aan het winnen bent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 17 september 2013 Report Share Posted 17 september 2013 O jee daar gaan mijn cd,s dat wordt niks luisteren en ik had graag die SACD nr 14 gehad. Wollie is heel bedroefd K@T mvg wollie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 17 september 2013 Report Share Posted 17 september 2013 O jee daar gaan mijn cd,s dat wordt niks luisteren en ik had graag die SACD nr 14 gehad. Wollie is heel bedroefd K@T mvg wollie Niet huilen Wollie. Ik heb al zijn platen. Je mag ze lenen. Er zitten ook goede tussen (Dat laatste kreeg ik wat moeilijk uit mijn b.k) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gydotron Posted 17 september 2013 Report Share Posted 17 september 2013 Ik ben dit jaar voor de eerste maal geweest en er waren voor mij toch wel enkele sets die eruit sprongen. Maar diegene die mij het meest heeft verrast is de set met oudere Audio Physics, Array eindversterkers en de Trinnov voorversterker/roomcorrector. Voor mij persoonlijk de beste set. Ik ben 3x terg geweest en elke keer was ik gepakt door de muziek. The End van The Doors was magisch goed. Ik las dat Onno iets miste in deze set, nml een kleurtje. Het was hem "te" perfect. Tja, dat is dan weer een kwestie van smaak nietwaar. Spijtig was dat er vaak bij velen, veel te luid gespeeld werd. Guido Gydotron Audio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 17 september 2013 Report Share Posted 17 september 2013 Fritz heb ik een keer meegemaakt laats in Rotterdam niks slecht over die man alleen neem ik hem kwalijk dat die niet tegelijkertijd naast digitaal geen analoog opnamen maakte terwijl daar een bandrecorder stond en dat vindt ik heel erg jammer. Fritz ,3 van de tien waren het zeuren over de opname cd dat is 70 procent score ik vindt dat hoog want nu praten over wetenschappelijk onderzoek dat een derde je moet dus je bent geweldig ,een derde vindt je gewoon en een derde vind jou maar niks dus die score zit je 66 procent dan vind ik dat jij het prima gedan hebt met 70 procent. Leerling Jung botste ook met Freud ,en over de psychologie ga naar naar 10 van die psychologen dan krijg minimaal 5 verschillende antworden,welke wil je hebben en die gaan harder als dit form met tegen antwoordt en daar vreet je geen brood van maar daar is wel respect mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts