Jump to content

Kanzy

marc
 Share

Recommended Posts

Jammer is het zeker.

Van de andere kant, in zo'n volle sector is het moeilijk om een plaatje te bemachtigen. Zeker in een krimpende markt. En dan nog met exclusieve buizenversterkers waar er misschien wel 1000 aanbieders zijn.

Ik vind het dapper geprobeerd.

:)

Ik lees net van een faillissementsverkoop van TB Kanzy BV. Enkele versterkers worden geveild.

Toch jammer dat het met dit Nederlandse initiatief niet is gelukt.

Ik vind het helemaal niet jammer. Belachelijke prijzen vragen voor een versterker wordt blijkbaar door de mensen niet gepikt.

En dan hebben ze ook nog een BV andere mensen niet betalen dat is lekker a sociaal.

Je kon op je vinger tellen bij de presentatie,s dat het niks werd, een naam bouw je op ,en dat krijg je niet zomaar in de schoot geworpen.

mvg wol

Ik dacht dat die 50.000 moesten ze gaan kosten .ik heb audio note van 125.000 gehoord dat was al niet bijzonders.

mvg wol

Ps ,Je hebt af toe producten van die rare prijzen  voorbeeld,setje  DCS ik dacht 90.000 euro,s dat hoor je toch nooit vanaf, of Magico Q 7 kost 130.000 voor mij is dat onbegrijpbaar.

L.S.

Voor zover ik weet heb ik in dit topic een stukje geschreven waarin ik de presentatie van de Kanzy "arrogant" noemde en de kwaliteit "3x niks".

Ik zie dat niet meer terug. Of er is iets mis gegaan, of het is weggemodereerd. Als dat laatste het geval is, had ik dat graag vernomen. Bovendien mag ik hopelijk mijn mening hier nog wel geven. Als blijkt dat dat niet meer kan, is dit forum voor mij snel dood.

Groet,

Leobus

Ik dacht dat die 50.000 moesten ze gaan kosten .ik heb audio note van 125.000 gehoord dat was al niet bijzonders.

mvg wol

Ps ,Je hebt af toe producten van die rare prijzen  voorbeeld,setje  DCS ik dacht 90.000 euro,s dat hoor je toch nooit vanaf, of Magico Q 7 kost 130.000 voor mij is dat onbegrijpbaar.

Op marktplaats lees ik dat de nieuwprijs 66000 euro is per stuk.

Maar ook 50.000 is ongeloofwaardig.

L.S.

Voor zover ik weet heb ik in dit topic een stukje geschreven waarin ik de presentatie van de Kanzy "arrogant" noemde en de kwaliteit "3x niks".

Ik zie dat niet meer terug. Of er is iets mis gegaan, of het is weggemodereerd. Als dat laatste het geval is, had ik dat graag vernomen. Bovendien mag ik hopelijk mijn mening hier nog wel geven. Als blijkt dat dat niet meer kan, is dit forum voor mij snel dood.

Groet,

Leobus

Lijkt me geen reden om dat weg te modereren. Je hebt waarschijnlijk niet gepost. Maar wel treffend beschreven: "arrogant" : precies de reden waarom ik denk dat een dergelijke aanbieder snel van de markt zal verdwijnen en we daar geen traan om moeten laten.

Je hoeft toch geen paar te hebben? Zo ver ik weet zijn het geen monoblokken. De kanzy 1000 zou idd €66000 moeten kosten. Nieuw was eerst €50000 bedoeld, maar dat werd niet gehaald. Daarom is er ook een Kanzy 800 ontworpen die €48000 moest gaan kosten.

Maar wel treffend beschreven: "arrogant" : precies de reden waarom ik denk dat een dergelijke aanbieder snel van de markt zal verdwijnen en we daar geen traan om moeten laten.

Ik zou het eerder opportunistisch amateurisme noemen. Gelukszoekers die met hun faillissement andere mensen benadelen. 

Klopt, toch was het een mooi product, maar net niet geheel af. Twee volume knoppen die niet aan elkaar gelinkt waren [meen ik me te herinneren]. En ik miste een meetaanduiding. Verder de open gaten onder de buizen, daar had een oplossing voor moeten zijn en de kooi hadden ze toch moeten vervaardigen. Maar voor de rest zou ik het graag in mijn huis willen hebben LOL :D Het klonk goed met name in zaal 2 toentertijd. Over prijzen laat ik me niet uit. Aardige mensen met een mooi product. Maar ja, die puntjes op de i.

Kanzy heeft nu niet echt goede kritieken gekregen, vooral op audio forra niet.

Dat een dergelijk product dan geel lang leven beschoren is kan ik mij wel voor stellen dan.

Wel weer jammer, weer een fabrikant van Nederlandse bodem minder.

Ik kan me niet voorstellen dat er meer dan een paar duizend euro voor wordt geboden.

Je koopt een product zonder enige garantie, je moet maar afwachten of alles nog werkt en wat ermee gedaan is...

En de doorverkoopbaarheid is nihil...

Klanktechnisch zijn ze wel ok, maar niet tegen de oorspronkelijke prijs...

Dan kan je veel mooier spul kopen met zekerheid over onderdelen en service..

Ik ga het wel volgen!