Guest tubejack Posted 30 mei 2013 Report Share Posted 30 mei 2013 Over op de orde van de dag maar weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
knor Posted 30 mei 2013 Report Share Posted 30 mei 2013 als je ondernemer ben werk je gewoon 6.5 dagen en er blijft altijd werk liggen mvg wol Haha, dan doe je ergens iets niet goed, Wol... Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 30 mei 2013 Report Share Posted 30 mei 2013 als je ondernemer ben werk je gewoon 6.5 dagen ... ... tot je erbij neervalt. Ik werk gemiddeld drie tot vier dagen per week. Bevalt me prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 31 mei 2013 Members Report Share Posted 31 mei 2013 Dank je, Wiel en TL200 ik ben creatief maar ook realistisch. Ik heb meer aanbiedingen in mijn mailbox voor samenwerking. Maar mijn besluit staat vast. Zou ook niet logisch zijn om van je eigen onderneming plan af te wijken. [...] Mvg, Jack En toch is dat idee van Wol zo stom nog niet... Ik kan er nog wel een Marantz 10B bij zetten en een Klein+Hummel Telewatt, nog wat opengewerkte exemplaren erbij en 1 spelend in de set, waarom niet. De antenne in de tuin wordt wat moeilijker, maar ik heb dezelfde kamer weer, dus met openslaande tuindeuren. De ruimte heb ik er wel voor, wat dat betreft heeft Wol gelijk, ik gebruik graag een grotere ruimte... Wat dat ondernemen betreft, ik ben geloof ik 25 uur per dag, 8 dagen in de week bezig, stel net als Ravon mijn ondernemingsplan bijna dagelijks bij, het is tegenwoordig de enige manier. De grootse verdienste is de voldoening, daar moeten we het voorlopig maar mee doen. Zelf denk ik dat degenen die deze (vooral Nederlandse- op het ogenblik) crisis overleven, er ook echt wel komen. [off topic]Afgelopen week heb ik mijn belangrijkste leveranciers nogmaals bezocht, zij kunnen het werk gewoonweg niet aan vanwege de enorme orders! Zelfs Spanje, Italie en Griekenland doen het beter, zal het niet aan onze mentaliteit liggen?[/off topic] Nieuwe wegen zoeken, ze vooral vinden, en volhouden. De enige manier... Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 31 mei 2013 Report Share Posted 31 mei 2013 Die 66 mille geldt voor de goud versie. Dat is dus een (onnodig) duurdere versie. Goed, klant is koning, dus als die dat goud erop wil.... Crisis is goed voor reset en newconomy. Ja, Jack een klein hoekje....lijkt me geen slecht idee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceadmiraal61 Posted 31 mei 2013 Report Share Posted 31 mei 2013 Ja Kanzy...ik heb hem gehad,en ben telkens bezig geweest om de amp naar een beter en vooral stabiele uitvoering te krijgen. De amp werdt gewoon te heet ,geadviseerd om er extra koel sleuven in te maken. beteren luidsprekers aansluiting.niet twee maar een volume knop.echte afstand bediening.ect ect. Helaas gaf de kanzy veel heel veel storing ..brom...ect ect . ik zeg het eerlijk was blij dat die weg ging.. En dan nu de Oktave v 80slechts 10,000 euro.geen problemen meer en een top geluid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 1 juni 2013 Report Share Posted 1 juni 2013 In het verhaal van Menno gaaf die aan dat er brom in zat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 1 juni 2013 Report Share Posted 1 juni 2013 Zo hee dat had ik niet verwacht vice, dat dat ding zo matig was! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 1 juni 2013 Members Report Share Posted 1 juni 2013 Zo matig was hij ook niet. Als hij speelde, speelde hij dan ook fantastisch. De versterker was simpelweg te puristisch. Gaat er dan maar iets fout, dan gaat het ook goed fout. In een studio situatie zoals bij Fritz is dat gewoon niet te doen, daar moet een echt werkpaard staan, die heeft hij nu dan ook... Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 1 juni 2013 Report Share Posted 1 juni 2013 Wat als er een kt 120 op de KAAM had gestaan.....;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 1 juni 2013 Members Report Share Posted 1 juni 2013 Dat was ook mijn insteek, maar daar was de voeding klaarblijkelijk niet op voorbereid. Zonder phono was hij trouwens een stuk betaalbaarder (scheelde iets van 20K geloof ik), maar dan nog. Voor dat geld moet het bijzonder goed klinken (deed hij in de juiste omstandigheden), er heel bijzonder uitzien (in the eye of the beholder), maar ook idiot-proof zijn. Dat was hij nou net niet! Blijft jammer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 1 juni 2013 Report Share Posted 1 juni 2013 Jack, je kunt dat kvk nummerke toch gewoon aanhouden .... Zie het dan als nevenactiviteit en zoek een andere hoofdactiviteit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 1 juni 2013 Report Share Posted 1 juni 2013 Nieuwe wegen zoeken, ze vooral vinden, en volhouden. De enige manier... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts