Johnhifi Posted 28 mei 2013 Report Share Posted 28 mei 2013 L.S. Voor zover ik weet heb ik in dit topic een stukje geschreven waarin ik de presentatie van de Kanzy "arrogant" noemde en de kwaliteit "3x niks". Ik zie dat niet meer terug. Of er is iets mis gegaan, of het is weggemodereerd. Als dat laatste het geval is, had ik dat graag vernomen. Bovendien mag ik hopelijk mijn mening hier nog wel geven. Als blijkt dat dat niet meer kan, is dit forum voor mij snel dood. Groet, Leobus Weet je heel zeker dat je dat op dit forum schreef? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 28 mei 2013 Report Share Posted 28 mei 2013 Weet je heel zeker dat je dat op dit forum schreef? Dat zei Leobus op een ander forum, ja. Zie hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 28 mei 2013 Report Share Posted 28 mei 2013 Dat zei Leobus op een ander forum, ja. Zie hier Leo wordt een dagje ouder denk ik. :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 28 mei 2013 Report Share Posted 28 mei 2013 Leo wordt een dagje ouder denk ik. :P Dat Leobus een dagje ouder wordt, klopt wel. Deze opmerking kost je trouwens a.s donderdag wel een biertje om het goed te maken, vriend. Dat hij OOK op Audiofreaks wat heeft geschreven, klopt ook. Maar daar heb ik het woord arrogant niet geschreven. Bovendien herinner ik mij nu dat ik ook een vergelijking met "World on line" en gebakken lucht heb gemaakt. Dat staat ook niet op Audiofreaks. Duuuuuuussss?? Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 28 mei 2013 Report Share Posted 28 mei 2013 Dat Leobus een dagje ouder wordt, klopt wel. Deze opmerking kost je trouwens a.s donderdag wel een biertje om het goed te maken, vriend., :biggrin: gaat goed komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 28 mei 2013 Report Share Posted 28 mei 2013 Dat Leobus een dagje ouder wordt, klopt wel. Deze opmerking kost je trouwens a.s donderdag wel een biertje om het goed te maken, vriend. Dat hij OOK op Audiofreaks wat heeft geschreven, klopt ook. Maar daar heb ik het woord arrogant niet geschreven. Bovendien herinner ik mij nu dat ik ook een vergelijking met "World on line" en gebakken lucht heb gemaakt. Dat staat ook niet op Audiofreaks. Duuuuuuussss?? Groet, Leobus Net een berichtje van de moderator gehad dat hij niks weggemodereerd heeft. Netjes! Ik vrees dat Kappa toch gelijk heeft Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 28 mei 2013 Author Report Share Posted 28 mei 2013 Ik vind het helemaal niet jammer. Belachelijke prijzen vragen voor een versterker wordt blijkbaar door de mensen niet gepikt. Ach, wat is belachelijk. Er is nu eenmaal een markt voor dure apparaten, auto's, boten etc etc. Er zijn wel meer peperdure versterkers die verkocht worden, maar blijkbaar is het niet zo makkelijk om je daar met een nieuw produkt tussen te wringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 mei 2013 Report Share Posted 28 mei 2013 Natuurlijk is dat niet makkelijk, wie geeft er nu € 60.000,- aan een onbekend product wat z'n sporen nog moet verdienen.?? Bovendien is het ook weer niet zo'n uniek product. Maar het blijft toch jammer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 28 mei 2013 Report Share Posted 28 mei 2013 Volgens mij was het probleem toch meer dat de markt er niet meer is. Athans niet in West Europa. Probeer t in Rusland of zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 28 mei 2013 Report Share Posted 28 mei 2013 Als het zo doorgaat zullen er meer mee ophouden. Ik heb besloten, dat als nu de crisis aanhoud, dat ik begin 2014 stop met mijn onderneming. Dan kan ik alles, zonder faillissement fatsoenlijk afsluiten. Mvg, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 28 mei 2013 Report Share Posted 28 mei 2013 Dukkie,heb jij voor 4 jaren gehoord van Magic speaker ! Als je tegenwoordig een product op de markt brengt moet je eerst je doelgroep zoeken en dan een buiten beentje maken wat zeer opvalt tussen de andere producten. Er is een product die gebruikte keramiek units en nu niet meer omdat het niet meer opvalt tussen al die keramiek broeders. mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 29 mei 2013 Report Share Posted 29 mei 2013 Als het zo doorgaat zullen er meer mee ophouden. Ik heb besloten, dat als de crisis aanhoud, dat ik begin 2014 stop met mijn onderneming. Dan kan ik alles, zonder faillissement fatsoenlijk afsluiten. Mvg, Jack Ja helaas gaat het echt heel matig in de handel en zeker in de hifi handel... En dat terwijl er geld genoeg is... Dapper besluit, maar pas wel op dat niet iedereen dit hoort en je vervolgens links laat liggen... Dan haal je begin 2014 niet eens.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 29 mei 2013 Report Share Posted 29 mei 2013 De crisis die gaat nog 3 jaar door vanwege de huizenmarkt en de boomers en er zijn nog verschillende factoren die meespelen maar in de crisses komen wel de nieuwe merken naar voren dat was in de jaren 80 ook mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 29 mei 2013 Report Share Posted 29 mei 2013 Pjotr ,het meeste geld zit onder de ouderen en de staat is voor jou ,mensen die na een bejaardenhuis gaan die mogen ze plukken tot EV 40.000 daarboven kunnen ze je een lening geven op je huis wat nog niet verkocht is mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 29 mei 2013 Report Share Posted 29 mei 2013 Ja helaas gaat het echt heel matig in de handel en zeker in de hifi handel... En dat terwijl er geld genoeg is... Dapper besluit, maar pas wel op dat niet iedereen dit hoort en je vervolgens links laat liggen... Dan haal je begin 2014 niet eens.... Daar heb ik natuurlijk, vooraf in een ondernemingsplan goed over nagedacht Ik heb voordat ik begon, eerst reserves opgebouwd. Zelfs al zou iedereen me links laten liggen, is er niets aan de hand. Ook service en eventuele garanties, kan ik de komende jaren blijven afhandelen. Audio en techniek blijft natuurlijk hobby. Als het in 2016 economisch beter gaat, start ik zo weer het e.e.a. op. Mvg, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 29 mei 2013 Report Share Posted 29 mei 2013 Daar heb ik natuurlijk, vooraf in een ondernemingsplan goed over nagedacht Ik heb voordat ik begon, eerst reserves opgebouwd. Zelfs al zou iedereen me links laten liggen, is er niets aan de hand. Ook service en eventuele garanties, kan ik de komende jaren blijven afhandelen. Audio en techniek blijft natuurlijk hobby. Als het in 2016 economisch beter gaat, start ik zo weer het e.e.a. op. Mvg, Jack Mooi gelukkig.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 29 mei 2013 Report Share Posted 29 mei 2013 Jack ,in reparatie is altijd werk en daar is een goede boterham te verdienen maar dan moet je wel promoten Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 29 mei 2013 Report Share Posted 29 mei 2013 Jack ,in reparatie is altijd werk en daar is een goede boterham te verdienen maar dan moet je wel promoten Zal ik wel even doen: iedereen naar Jack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 29 mei 2013 Report Share Posted 29 mei 2013 Jack moet gewoon iets regelen met Arden om een klein hoekje in Veldhoven --Arden heeft meestal toch te grote ruimte,s --en daar 3 of 4 tuner,s neerzetten waarvan een open is en een scoopje erbij voor metingen en soldeerbout en een goed verhaal en dat kan Jack zeker, en dan moet je eens kijken wat Jack en Arden voor een aandacht krijgen,gewoon doen.Jack wees creatief. mvg wiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 29 mei 2013 Report Share Posted 29 mei 2013 Ach, wat is belachelijk. Er is nu eenmaal een markt voor dure apparaten, auto's, boten etc etc. Er zijn wel meer peperdure versterkers die verkocht worden, maar blijkbaar is het niet zo makkelijk om je daar met een nieuw produkt tussen te wringen. Belachelijk omdat de prijs in geen enkele verhouding staat tot de kwaliteit. Dat zou nog voor een deel gecompenseerd kunnnen worden door een mooi imago. Zo van: Ik weet dat ik er teveel voor betaal, maar het is wel een "Kanzy". Maar ook aan dat laatste is nauwelijks gewerkt. Natuurlijk is er een markt voor dure spullen. Niets mis mee, maar dan is het wel "waar voor je geld" of er is geinvesteerd in een overtuigende campagne die het imago het product veel toegevoegde waarde heeft gegeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 29 mei 2013 Report Share Posted 29 mei 2013 Jack moet gewoon iets regelen met Arden om een klein hoekje in Veldhoven --Arden heeft meestal toch te grote ruimte,s --en daar 3 of 4 tuner,s neerzetten waarvan een open is en een scoopje erbij voor metingen en soldeerbout en een goed verhaal en dat kan Jack zeker, en dan moet je eens kijken wat Jack en Arden voor een aandacht krijgen,gewoon doen.Jack wees creatief. mvg wiel Dank je, Wiel en TL200 ik ben creatief maar ook realistisch. Ik heb meer aanbiedingen in mijn mailbox voor samenwerking. Maar mijn besluit staat vast. Zou ook niet logisch zijn om van je eigen onderneming plan af te wijken. Indirect help ik mijn dochters ook met hun (eigen) onderneming. En die zijn zeer succesvol tot nu toe. Zoiets kun je alleen ondersteunen als je zelf weet wat het is. Iets beginnen is niet zo moeilijk, maar onderhouden en fatsoenlijk afsluiten als het nodig blijkt, lastiger. Dat laatste gaat na dit besluit zeker lukken. Ik probeer na de aanslag IB2013 gewoon weer opnieuw reserves op te bouwen en als de tijd daar is start ik weer iets met eigen vermogen. Niets aan de hand dus. Ik heb veel ruimte en woon in een multifunctioneel huis. Mvg, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 29 mei 2013 Report Share Posted 29 mei 2013 Maar mijn besluit staat vast. Zou ook niet logisch zijn om van je eigen onderneming plan af te wijken. Iets beginnen is niet zo moeilijk, maar onderhouden en fatsoenlijk afsluiten als het nodig blijkt, lastiger. Iets beginnen is niet moeilijk en soms moet je onderweg een beetje bijsturen. Ik ben nu een kleine 15 jaar zelfstandig en ik pas mijn ondernemingsplan doorlopend aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 29 mei 2013 Report Share Posted 29 mei 2013 Dan doe jij het beter als ik, r.a.v.o.n. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 30 mei 2013 Report Share Posted 30 mei 2013 Ach, wat is beter. Ik doe het hooguit anders dan jij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 30 mei 2013 Report Share Posted 30 mei 2013 als je ondernemer ben werk je gewoon 6.5 dagen en er blijft altijd werk liggen mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts