carl Posted 30 juli 2013 Report Share Posted 30 juli 2013 Misschien moet George even vertellen waarvoor al die apparaten op het rack zijn. Zolders hebben verder zo hun voordelen is mijn ervaring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 30 juli 2013 Report Share Posted 30 juli 2013 Ja, zolders, ook als je er niks aan doet, kunnen mooie luisterruimtes zijn. Bij mij is het ook vrijwel nooit te warm. Misschien wordt jouw vraag beantwoord als Kappa zijn profiel een beetje bijwerkt. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 30 juli 2013 Author Report Share Posted 30 juli 2013 Ha Marc, Dankjewel voor deze mooie recensie. Ik vond het gezellig om je weer te ontvangen en wat plaatjes op te zetten. De samenstelling van de set van boven naar beneden. Lampje; Ikea. Platenspeler; Acustic Signature Impact Arm; Balance-audio (mijn eigen arm dus) Element; Acutex M420STR Phono versterker; Phono Dude een ontwerp van Dick van de Merwe en Doede Douwma. Voorversterker; A&T P11 CD speler; Sony X333ES Links op de plank; Motorsturing voor de platenspeler Rechts; Voeding voor de Phono Dude. Eindversterker; Behuizing en aan en uit knop Aaron No3 milenium, binnen werk; Assisted Se triode versterker Klasse A OTL +-40W Ontworpen en gebouwd door Adriaan v Doorn, een variatie op onderstaand schema. Mijn luidsprekers zijn de Magnepan 1.5 Interlinks; Zelfbouw Speakerkabel; Van Den Hul The SKYLINE HYBRID Het meeste is dus zelfbouw. De Phono trap en de voorversterker heb ik zelf gebouwd en de eindversterker dus niet. De cd, speakers, platenspeler en element zijn origineel en is niets aan gedaan. Op stapel staat nog een Honkong DAC, om het geluid uit de PC acceptabel te maken en ook over een nieuwe Phono versterker wordt hard na gedacht. Daar over later meer Het dacje ligt nu wel al hier maar daar moet nog wat aan gebeuren. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 2 augustus 2013 Report Share Posted 2 augustus 2013 Ik vind het altijd prachtig om te zien als mensen de kennis hebben om zelf apparaten te bouwen. Mooie set. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 2 augustus 2013 Report Share Posted 2 augustus 2013 Geweldig George. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts