Jump to content

Lineaire Voeding Voor Wadia 121

Audvance
 Share

Recommended Posts

Wadia is ook high end ,maar die goeie man komt zomaar binnen vallen .

Hij vertelt nog niet eens wat die voor een installatie heeft,dat is gepast.

Hij vertelt nog niet eens hoe hij tot de wadia is gekomen als dac dat is gepast.

Hij praat alleen over een prijs wat die voor wilt hebben dat is gepast.

En geen foto,s en geen metingen, totaal  niks dat is gepast ..

Ik ben niet giftig maar ik vindt dit wel ongemanierd van zaken doen,

voor mij komt dat over beuren en wegwezen.

mvg wol

Misschien voelt de poster, dat hij zo meer to-the-point was, Wol. Welke fabrikant komt nu met alle white papers en onderzoeksrapporten aan van zijn product? Audvance had zich allicht in een andere post even kunnen voorstellen. Welke thread leent zich daar voor? Ik maak er even één hier.

Mooie duidelijke post trouwens, Wol! :) Laat het eerste prototype maar komen met foto's, metingen en luisterervaringen. :D

Juist,Ivan meteen zo,n thread aanmaken maken, daar kan iedereen  cq nieuweling zijn product tonen.

Ravon,niet zo kleinzielig zijn ik ben vast van overtuigd dat jij een hele brede rug hebt,ik heb ook een ban gehad en de moderator maakt een keus zo simpel is dat,en door hem aan te spreken met feiten zit ik weer op Hear.

mvg wol

• Members

En dat stelletje knuppels heeft het nog wel zo hard geprobeerd....  ;)

Er zitten dingetjes in het vat waarvan ik denk dat het een meerwaarde heeft voor dit forum, of ze er ook uit komen heb jij als beheerder zelf in de hand. Ik heb al eerder aangegeven dat ik terughoudend ben in het posten van inhoudelijke berichten zolang ik een waarschuwingsstatus heb en zolang ik hier door incompetente en onbeschofte moderatoren verantwoordelijk kan worden gehouden voor het wangedrag van anderen. Verder ben ik heel benieuwd naar de koers die je met die forum gaat varen, tot op dit moment lijkt er weinig verbeterd.

De uitdaging is eenvoudig: Verwijder die waarschuwingsstatus, zorg voor een fatsoenlijk moderatiebeleid, zorg voor moderatoren die zich een beetje kunnen gedragen en laat zien wat je van plan bent. Als het daarna nog te pruimen is hier komt de inhoud vanzelf. 

Even een snelle, ik moet weer aan de arbeid: ik kan dus geen waarschuwingsstatus aan jouw adres vinden... Verder kunnen we dit via de mail of pm wel bespreken, het zal allemaal zo spannend niet zijn!

Ravon,niet zo kleinzielig zijn ik ben vast van overtuigd dat jij een hele brede rug hebt,ik heb ook een ban gehad en de moderator maakt een keus zo simpel is dat,en door hem aan te spreken met feiten zit ik weer op Hear.

Kleinzielig? Wol, er wordt mij gevraagd waarom ik niet inhoudelijk post. Ik kan er weinig aan doen dat ik waarde hecht aan fatsoen en rechtvaardigheid.

Even een snelle, ik moet weer aan de arbeid: ik kan dus geen waarschuwingsstatus aan jouw adres vinden... Verder kunnen we dit via de mail of pm wel bespreken, het zal allemaal zo spannend niet zijn!

Ik zou niet weten wat we hierover via PM zouden moeten bespreken. Mijn punt is duidelijk. 

Ik zou niet weten wat we hierover via PM zouden moeten bespreken. Mijn punt is duidelijk. 

Wat betreft de bans die er door de voormalige beheerder zijn uitgedeeld, kan ik nu al over zeggen dat we die  NIET overnemen bij de nieuwe start. Iedere forumlid begint dus weer met een schone lei. Het kan zijn dat degene die nu nog een ban heeft niet kan posten nog even zo geband blijft. Excuus daarvoor, omdat we de software nog niet helemaal kennen en uitgezocht moet worden hoe de ban kunnen verwijderen.

Ravon,

Voor jou duidelijkheid : Zie bovenstaande quote. 

Tevens een verzoek: Eens op te houden met iets wat in het verleden heeft plaatsgevonden bij de vorige beheerder ( Hear).

Zoals dus al eerder werd aangeven in een eerdere posting....... IEDEREEN begint weer met een schone lei !!!!

• Members

wellicht ..... 'omdat we de software nog niet helemaal kennen' ..............

?

groet

Dan hooguit omdat IK de software zeg maar gerust helemaal niet ken... Maar daar ga ik gelukkig ook niet over. Als het goed is zijn ze bij Spido nu ook weg, zo niet, heb IK geblunderd. Mocht iemand anders ze onverhoopt nog hebben, laat het me even weten. Dat hoeft dus niet via dit of een ander draadje, daar hebben we nou o.a. dat PB systeem voor (die bij Spido blijkbaar niet werkt).

Nu weer terug naar de opmerking van AatV:

... zou deze voeding beter zijn als de hooggewaardeerde Jung-Didden voeding?

Om even op de voeding terug te komen, zou deze voeding beter zijn als de hooggewaardeerde Jung-Didden voeding?

Dat vraag ik me dus ook af hoeft dan niet per se te vergelijken met de

jung-Didden maar een vergelijking met de Sallas shunt lijkt me ook interessant.

of terwijl hoe goed is deze voeding nu???

• 7 months later...