carl Posted 29 juli 2013 Report Share Posted 29 juli 2013 Als ik op Puresound een artikel lees kan ik via Windows de filmpjes downloaden. Bij de I pad lukt dat niet en staat er flash is requiem. Wat moet ik doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 29 juli 2013 Report Share Posted 29 juli 2013 Een Android device kopen. Of een andere browser gebruiken die wel flash ondersteund. Het is en bekend probleem dat apple geen flash wil ondersteunen en daar zijn grote groepen gebruikers de dupe van. Er zijn wel browsers beschikbaar die dat wel kunnen. Hier staat meer info suc6 Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 juli 2013 Author Report Share Posted 30 juli 2013 Bedankt George. Toch ben ik verder wel kapot van Apple. Op een of andere manier wordt Windows met de dag langzamer. Zou de beheerder van Puresound dat probleem kunnen oplossen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 30 juli 2013 Report Share Posted 30 juli 2013 Bedankt George. Toch ben ik verder wel kapot van Apple. Op een of andere manier wordt Windows met de dag langzamer. Zou de beheerder van Puresound dat probleem kunnen oplossen? Denk niet dat Puresound veel in de melk te brokkelen heeft bij Microsoft Carl. Apple maakt dan wel gelikte producten (met Chinese kinderarbeid) maar is ook wel erg paternalistisch: Zij maken wel uit wat goed voor je is. Dat Flash gedoe is daar een voorbeeld van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 30 juli 2013 Report Share Posted 30 juli 2013 Wees blij dat die inkomen hebben mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 30 juli 2013 Report Share Posted 30 juli 2013 Bedankt George. Toch ben ik verder wel kapot van Apple. Op een of andere manier wordt Windows met de dag langzamer. Zou de beheerder van Puresound dat probleem kunnen oplossen? Bij mij is het net anderom. Mijn Apple wordt nu zo traag, dat mijn oude Windows hem als het ware aan het inhalen is (ik dacht dat die traag was, ...nou dan heb je Apple not niet gezien na 3 jaren, als de ondersteuning eraf is). Het probleem met Apple is dat ze willen dat je de computer na 3 jaar weggooit en een nieuwe koopt. Zelfs Safari wordt niet meer ondersteund op zo'n "oude" machine. Dan moet ik dus een compleet nieuw syysteem erop zetten. In tegenstelling tot Windows, waar ik vorig jaar ineens Servicepack 3 erop kreeg, gratis. Ik hoef dus geen nieuwe Apple meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 30 juli 2013 Report Share Posted 30 juli 2013 Wees blij dat die inkomen hebben mvg wol Zijn ze vast erg blij mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 30 juli 2013 Report Share Posted 30 juli 2013 Dukki die leven 60 tot 80 jaar achter op sociale voorzieningen .hoe was het hier 60 tot 80 jaar geleden die weten het niet beter. in afhangnistan leven ze 1000 jaar achter en wij pompen er geld naar toe daar heerst stammen oorlog zo vroeger 1000 jaar geleden in engeland dat kun je niet een twee drie bekeren en wij domme europeanen pompen er geld naar toe mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 30 juli 2013 Report Share Posted 30 juli 2013 Is natuurlijk geen excuus voor de moderne slavernij van Apple Wollie. Apple hanteert vergelijkbare argumenten: "Wij kunnen dat beter controleren dan de Chinezen zelf". Ze bedoelen natuurlijk "van profiteren". Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 30 juli 2013 Report Share Posted 30 juli 2013 Bij de I pad lukt dat niet en staat er flash is requiem. Flash lijkt inderdaad aan een requiem toe, althans als het gaat om mobiele toepassingen: http://arstechnica.com/business/2012/02/adobe-lays-out-the-future-for-flash-a-platform-for-the-next-5-10-years/ De oplossing is dat Puresound video in een moderner jasje aanbiedt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 30 juli 2013 Report Share Posted 30 juli 2013 Volgens mij moet je accepteren dat je beperkingen hebt als je Appel producten wil gaan gebruiken. Je kan toch niet verwachten dat de hele wereld in eens maar naar de appel standaard gaat werken. Ik kan mij ook niet voorstellen dat ze dit nog lang gaan volhouden. Als de klanten weg gaan lopen (wat nu al gebeurd) dan zullen ze wel moeten. Het duurt alleen even voor dat ze dat door hebben. Zo lang het appeltje denkt dat zij hier mee weg komen kan je dus beter voor een van de andere os systemen kiezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 30 juli 2013 Report Share Posted 30 juli 2013 Een nedrlandse firma maakt eerlijk telefoons android in het buitenland kost wel 350 euro,s en het voordeel ze zijn te repereren zo kan het ook mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 31 juli 2013 Report Share Posted 31 juli 2013 Dukki je had het over kinderarbeid gisteren ,een docu gezien op deduitse tv over ouderenarbeid mensen van 70 jaar moesten werken omdat ze niet konden leven vand de duitse rente en dat is bij ons om de hoek mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 31 juli 2013 Report Share Posted 31 juli 2013 Dukki je had het over kinderarbeid gisteren ,een docu gezien op deduitse tv over ouderenarbeid mensen van 70 jaar moesten werken omdat ze niet konden leven vand de duitse rente en dat is bij ons om de hoek mvg wol Dat was 25 jaar geleden ook al het geval met veel duitse ouderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts