Jump to content

Hoe Bepaal Je Wanneer Het Voor Jou Goed Klinkt?

Jongensdroom
 Share

Recommended Posts

Guest tubejack

Mijn PM aan Wol.  Oordeel zelf .

Beste Wol,

Ergens niet eens mee zijn is is niet erg.

Maar omdat jij zo'n beetje àlle forum regels aan je laars lapt en weinig  empathie hebt naar anderen.

Heb ik een klacht ingediend bij de moderator.

Met vriendelijke groet,

Jack

Gestuurd 10 september 2013 - 18:18

Beste Jack,

Andere vaklitaratuur zoal Martin Colems en andere bevestigd hetegengestelde van spido en die doen dat ook nog met plaatjes  en dan praten we nog niet over het merk Avalon die heeft ook bewijsbaar verhaal gepubliceerd.

mvg wiel

Gestuurd 10 september 2013 - 18:37

Hallo Wiel,

Dat een ander het tegendeel beweerd, is toch niet erg?  juist  goed.

Waarom zet je zoiets niet op het forum?  Je kunt het best. 

Veel beter dan dat gedoe op het forum.

Dáár wordt echt niemand wijzer van.

Mvg,

Jack

In de krant van vandaag staat dat er een, twee jaar durend, onderzoek komt naar het succes van Andre Rieu. Daar wilde ik een grapje over gaan schrijven, totdat ik de afgelopen posts hier las. Het lachen vergaat me toch even.

Wol vs anderen. Tja, wat moet je daar nou mee? Hoe was het gezegde ook al weer: "als er twee vechten, hebben er twee schuld?". Mijn levenservaring: vaak heeft iedereen wel een beetje gelijk, zelfs ik (toch nog even een grapje tussendoor).

Groepsvorming is mij op meerdere fora opgevallen en een afwijkende mening wordt massaal afgestraft. In beginsel lijkt dit gedrag niet correct, maar is dat op dit forum ook aan de orde? Ik denk van niet. Wel tref ik ook hier mensen aan, die denken altijd overal gelijk in te hebben. Op zich is dat jammer voor hen zelf, want je legt jezelf beperkingen op als je niet open staat voor anderen.

Je mening op papier zetten is best moeilijk. In je hoofd zit precies wat je wilt zeggen, maar hoe schrijf je het op? Degenen die het lezen, hebben weer andere zaken in het hoofd. Hoe interpreteren zij de gelezen tekst? Het gaat nog al eens fout, niet in de laatste plaats door het ontbreken van lichaamstaal.

Hetgeen Wol schrijft is vaak moeilijk te lezen en te begrijpen. Met een beetje goede wil, kom ik er meestal wel uit. Ik kan mij ook goed voorstellen dat iemand anders daar geen zin in heeft. Vaak ben ik het wel met hem eens. Los daarvan zou ik het jammer vinden als hij stopt, of moet stoppen. Overal zitten wel twee kanten aan. Een ban is eigenlijk een treurig iets voor beide partijen. Zeker omdat het hier over een hobby gaat.

Ik hoop dat deze tekst iets bijdraagt, in het zoeken naar een oplossing.

Guest tubejack

Je kunt mensen toch gewoon op hun gedrag aanspreken? 

Daar word ik zelf,  ook af en toe op aangesproken. 

Dat vind ik normaal,  vaak is het mijn eigen schuld. 

Aan Wol heb ik al meerdere keren openlijk gevraagd normaal te doen.

Het is jammer, want  in het echt is het een vriendelijk en kundig persoon.

Maar of hij wel of niet wil doorgaan is zijn eigen  keus.  

In de krant van vandaag staat dat er een, twee jaar durend, onderzoek komt naar het succes van Andre Rieu. Daar wilde ik een grapje over gaan schrijven, totdat ik de afgelopen posts hier las. Het lachen vergaat me toch even.

Wol vs anderen. Tja, wat moet je daar nou mee? Hoe was het gezegde ook al weer: "als er twee vechten, hebben er twee schuld?". Mijn levenservaring: vaak heeft iedereen wel een beetje gelijk, zelfs ik (toch nog even een grapje tussendoor).

Groepsvorming is mij op meerdere fora opgevallen en een afwijkende mening wordt massaal afgestraft. In beginsel lijkt dit gedrag niet correct, maar is dat op dit forum ook aan de orde? Ik denk van niet. Wel tref ik ook hier mensen aan, die denken altijd overal gelijk in te hebben. Op zich is dat jammer voor hen zelf, want je legt jezelf beperkingen op als je niet open staat voor anderen.

Je mening op papier zetten is best moeilijk. In je hoofd zit precies wat je wilt zeggen, maar hoe schrijf je het op? Degenen die het lezen, hebben weer andere zaken in het hoofd. Hoe interpreteren zij de gelezen tekst? Het gaat nog al eens fout, niet in de laatste plaats door het ontbreken van lichaamstaal.

Hetgeen Wol schrijft is vaak moeilijk te lezen en te begrijpen. Met een beetje goede wil, kom ik er meestal wel uit. Ik kan mij ook goed voorstellen dat iemand anders daar geen zin in heeft. Vaak ben ik het wel met hem eens. Los daarvan zou ik het jammer vinden als hij stopt, of moet stoppen. Overal zitten wel twee kanten aan. Een ban is eigenlijk een treurig iets voor beide partijen. Zeker omdat het hier over een hobby gaat.

Ik hoop dat deze tekst iets bijdraagt, in het zoeken naar een oplossing.

+1

Volgens mij is Wollie gewoon een oude brombeer die graag mensen een beetje "prikkelt".

Van mij hoeft hij echt niet weg, maar laten we elkaar wel met een beetje respect (blijven) behandelen.

Ik heb al eerder gezegd dat we niet meer op de kleuterschool zitten en ons ook niet dusdanig gedragen moeten.

Mijn papa is toch lekker de sterkste en ik heb de grootste l*l dus daar hoeven we alvast niet meer over te kibbelen.

Iedereen schrijft hier weleens iets wat niet leuk is voor een ander. De een doet dat recht voor z'n raap, de ander gebruikt bewust geniepige en ogenschijnlijk onschuldige formuleringen waarin soms de grofste beledigingen zijn verstopt en een ander is zich nergens van bewust, die heeft geen idee dat zijn taalgebruik kwetsend is.

Iedereen ontvangt hier ook weleens iets wat niet leuk binnenkomt. Je zal maar slecht geslapen hebben, net een klant kwijtgeraakt zijn, kiespijn hebben of last hebben van chronische emotionele lichtgeraaktheid.

Het zou fijn zijn als het beheer dat in gedachten houdt en als het beheer niet telkens opnieuw de makkelijkste weg kiest, de kans is groot dat niet ingrijpen hier beter had gewerkt dan wel ingrijpen. Het zelfreinigend vermogen is (was) hier namelijk best groot.

Hoe dan ook, met Wol is dit een leuker en beter forum dan zonder Wol.

Guest tubejack

Wollie gaat vanaf heden niet meer posten de reden is,

vanwege klachten van aanvoerder en meeloper van dit vorm .

Het gaat  weer na af zoals vroeger op Hear je mag geen kritiche noot te leveren het wordt een kopie net als die andere form

de aanvoerde en de meeloper hebben het voor het zeggen.

De webmaster heeft mij een onoficieele ban gegeven en ik heb ook de webmaster duidelijk gemaakt  waaron hij ongeschikt is voor het geven ervan.

Ik kan mij goed begrijpen dat dit form dood bloeid omdat met geen kritische noot duld.

Jack,schoenmaker blijf bij je leest doe allen je vakgebied Tuner,s en geen speakers als jij het onderscheidt niet ziet tussen een pijpje en een basreflex poort

mvg wol

Ps Tevens verzoek ik de webmaster mijn account op te heffen cq te vernietigen.

Ik kan me nog herinneren, dat ik  jaren terug ook zo boos was.  Toch ben ik gebleven. ;)

+1

Volgens mij is Wollie gewoon een oude brombeer die graag mensen een beetje "prikkelt".

Van mij hoeft hij echt niet weg, maar laten we elkaar wel met een beetje respect (blijven) behandelen.

Ik heb al eerder gezegd dat we niet meer op de kleuterschool zitten en ons ook niet dusdanig gedragen moeten.

Mijn papa is toch lekker de sterkste en ik heb de grootste l*l dus daar hoeven we alvast niet meer over te kibbelen.

Als alle bromberen een beetje dimmen, komt het weer helemaal goed.

Ik ga zaterdag koffie drinken met Wollie de Brombeer.

Kijk nou uit met dat brombeer.

Het kan in de toekomst te pas en te onpas tegen hem gebruikt worden :D

Zo heb ik een keer met een boormachine getracht gaatjes in  de achterplaat van een vu meter te boren.

Dat lukte wel,maar de vu meter was overleden.

Heel lang hebben ze mij Groovu genoemt :D

Zo,nu weten jullie meteen hoe handig ik ben.

Guest webmaster

Tja, zonder er echt op in te gaan, Wol heeft geen officiële waarschuwing of ban gekregen, ik heb hem gewoon gevraagd de forumregels beter in acht te nemen en te letten op zijn taalgebruik. Een account verwijderen doen we nooit, het is aan de gebruiker om te bepalen of hij nog post of niet.

Jammer Wollie.

Kennelijk ben ik ook de fout ingegaan??

Ruud's Warnings

Waarschuwingsstatus

Warnings
There are no warnings to display.

??????? 

Die snap ik ook niet. Ik kan het niet verwijderen maar je hebt geen waarschuwing Ruud...

Verder gaan we deze discussie sluiten, graag ontopic verder...

Wol houdt er inderdaad van om de boel wat aan te scherpen.

Ik vind dat prima, wat leven mag van mij best.

Wat dat leven betreft, ik zie die forum weer helemaal opbloeien. Toch iets anders dan een jaar geleden, toe het leek dood te bloeden.

Gewoon zo doorgaan, ook Wol.

Alle mensen zijn nu eenmaal (en gelukkig) anders.

:)

Wol houdt er inderdaad van om de boel wat aan te scherpen.

Ik vind dat prima, wat leven mag van mij best.

Wat dat leven betreft, ik zie die forum weer helemaal opbloeien. Toch iets anders dan een jaar geleden, toe het leek dood te bloeden.

Gewoon zo doorgaan, ook Wol.

Alle mensen zijn nu eenmaal (en gelukkig) anders.

:)

Als je nog wat meer leven in de brouwerij wilt Hans, laat het dan even weten :D

Dan vraag ik de typetjes Willy de Woofer en Endhigh zich aan te melden als forumlid :D

Als je nog wat meer leven in de brouwerij wilt Hans, laat het dan even weten :D

Dan vraag ik de typetjes Willy de Woofer en Endhigh zich aan te melden als forumlid :D

Die Endhigh ken ik al van een ander forum. Doe mij Wol maar weer terug. :D