mordante Posted 11 oktober 2013 Report Share Posted 11 oktober 2013 @Jongensdroom. Indien jij een keer in de buurt van Leiden bent. Kom dan gerust bij mij langs om te luisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 oktober 2013 Report Share Posted 11 oktober 2013 Nee hoor, dat doet Hans altijd Precies... ik blijf aan het rommelen... je moet toch wat doen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 oktober 2013 Report Share Posted 11 oktober 2013 Je reageert telkens geirriteerd als het over luisterervaring gaat. Daar wil je niets van weten. Ga eens een luistercursus volgen Weet je... jij schrijft, of jij de enige bent met luisterervaring en al de anderen niet weten hoe muziek hoort te klinken. Misschien moet jij eens een cursus omgaan met mensen gaan volgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 11 oktober 2013 Report Share Posted 11 oktober 2013 Ik neem even een baco. Moet ik nog een biertje voor iemand meenemen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 11 oktober 2013 Report Share Posted 11 oktober 2013 @Jongensdroom. Indien jij een keer in de buurt van Leiden bent. Kom dan gerust bij mij langs om te luisteren. Dat durft ie niet. Is te dicht bij mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 11 oktober 2013 Author Report Share Posted 11 oktober 2013 Weet je... jij schrijft, of jij de enige bent met luisterervaring en al de anderen niet weten hoe muziek hoort te klinken. Misschien moet jij eens een cursus omgaan met mensen gaan volgen. Niet waar, er zijn massa's mensen met luisterervaring. Dat lukt echter niet van achter een bureau. Je bevindingen over mijn set waren volstrekt onjuist. Misschien mag ik je ook een cursus adviseren: Zelfoverschatting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 11 oktober 2013 Report Share Posted 11 oktober 2013 (edited) Die heb je zelf niet gevolgd, hoe kun je hem dan aanraden? Edited 12 oktober 2013 by mumsoft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 12 oktober 2013 Report Share Posted 12 oktober 2013 Hallooo kleuters, halen jullie je ego uit je set ofzo? Er zijn belangrijkere dingen. Tis gewoon een hobby (die soms wat uit de hand loopt). Voor de essentie van muziek heb je echt geen super hifi nodig. En daar de klankleur voor 80 % bepaald wordt door de ruimte, bestaat de werkelijkheid toch niet (die is altijd weer anders). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 12 oktober 2013 Author Report Share Posted 12 oktober 2013 @Jongensdroom. Indien jij een keer in de buurt van Leiden bent. Kom dan gerust bij mij langs om te luisteren. Dank je voor de uitnodiging. Leiden is niet naast de deur, maar als ik in de buurt kom..... Ik ben wel bang dat Marc achter een boom staat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 12 oktober 2013 Author Report Share Posted 12 oktober 2013 Hallooo kleuters, halen jullie je ego uit je set ofzo? Er zijn belangrijkere dingen. Tis gewoon een hobby (die soms wat uit de hand loopt). Voor de essentie van muziek heb je echt geen super hifi nodig. En daar de klankleur voor 80 % bepaald wordt door de ruimte, bestaat de werkelijkheid toch niet (die is altijd weer anders). Mee eens. Volwassen mensen die elkaar verbaal de pan in hakken, verdient niet de schoonheidsprijs. Ik wilde er al geen energie meer in steken. Als je akoestiek behoorlijk goed is, kun je wel degelijk de werkelijkheid benaderen. Mijn ervaring is, dat je tot zo'n 80% kunt komen. Je moet dan wel precies weten welke apparaten je met elkaar moet aansluiten en dat is niet eenvoudig. Dat ik tevreden ben met mijn set, wil heel wat zeggen. De dac (moet kunnen in dit topic ) speelt daar een belangrijke rol in. Vooraf dacht ik dat de verschillen tussen dac's erg klein zouden zijn, maar ze kunnen een set maken of breken. Je set moet wel een zeker niveau hebben, om verschillen te kunnen laten horen. Hoe beter je set, hoe beter veranderingen hoorbaar zijn. Dat geldt ook voor bekabeling. @Hans: we hebben het er a.s. donderdag niet meer over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 12 oktober 2013 Report Share Posted 12 oktober 2013 Dukkie,ga maar buiten spelen dan heb je pas goede akoustiek en neem maar een paar lolie,s voor je vriendje,s mee zijn ze zoet en denk er aan geen ruzie maken mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 12 oktober 2013 Report Share Posted 12 oktober 2013 Dreamertje en jij beweren dat jouw installatie super is. beter is als de andere. mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 12 oktober 2013 Report Share Posted 12 oktober 2013 Leuke avatar Duck, ben benieuwd waar jongensdroom en andere anonimi eens mee komen. Wol? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 12 oktober 2013 Report Share Posted 12 oktober 2013 Die had hij altijd al maar was een tijdje zoek Marc Als je akoestiek behoorlijk goed is, kun je wel degelijk de werkelijkheid benaderen. Mijn ervaring is, dat je tot zo'n 80% kunt komen. Je moet dan wel precies weten welke apparaten je met elkaar moet aansluiten en dat is niet eenvoudig. Dat ik tevreden ben met mijn set, wil heel wat zeggen. De dac (moet kunnen in dit topic ) speelt daar een belangrijke rol in. Vooraf dacht ik dat de verschillen tussen dac's erg klein zouden zijn, maar ze kunnen een set maken of breken. Je set moet wel een zeker niveau hebben, om verschillen te kunnen laten horen. Hoe beter je set, hoe beter veranderingen hoorbaar zijn. Dat geldt ook voor bekabeling. Dan zou ik zeker eens bij Marc gaan luisteren en neem gerust je eigen DAC mee. Want ondanks zijn gehakt geloof is het een aardige vent die het op door jou genoemde punten van nature goed voor elkaar heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
knor Posted 12 oktober 2013 Report Share Posted 12 oktober 2013 Je mist de kloe van het geheel, dat zegt ook best wat. Ik moet altijd denken aan die cursus 'omgaan met medemensen'... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 12 oktober 2013 Author Report Share Posted 12 oktober 2013 Ik moet altijd denken aan die cursus 'omgaan met medemensen'... Denk je echt altijd aan die cursus? Zou je niet liever ook eens aan wat anders willen denken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 12 oktober 2013 Report Share Posted 12 oktober 2013 Die had hij altijd al maar was een tijdje zoek Marc Dan zou ik zeker eens bij Marc gaan luisteren en neem gerust je eigen DAC mee. Want ondanks zijn gehakt geloof is het een aardige vent die het op door jou genoemde punten van nature goed voor elkaar heeft. Ah.. een mooie Weiss foto zou hem niet misstaan. Aan de akoestiek heb ik hier inderdaad geen sikkepit gedaan, en sinds een week of wat klinkt het hier nog weer echter. Maar JD is bang dat-ie wordt bekeerd. Wie zou dat nou willen????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 12 oktober 2013 Report Share Posted 12 oktober 2013 Maar JD is bang dat-ie wordt bekeerd. Wie zou dat nou willen????? Nou ik i.i.g. niet Maar goed daar is hij altijd zelf nog bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 12 oktober 2013 Author Report Share Posted 12 oktober 2013 Nou ik i.i.g. niet Maar goed daar is hij altijd zelf nog bij JD is in de hifi-wereld al diverse keren van zijn geloof gevallen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 12 oktober 2013 Report Share Posted 12 oktober 2013 Nog een keertje dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 12 oktober 2013 Report Share Posted 12 oktober 2013 Nou ik i.i.g. niet Maar goed daar is hij altijd zelf nog bij Jij ook, toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
knor Posted 12 oktober 2013 Report Share Posted 12 oktober 2013 Denk je echt altijd aan die cursus? Zou je niet liever ook eens aan wat anders willen denken? Ik bedoel dat ik enkel aan die cursus denk in relatie tot jouw omgangsvormen. Niet in het algemeen, natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 12 oktober 2013 Author Report Share Posted 12 oktober 2013 Ik bedoel dat ik enkel aan die cursus denk in relatie tot jouw omgangsvormen. Niet in het algemeen, natuurlijk. Wist ik wel hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 12 oktober 2013 Report Share Posted 12 oktober 2013 Ah.. een mooie Weiss foto zou hem niet misstaan. Aan de akoestiek heb ik hier inderdaad geen sikkepit gedaan, en sinds een week of wat klinkt het hier nog weer echter. Maar JD is bang dat-ie wordt bekeerd. Wie zou dat nou willen????? Vertel! Wat heb je gedaan? Je gaat waarschijnlijk wel commentaar krijgen, maar er zijn ook mensen die het wel willen weten. Doe het daar dan voor. B.v.d. Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 12 oktober 2013 Author Report Share Posted 12 oktober 2013 Vertel! Wat heb je gedaan? Je gaat waarschijnlijk wel commentaar krijgen, maar er zijn ook mensen die het wel willen weten. Doe het daar dan voor. B.v.d. Leobus Duidelijkheid kom bij Mumsoft niet op de 1e plaats, niet op de 2e plaats, niet op de ................................................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts