Jump to content

buizenbak met toonregeling

John
 Share

Recommended Posts

Ik kreeg maandag de vraag of er een buizenversterker op de markt is met een toonregeling aan boord ?

De persoon in kwestie heeft een eigen platen en cd zaak en zegt dat hij een toonregeling nodig heeft gezien zijn enorme variatie aan muzieksoorten die hij thuis draait .Anders krijgt hij het niet aan het klinken volgens hem . Combinatie gaat worden buizenbak met Bose speakers ...........

Dus bij deze .............buizenbak met toonregelingen aan boord of hybridebak met toonregelingen verneem ik graag van jullie ook :) wel als het even kan in de betaalbare klasse ( + -

Geplaatst door Ome Henk:

Mits ie niet bromt...    :rolleyes:

En hij zal best mooi zijn, maar 't is al een oudje en wat is dan de staat van zo'n ding binnenin    confused.gif

Als ik het goed heb, is ie onder handen genomen. Het is dus geen stofbak waarvan de bedrading naar de galemiezen is. ;)

BTW: Ik heb nog een opknapper hier thuis staan, maar die raad ik je vooralsnog niet aan :D

Geplaatst door Ome Henk:

Als het goed is ja...   :rolleyes:

en als het goed gedaan is ja...   :rolleyes:

Nou, bij zo'n oud beesje zou ik het wel eens willen ZIEN hoe dat dan precies gedaan is. En dan nog maar eens proefondervindelijk vaststellen of het klankmatig juist is gebeurd. Ik weet het, het geldt voor alle tweedehands apparatuur, maar hier is dit een MUST   :o

Goh...hier spreekt een man met ervaring :D;)

Geplaatst door Ome Henk:

Als het goed is ja...   :rolleyes:

en als het goed gedaan is ja...   :rolleyes:

Nou, bij zo'n oud beesje zou ik het wel eens willen ZIEN hoe dat dan precies gedaan is. En dan nog maar eens proefondervindelijk vaststellen of het klankmatig juist is gebeurd. Ik weet het, het geldt voor alle tweedehands apparatuur, maar hier is dit een MUST   :o

Vanwaar deze aanval confused.gif. Heb je wat tegen Ruad of zo of heb je er geen vertrouwen in. Ik denk dat als je er interesse in hebt, je deze versterker best mag beluisteren. Je kan 'm nog altijd laten staan :rolleyes:

Bovendien is Haudio ook erg gecharmeerd van dit lelijke eendje. Er is echt een supersound uit te krijgen, maar dan moeten de toonregeling en nog wat andere meuk wel het veld ruimen. Maar ook als basis klinkt ie lang niet gek.

Geplaatst door Ome Henk:

Lees jij daar een aanval op Ruad in   confused.gif Die heb ik toch niet genoemd   confused.gif Ik heb er zelfs niet op gezinspeeld   mad.gif

Blijkbaar heb ik iets verkeerd gedaan. Ik wil je helemaal niet kwaad maken. Als ik nou eens wist waarom je zo reageert op een post van mij, dan kon ik er misschien wat aan doen. Nu heb ik het gevoel, dat alles wat ik hier post verkeerd is en/of verkeerd begrepen wordt eek.gif:(

Geplaatst door Ome Henk:

Jij mij kwaad maken   confused.gif    :rolleyes:

Als je mijn bericht nu eens zou lezen zonder rekening te houden met jou advies naar Ruad... Het is slechts 1 facet uit je bericht...

Het is de laatste zin uit jouw bericht wat dat bij mij insinueerd (is het ze goed, Andr