Jump to content

Het Ga Jullie Goed

hansko
 Share

Recommended Posts

Beste luistervrienden,

Volg het forum de laatste maanden en ik kom tot de conclusie dat het wat mij betreft nergens meer over gaat. Herhaling van zetten en de swung is eruit. Is ook mijn schuld, want ik reageer de afgelopen periode nauwelijks meer met zinvolle bijdragen. Kan ook niets bedenken. Ook de nieuwe "eigenaren" hebben geen enkele andere aanpak voor ogen, anders had ik dat wel gemerkt. Het is wat mij betreft meer een theekransje met een zeer beperkt aantal deelnemers en daar heb ik geen zijn in.

Het forum heeft voor mij zeker wel een mooie bijdrage geleverd aan mijn audio hobby, maar dat was jaren gelden. Ik hoop wel in contact te blijven met een paar leden waar ik een erg leuke relatie aan heb overgehouden. Dat zal dan via andere kanalen moeten gebeuren, ik stap eruit.

Veel succes allemaal.

Beste Hansko,

Wat jammer, dat jij het forum gaat verlaten!

Vooral op het gebied van muziekkennis en -waardering heb ik je bijdragen altijd heel waardevol gevonden.

En je stukjes waren altijd sympathiek van toon en gedegen van inhoud.

"Het gaat hier nergens meer over" is een verzuchting die wel meer van ons slaken, van tijd tot tijd.

En over echte innovates in de audiotechniek - verbeteringen die tot uiting komen in beter, meer natuurgetrouw geluid - ging het hier nauwelijks, want zulke innovaties zijn al tientallen jaren vrijwel niet meer voorgekomen.

Spido houdt het nog even vol: voornamelijk vanwege de rubriek "vintage" en onderwerpen in andere rubrieken die daar eigenlijk ook in thuis horen.

Onderwerpen die nog stammen uit vervlogen tijden, toen goede weergave nog in dienst stond van goede muziek.

Jammer dat je weg gaat. Ik ben zelf ook niet meer zo enthousiast als vroeger zeg maar zo'n 10 jaar terug, waarschijnlijk ligt dat voor een deel aan mij. Aan de andere kant kan ik slecht tegen iets dat geen samenhang kent en de fora floreren nu juist niet door genoemde terminologie. In simpel Nederlands: ik heb nooit zoveel zin om aan een dood paard te trekken. Het ga je goed Hansko en veel plezier met muziek want ik neem aan dat je daar geen afscheid van neemt. Wat mij betreft doel je er ook op dat je ontmoedigd wordt om een topic te starten. Ik denk namelijk wel dat dit voor velen geldt.

Ik heb toch wel behoefte aan een forum zeker bij vragen en een theekransje Is op zijn tijd ook wel leuk. Nu ik een I-pad heb is zo'n forum wel erg toegankelijk. Dat neemt niet weg dat er al veel gezegd is en waarschijnlijk te weinig over muziek.

Het ga je goed en ik hoop je weer eens tegen te komen.

Hoi Hans,

het gaat hier nu wat vaker over dac's dan over draaitafels. Veel items zijn al 100 keer herhaald en meestal is er weinig nieuws onder de zon.

Maar van de andere kant, het forum is duidelijk aan een opleving bezig. Mét een aantal nieuwe en actieve leden. Die brengen ook weer nieuwe ideeën en inzichten.

Jammer dat je vertrekt.

Ik hoop dat we nog vaker samen naar de muziek kunnen luisteren. 

:)

Jammer Hans, maar ook wel weer begrijpelijk. Ik "zap" er tegenwoordig ook wel vaker doorheen, maar dat komt dan meer door tijdgebrek. Door de komst van wat oudgedienden en weer wat vers bloed vind ik wel dat het forum wel weer meer leeft dan de laatste tijd......

Jammer Hans, maar ook wel weer begrijpelijk. Ik "zap" er tegenwoordig ook wel vaker doorheen, maar dat komt dan meer door tijdgebrek. Door de komst van wat oudgedienden en weer wat vers bloed vind ik wel dat het forum wel weer meer leeft dan de laatste tijd......

Dank u wel.

Dank u wel.

Ja, u is er één van  :D  :D  :D

Veel meer kunnen dat er eigenlijk niet zijn, wel?

Vers bloed zijn ook o.a. ook Plaatjesdraaier en Groovy, oudgedienden die hier weer posten zijn Karma, Knor, DHFreakie en Threshold, zij waren voor langere of minder lange tijd niet meer gezien..... Als ik het wel heb.

(...) Op de fora waar ik afgegooid ben, schijnt het erg saai te zijn :D

Spido n'est pas TROP étonné de se trouver ensemble chez vous...

Wie niet ooit "definitief" van tenminste één van de bedoelde forums werd afgegooid,

is geen knip voor de neus waard!

Later werd het talent van Molière ook in intellectuele kringen erkend. Hij werd postuum lid van de Académie Française. Op zijn borstbeeld in de erezaal van de Academie werd in 1778 de tekst aangebracht: Rien ne manque à sa gloire, il manquait à la nôtre ('niets ontbreekt aan zijn eer, hij ontbreekt aan de onze').

http://nl.wikipedia.org/wiki/Molière_(schrijver)

Wie niet ooit "definitief" van tenminste één van de bedoelde forums werd afgegooid,

:D

Het vraagt wel enige moed, om niet met de kudde mee te lopen. En waarom doe je het eigenlijk? Ach, al is er maar iemand die er wat aan heeft!?

Verder vind ik het leuk om wat te schrijven. Vaak met een knipoog. <_<

Bij een kudde horen is veilig, maar niks voor mij.

Tegen een geringe vergoeding, ben ik altijd bereid een paar tips te geven :D

Later werd het talent van Molière ook in intellectuele kringen erkend. Hij werd postuum lid van de Académie Française. Op zijn borstbeeld in de erezaal van de Academie werd in 1778 de tekst aangebracht: Rien ne manque à sa gloire, il manquait à la nôtre ('niets ontbreekt aan zijn eer, hij ontbreekt aan de onze').

Wat sneu nou voor Molière, hij had er zelf niets meer aan. Zoiets kun je toch toch beter tijdens je leven organiseren, doe je het niet alleen voor je erfgenamen.

Ja, u is er één van  :D  :D  :D

Op de fora waar ik afgegooid ben, schijnt het erg saai te zijn :D

Ik ben zojuist nog even op het blauwe forum geweest. Ik heb daar destijds een waarschuwing gehad (dus niet gejopt, maar dat kan na één post geregeld worden). Wat ik me herinner stelde iemand een serieuze vraag over kabels en gaf ik aan dat het blauwe forum wellicht niet het juiste was om die vraag te stellen. Werd duidelijk niet op prijs gesteld ;)

Zojuist natuurlijk dat bacootje op en ik dacht wie weet staat er wel wat interessants op het forum waarop ik kan reageren. Maar echt wat een doodvermoeiende reacties lees je daar bijvoorbeeld over kabels. Het gaat ook vaak allemaal over die ander of het zijn dominerende antwoorden. Een antwoord vanuit "ik vind dat ....", "ik geloof dat ....", "ik heb de ervaring dat ..." is vaak ver te zoeken. Ik ga daar echt niets meer posten.