Jump to content

Het Ga Jullie Goed

hansko
 Share

Recommended Posts

Ik vind de Klaas Veenstra Speksteen Trofee  beter die is weggegaan met de pietje pijper en terug gekomen met de speksteen kast en spido heeft goede conectie,s met klaas dus die dan kan die  de prijs uitrijken ,leren we die man uiteinde lijk ook .

mvg wol

Zit er een maximum aan het aantal keren dat je terug mag komen :D en als je in gedachten stopt, telt dat ook mee.

Hoe vaak kwam Heintje D. terug?

En als je niet meer terug mag komen, neem je gewoon een andere nickname aan! (Smile)

(Ik kan de smileys niet meer vinden ( I Pad met IOS 7.0) Wie helpt mij even?)

Groet,

Leobus

Guest tubejack

En als je niet meer terug mag komen, neem je gewoon een andere nickname aan! (Smile)

(Ik kan de smileys niet meer vinden ( I Pad met IOS 7.0) Wie helpt mij even?)

Groet,

Leobus

Java script aanzetten ?

(...) Hoe vaak kwam Heintje D. terug?

Even vaak als ze weg ging!

Hoewel er wordt beweerd dat ze een keer terugkwam vóórdat ze weer afscheid had genomen.

En of ze bij haar overlijden toevallig wèg was of net weer teruggekomen, is ook niet echt duidelijk.

Ik ben gisteravond bij Hansko op bezoek geweest... hij zat er zwaar doorheen... :wacko:  Hij was h e l e m aa l klaar met forummen... :( Nee hoor...  :D alles was al eens gezegd en volgens hem was er weinig nieuws te lezen. Waar hij zich wél aan stoorde was de eenregelige ("grappige") onzin die tegenwoordig in veel postings te lezen is. Het lijkt wel Audiofreaks zei hij.

Voor de afdeling muziek had hij nog wel wat ideeën, maar daar heeft hij op dit moment dus weinig zin in.

Maar de muziek klonk daar als vanouds. Geweldig. In een relatief kleine kamer klinkt het gewoon erg goed. En ik hoor er ook telkens muziek die het beluisteren waard is.

Jullie krijgen de groeten van hem...

:)

Ik ben gisteravond bij Hansko op bezoek geweest... hij zat er zwaar doorheen... :wacko:  Hij was h e l e m aa l klaar met forummen... :( Nee hoor...  :D alles was al eens gezegd en volgens hem was er weinig nieuws te lezen. Waar hij zich wél aan stoorde was de eenregelige ("grappige") onzin die tegenwoordig in veel postings te lezen is. Het lijkt wel Audiofreaks zei hij.

Voor de afdeling muziek had hij nog wel wat ideeën, maar daar heeft hij op dit moment dus weinig zin in.

Maar de muziek klonk daar als vanouds. Geweldig. In een relatief kleine kamer klinkt het gewoon erg goed. En ik hoor er ook telkens muziek die het beluisteren waard is.

Begrijpelijk dat hij stopt. Niet iedereen kan hetzelfde gevoel voor humor hebben. 

Ik beken de laatste tijd regelmatig 1-liners te kwaken, maar het (vorige) forum leek lange tijd ten onder te gaan aan 0 liners (nog steeds soms).

Maar het is niet eenvoudig om inhoudelijk te blijven posten, tenzij je in een fase bent van een nieuwe aanschaf (en dat zit er momenteel voor mij even niet in). Je vraagt je af; wat doe hier hier dan nog? Toch een beetje interesse in wat andere "bekenden" denken en meemaken mbt audio. Beetje een gewoonte ook denk ik.

Ça va