Jongensdroom Posted 13 oktober 2013 Report Share Posted 13 oktober 2013 Zit er een maximum aan het aantal keren dat je terug mag komen en als je in gedachten stopt, telt dat ook mee. Hoe vaak kwam Heintje D. terug? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 14 oktober 2013 Report Share Posted 14 oktober 2013 Ik vind de Klaas Veenstra Speksteen Trofee beter die is weggegaan met de pietje pijper en terug gekomen met de speksteen kast en spido heeft goede conectie,s met klaas dus die dan kan die de prijs uitrijken ,leren we die man uiteinde lijk ook . mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 oktober 2013 Report Share Posted 14 oktober 2013 Ken jij Klaas niet...??????? We hebben toch echt een aantal heardagen bij Klaas gehad. Niet bij Spido, die was toen niet thuis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 14 oktober 2013 Report Share Posted 14 oktober 2013 Zit er een maximum aan het aantal keren dat je terug mag komen en als je in gedachten stopt, telt dat ook mee. Hoe vaak kwam Heintje D. terug? En als je niet meer terug mag komen, neem je gewoon een andere nickname aan! (Smile) (Ik kan de smileys niet meer vinden ( I Pad met IOS 7.0) Wie helpt mij even?) Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 14 oktober 2013 Report Share Posted 14 oktober 2013 En als je niet meer terug mag komen, neem je gewoon een andere nickname aan! (Smile) (Ik kan de smileys niet meer vinden ( I Pad met IOS 7.0) Wie helpt mij even?) Groet, Leobus Java script aanzetten ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 14 oktober 2013 Report Share Posted 14 oktober 2013 Java script aanzetten ? Staat al aan! Dat is het dus niet. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 oktober 2013 Report Share Posted 14 oktober 2013 Waarschijnlijk heb jouw en mijn PC dezelfde ziekte. Er staat bij het volledige scherm maar één smiley. Ik druk dan maar op de knop "alle smileys laten zien). Dan krijg je een apart schermpje met de figuurtjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 14 oktober 2013 Report Share Posted 14 oktober 2013 En als je niet meer terug mag komen, neem je gewoon een andere nickname aan! (Smile) (Ik kan de smileys niet meer vinden ( I Pad met IOS 7.0) Wie helpt mij even?) Groet, Leobus Ja, ja ....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 14 oktober 2013 Report Share Posted 14 oktober 2013 (...) Hoe vaak kwam Heintje D. terug? Even vaak als ze weg ging! Hoewel er wordt beweerd dat ze een keer terugkwam vóórdat ze weer afscheid had genomen. En of ze bij haar overlijden toevallig wèg was of net weer teruggekomen, is ook niet echt duidelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 14 oktober 2013 Report Share Posted 14 oktober 2013 Staat al aan! Dat is het dus niet. Groet, Leobus Lukt op mn Android tablet ook niet om de lagebekies te krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 14 oktober 2013 Report Share Posted 14 oktober 2013 Op de ipad zitten de smileys simpelweg niet in de editor. Althans, zo lijkt het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 14 oktober 2013 Report Share Posted 14 oktober 2013 Op de ipad zitten de smileys simpelweg niet in de editor. Althans, zo lijkt het.op een ander forum kan ik met mn Android tablet wel smileys plaatsen hier willen ze er niet zo uit komen :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 14 oktober 2013 Report Share Posted 14 oktober 2013 Het kan toch aan de forumsoftware liggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 oktober 2013 Report Share Posted 14 oktober 2013 Klopt en is al eeuwig zo. Smileys zijn niet zichtbaar op een smartphone.. Je kunt ze wel samenstellen als je weet uit welke characters ze bestaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 14 oktober 2013 Report Share Posted 14 oktober 2013 ik heb redelijk gevonden wat ik zoek. en ik blijf toch lekker groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 15 oktober 2013 Report Share Posted 15 oktober 2013 op een ander forum kan ik met mn Android tablet wel smileys plaatsen hier willen ze er niet zo uit komen :-) Hier idem. Bij Audiofreaks en ZBA werken ze wel. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 oktober 2013 Report Share Posted 15 oktober 2013 Ik heb er een paar op mijn mobiel :-) :-( ;-) :-P =-O :-* B-) :-$ .... :-C Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 oktober 2013 Report Share Posted 15 oktober 2013 Ik heb een dumb phone met deze ,;;,. ;;;;;; ;; ;; ;_;; o;o;/ __`` ` \`.\ \ `-...--. .\,\ ./---' .\)'.___.' .\_.- ---' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 oktober 2013 Report Share Posted 15 oktober 2013 En wat kun je daarmee Duck? Met de mijne kun je ook gewoon elkaar opbellen en met elkaar praten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 15 oktober 2013 Report Share Posted 15 oktober 2013 Geen enkel probleem met mijn ouwe gebakkies op XP en met firefox 24.0 . (op de win8 laptop trouwens ook niet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 oktober 2013 Report Share Posted 15 oktober 2013 Niet zichtbaar noch invoerbaar op mobieltjes en tablets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 oktober 2013 Report Share Posted 16 oktober 2013 Ik ben gisteravond bij Hansko op bezoek geweest... hij zat er zwaar doorheen... Hij was h e l e m aa l klaar met forummen... Nee hoor... alles was al eens gezegd en volgens hem was er weinig nieuws te lezen. Waar hij zich wél aan stoorde was de eenregelige ("grappige") onzin die tegenwoordig in veel postings te lezen is. Het lijkt wel Audiofreaks zei hij. Voor de afdeling muziek had hij nog wel wat ideeën, maar daar heeft hij op dit moment dus weinig zin in. Maar de muziek klonk daar als vanouds. Geweldig. In een relatief kleine kamer klinkt het gewoon erg goed. En ik hoor er ook telkens muziek die het beluisteren waard is. Jullie krijgen de groeten van hem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 oktober 2013 Report Share Posted 17 oktober 2013 (...) Jullie krijgen de groeten van hem... Groeten terug! Hàrtelijke, zelfs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 17 oktober 2013 Report Share Posted 17 oktober 2013 Ik ben gisteravond bij Hansko op bezoek geweest... hij zat er zwaar doorheen... Hij was h e l e m aa l klaar met forummen... Nee hoor... alles was al eens gezegd en volgens hem was er weinig nieuws te lezen. Waar hij zich wél aan stoorde was de eenregelige ("grappige") onzin die tegenwoordig in veel postings te lezen is. Het lijkt wel Audiofreaks zei hij. Voor de afdeling muziek had hij nog wel wat ideeën, maar daar heeft hij op dit moment dus weinig zin in. Maar de muziek klonk daar als vanouds. Geweldig. In een relatief kleine kamer klinkt het gewoon erg goed. En ik hoor er ook telkens muziek die het beluisteren waard is. Jullie krijgen de groeten van hem... Begrijpelijk dat hij stopt. Niet iedereen kan hetzelfde gevoel voor humor hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 17 oktober 2013 Report Share Posted 17 oktober 2013 Ik ben gisteravond bij Hansko op bezoek geweest... hij zat er zwaar doorheen... Hij was h e l e m aa l klaar met forummen... Nee hoor... alles was al eens gezegd en volgens hem was er weinig nieuws te lezen. Waar hij zich wél aan stoorde was de eenregelige ("grappige") onzin die tegenwoordig in veel postings te lezen is. Het lijkt wel Audiofreaks zei hij. Voor de afdeling muziek had hij nog wel wat ideeën, maar daar heeft hij op dit moment dus weinig zin in. Maar de muziek klonk daar als vanouds. Geweldig. In een relatief kleine kamer klinkt het gewoon erg goed. En ik hoor er ook telkens muziek die het beluisteren waard is. Jullie krijgen de groeten van hem... Ik beken de laatste tijd regelmatig 1-liners te kwaken, maar het (vorige) forum leek lange tijd ten onder te gaan aan 0 liners (nog steeds soms). Maar het is niet eenvoudig om inhoudelijk te blijven posten, tenzij je in een fase bent van een nieuwe aanschaf (en dat zit er momenteel voor mij even niet in). Je vraagt je af; wat doe hier hier dan nog? Toch een beetje interesse in wat andere "bekenden" denken en meemaken mbt audio. Beetje een gewoonte ook denk ik. Ça va Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts