Jump to content

Het Ga Jullie Goed

hansko
 Share

Recommended Posts

Jack ,ondernemer leer je niet ,dan ben je of je wordt er mee opgevoed.

Wel een beetje laat met het boekje lezen .

Arden is voor mij een ondernemer die is altijd in touw heeft lef en doorzettings vermogen en dat zie je ook aan de produkt pressentatie van Arden, of de show,s van hem .

En je had op de show van Arden moeten staan  en dat zijn allemaal gemiste kansen . :mad2:  :mad2:  :mad2:

Mensen komen niet naar je toe je moet ze gaan opzoeken ,relatie binding.

Met de zaak was ik vroeger 6.5 dagen bezig en de hobbij die moest maar wachten .jammer dan .

Ik ben groot gebracht ,mijn vader was Aanemer en mijn moeder had winkel in food en dan was het werken

geblazen op jonge leeftijd want je koste niks ook voor mijn broers en zusters. en ik heb ook een mooie jeugd

gehad.

Goed advies, doet het erbij en begin niet met een eigen bedijf,ik ben vast van overtuigd dat je lekker in je vel

zit.

mvg wol

Guest tubejack

Goed advies, doet het erbij en begin niet met een eigen bedijf,ik ben vast van overtuigd dat je lekker in je vel

zit.

mvg wol

Dat was ook de bedoeling,  maar zoals KT88 al zei: " beetje uit de hand gelopen hobby"

En dat was mijn laatste bericht hier, het gaat jullie goed  :)

Jack,niet emotieel worden ,ik bedoel het niet negatief,ik heb de klappen van de zweep gehad,ups en downs, een bedijf is keihard werken ,en leermeesters kunnen soms erg hard zijn en terecht .

Jack je hebt het geprobeerd en je hebt een wijze ervaring opgedaan en dat neemt niemand van jou af en dat is heel belangrijk bagage voor jou.

mvg wol

Guest tubejack

O Wol je advies is prima. Ik heb er laatst 42km en 195 meter kunnen nadenken :blink:  

Neem van mij aan, dat ik bewust dingen niet gedaan heb. Gewoon omdat ik als bedrijfje klein wou blijven.

Ik wil service kunnen leveren en de klanten aandacht  geven. Zonder daar continue, voor op mijn tenen hoeven te lopen.

Aan de moderator heb ik gevraagd mijn account te blokkeren.  Dit omdat ik vanwege de Belasting Dienst en het UWV geen reclame

meer mag maken. Tja dat zouden ze zomaar kunnen vinden. :o:D Mijn website is reeds uit de lucht.

Het lijkt me leuk om t.z.t. weer wat te vertellen over vintage,  maar dan als hobby.

Vriendelijke groet,

Jack

Jack ,ondernemer leer je niet ,dan ben je of je wordt er mee opgevoed.

Wel een beetje laat met het boekje lezen .

Arden is voor mij een ondernemer die is altijd in touw heeft lef en doorzettings vermogen en dat zie je ook aan de produkt pressentatie van Arden, of de show,s van hem .

En je had op de show van Arden moeten staan  en dat zijn allemaal gemiste kansen . :mad2:  :mad2:  :mad2:

Mensen komen niet naar je toe je moet ze gaan opzoeken ,relatie binding.

Met de zaak was ik vroeger 6.5 dagen bezig en de hobbij die moest maar wachten .jammer dan .

Ik ben groot gebracht ,mijn vader was Aanemer en mijn moeder had winkel in food en dan was het werken

geblazen op jonge leeftijd want je koste niks ook voor mijn broers en zusters. en ik heb ook een mooie jeugd

gehad.

zit.

mvg wol

Inderdaad, meestal moet je gewoon keihard werken en dan nog op de goede manier. Ik ben bijna dagelijks met acquisitie bezig en zorg dat ik bij blijf met nieuwe ontwikkelingen. Het resultaat is dat ik als HBO/er een eenvoudig loontje verdien.

Inderdaad, meestal moet je gewoon keihard werken en dan nog op de goede manier. Ik ben bijna dagelijks met acquisitie bezig en zorg dat ik bij blijf met nieuwe ontwikkelingen. Het resultaat is dat ik als HBO/er een eenvoudig loontje verdien.

Jack, ik lees veel goede adviezen in jouw richting. Bezie deze als positieve kritiek. Iedereen maakt fouten in zijn leven.

Ik lijk verdorie Dr. Phil wel.

Het is werkelijk ongelooflijk.

De persoonlijke aanvallen, kinderachtigheid, zure opmerkingen, kinnesinne, domme one-liners en onbeschoftheid hebben een nieuw dieptepunt bereikt.

Het vertrek van Jack is voor mij wel de druppel.

Men mag echt blij zijn dat ik geen moderator ben, want er zou heel wat van die troep gewist worden als het aan mij lag.

Gelukkig ligt het niet aan mij.

Ik kom later wel weer eens kijken naar de rokende puinhoop die dit forum is geworden.

Tabee.

De persoonlijke aanvallen, kinderachtigheid, zure opmerkingen, kinnesinne, domme one-liners en onbeschoftheid hebben een nieuw dieptepunt bereikt.

Het vertrek van Jack is voor mij wel de druppel.

Men mag echt blij zijn dat ik geen moderator ben, want er zou heel wat van die troep gewist worden als het aan mij lag.

Gelukkig ligt het niet aan mij.

Ik kom later wel weer eens kijken naar de rokende puinhoop die dit forum is geworden.

Tabee.

De waarheid is soms hard. Maar door je hoofd in het zand steken, houd je slechts jezelf voor de gek.

Men mag echt blij zijn dat ik geen moderator ben, want er zou heel wat van die troep gewist worden als het aan mij

Tabee.

Als ik moderator was zou ik helemaal niets doen want ik heb niets onoorbaars gelezen. Iedereen draagt Jack een goed hart toe en commentaar mag best. Ik vind het wel idioot als Jack hier niet meer forums omdat hij bang is reclame te maken.

Verder zit ik niet zo in het vak maar ik zou overwegen een stichting tot het behoud van klassieke apparatuur op te richten en mezelf vanuit de stichting een loon geven. Ik ken wel mensen die dergelijke constructies hebben.

Eigenlijk zijn wij wel achteraf een beetje  debet aan dat Jack gestopt met de eenmans zaak ,want we hadden Jack via posting of PM over tips en de valkuilen moeten vertellen .en daar had die een betere keuze kunnen maken .

mvg wol

Ik probeer mijn kinderen te leren breed advies te vragen en dan pas beslissingen te nemen. Ik ken genoeg mensen die juist nooit advies van anderen mensen vragen omdat ze bang zijn argumenten te horen die niet niet in hun kraam komen.

Carl,dat klopt helemaal,ik leefde vroeger van kritiek op de produkten alles is prachtig daar heb ik niks aan ,door kritiek wordt je sterker door want daar heb ik wat aan dat is gratis advies ,bedrijven nemen jongen gasten in dienst om kritiek te geven op hun bedrijf om het productie proces te verbeteren .

mvg wol

Ik vind het altijd weer heel erg jammer als er mensen niet meer posten, of het nu definitief (TubeJack), tijdelijk is (KT88) of zich zo goed als helemaal hebben teruggetrokken (Sodejuu), om wat voor redenen dan ook. Ik vond de bijdragen van hen altijd de moeite waard om te lezen. Want ik ben wel een lezer, en geen poster, omdat ik zelf eigenlijk weinig heb toe te voegen HEAR hier....

Jack ,mij viel wat ineen sugestie 

Sport- en Bewegingsleider senioren, niveau 3 bij cios is dit niks voor jou ,want sporten daar ga je helemaal voor en daar is een markt voor .

mvg wol

Dat was ook de bedoeling,  maar zoals KT88 al zei: " beetje uit de hand gelopen hobby"

En dat was mijn laatste bericht hier, het gaat jullie goed  :)

Jammer Jack.

Gewoon doorgaan.

I love vintage ;)

Zeker :)  maar dan als hobby. 

Ik zal jullie binnenkort uitleggen, waarom zoveel tuners na een aantal jaar naast de frequentie staan

of nog erger dat er geen stereo ontvangst meer is  of alleen met vervorming.

Had vandaag weer een  Sony  een ST-S390  net niet de top zoals andere uit de  ES reeks.

Maar toch weer zo goed en zulke fraaie duurzame onderdelen,  dat het na goed afregelen nauwelijks iets scheelt.

Waarom een veel nieuwe Rotel m.i. gewoon weggooi spul is.

Waarom en wanneer, het volgens mij loont om die vintage juweeltjes  weer op te knappen.

Vriendelijke groet,

Jack

Het is de keuze van Jack,maar de belastingdienst staat er buiten ,daar wordt alleen gekeken naar de aangifte van dat jaar of je moet het wel erg bont maken dan gaan ze verder kijken ,doet Jack verkeerde dingen ,ik dacht het van niet ,hij is gewoon te eerlijk.

mvg wol

Ik wil op geen enkele manier nog gekoppeld worden aan mijn vorige naam.

Moderator kun u dit topic vanaf  uw bericht #140  deleten.

B.v.b.  dank.

Beste Vintage,

Die nummering klopt niet meer, doordat sommige forummers - waaronder jouw bereidwillige dienaar - hun welkomstwoorden op jouw verzoek hebben verwijderd.

Het is de keuze van Jack,maar de belastingdienst staat er buiten ,daar wordt alleen gekeken naar de aangifte van dat jaar of je moet het wel erg bont maken dan gaan ze verder kijken ,doet Jack verkeerde dingen ,ik dacht het van niet ,hij is gewoon te eerlijk.

mvg wol

Ik heb mijn abonnement op de Belastingdienst opgezegd. Iedereen moet bezuinigen. :D