Jump to content

Organiseren We Nog Wat?

carl
 Share

Recommended Posts

Misschien wel eens tijd om te kijken of we nog eens een leuke activiteit kunnen organiseren. Waar mijn interesse naar uit zou gaan is monitor LS en niet te grote vloerstaanders. In combinatie met vinyl natuurlijk.

Nou ja, ik snap het als je zegt dat je al een week de set niet meer hebt aangehad. Dat overkomt mij gelukkig alleen in de vakantie.

Ik ga de 17e DV ook naar dat vergelijk bij Plaatjesdraaier trouwens.

Overigens, het mag wat drukker zijn op dit forum dan vroeger, maar het is heel goed bij te houden met een half uurtje per dag.

Misschien wel eens tijd om te kijken of we nog eens een leuke activiteit kunnen organiseren. Waar mijn interesse naar uit zou gaan is monitor LS en niet te grote vloerstaanders. In combinatie met vinyl natuurlijk.

"we", kennen de meesten elkaar persoonlijk?

Ik ken iedereen persoonlijk die tot nu toe in dit topic heeft geschreven.

Maar of 17 nov welkom ben, heb ik nog niet gelezen. Wél dat het vergelijk tussen de Weiss en de zelfbouw-DAC van Kappa zou gaan. 

:)

Ik ken iedereen persoonlijk die tot nu toe in dit topic heeft geschreven.

Maar of 17 nov welkom ben, heb ik nog niet gelezen. Wél dat het vergelijk tussen de Weiss en de zelfbouw-DAC van Kappa zou gaan. 

:)

Als er nog plaats is, breng je dan je Pink Faun dac mee?

Hans, van mij mag je komen die ene plaats maak toch niks uit en ik denk dat plaatjes draaier geen probleem maakt.

Maar ik dacht dat het tussen weis en pink faun ging en dan met de kappa dac nog leuker

mvg wol

Jazeker, wat mij betreft staat 17 nov nog steeds. Om het enigszins overzichtelijk te houden wil ik niet meer dan drie DACs vergelijken: de Weiss, de DAC-van-drie-tientjes en nummer drie is nog in te vullen. 

Nummer drie was natuurlijk de SACD speler van Knor, maar die heeft zich wijselijk teruggetrokken, hahaha. Het project van Kappa lijkt me wel interessant als die op tijd gereed is. Anders de Pink Faun? Zeg het maar, jongens!!

Uiteraard sluiten we af met vinyl om alles weer in het juiste perspectief te plaatsen, haha. 

...en Hans is ook welkom!

Als Hans zijn Dac gewoon bij zich heeft, dan kunnen we terplekke nog even kijken wat er precies aangesloten gaat worden.

Zowel de dac als Hans kunnen met mij meerijden.

Ik trek mijn dac ook wijselijk terug. O wacht, die zat er om te beginnen al niet bij.

Waarschijnlijk hoeven we er maar heel even naar luisteren te? Als hij echt zo goed is, zal iedereen dat meteen horen.

Een wel en niet "gehakt" apparaat beluisteren zou nog beter zijn. Kom op Mark, vraag of Plaatjesdraaier een uitzondering maakt en overtuig de non-believers!

Dan weet iedereen voor eens en altijd, of die geheimzinnige modificaties werken. Een stukje duidelijkheid, kan ik in ieder geval waarderen.

Nee man, er staat toch wijselijk?

Al bewijs je dat de aarde plat is, hij blijft rond.

Je trekt eerst je dac terug die er niet bij zit.(lees: je wilt zo graag "gehakt" weer even naar voren brengen).

Daarna durf je de uitdaging om hem eens te laten horen niet aan. 

Ja, dat is echt wijselijk allemaal :o . 

p.s. dit is niet de site van Audiofreaks.