Jump to content

Hifiplatform.eu

Arden
 Share

Recommended Posts

• Members

Van de week on-line gegaan, nog niet helemaal up-to-date, maar duidelijk overzichtelijker als die zogenaamde onafhankelijke en geen dubbele agenda's zoals bij bepaalde ''gasten''!

Waarschijnlijk wel concurrentie voor Onno's Puresound, maar ik geloof wel dat zij naast elkaar kunnen bestaan.

http://www.hifiplatform.eu/en/

• Members

En wederom een zeer kritische noot van ons aller Wol!

Ff serieus, een magazine dat alles volledig of gedeeltelijk afkraakt, hoeveel bestaansrecht zou dat nog hebben?

Daar hebben we er 1 van btw, die vindt altijd wel iets in de trant van knopjes op de verkeerde plek, kasten niet identiek, ab ligt niet lekker op tafel of het werkt niet perfect met Apple en dat soort onzin, maar of dat zaligmakend is?

Ik zou dit platform eerst maar eens een kans geven om zich te bewijzen...

Nou meer een ouwe lullen blad dan hè blad wollie :lol: Maar hoezo prachtig?

Moet zeggen dat de aanblik van die site mij erg achterdochtig maakt en wol wel een punt heeft Marco.

Een mooi initiatief is zeker te waarderen maar dit is helaas wel weer meer van dik hout zaagt men planken, met die schreeuwerige en slecht leesbare lay-out met taalfouten. De kleurstelling doet zeer aan je ogen, je krijgt er echt koppijn van na een paar minuten. Wie bedenkt zoiets? Als dit representatief is voor de hedendaagse hifi.............?

"Recencies" i.p.v. recensies belooft weinig fraais.

Arden,ik ken een aantal bladen daar kunnen hun nog veel van leren

Lijk wel de story, in een mooie kleurtje op  Hifi.nl .

Wat heb ik aan blad die  bla bla schrijft dit is blad die alleen wilt beuren voor adverteerders niet meer en niet minder.

Het Feit ,verhaal heeft geen inhoud en dat heeft Onno wel .

mvg wol

Ik vind Puresound wel geslaagd en niet alleen omdat ik er zelf voor schrijf. Ook niet te druk wat vormgeving betreft. We zitten wel op wat recensiemateriaal te wachten. Liefst een Zyx 1000 (6 maal smile)

• Members

Ik vind Puresound wel geslaagd en niet alleen omdat ik er zelf voor schrijf. Ook niet te druk wat vormgeving betreft. We zitten wel op wat recensiemateriaal te wachten. Liefst een Zyx 1000 (6 maal smile)

Gaan we volgende week regelen! Een R-1000 Airy 3 it is:

http://www.zyx-audio.com/products_mc_r1000_series_airy3.html

Krijg je er nog een Einstein ''Turntable's Choice'' bij, kun je je weer een week of 2 uitleven. Element is splinternieuw, kun je hem gelijk inspelen en ff experimenteren met de phonostage. Tot donderdag zit ik bij Blumenhofer, afspraak maken voor vrijdag?

• 1 month later...
Posted · Hidden 29 november 2013 - Draadje opgeschoond, de discussie wordt wel erg op de man gespeeld, graag weer on-topic!
Hidden 29 november 2013 - Draadje opgeschoond, de discussie wordt wel erg op de man gespeeld, graag weer on-topic!

Niet zo interessant?  Er is in het "boeltje" anders genoeg over een van je merken te lezen.

• Members
Posted · Hidden 29 november 2013 - Draadje opgeschoond, de discussie wordt wel erg op de man gespeeld, graag weer on-topic!
Hidden 29 november 2013 - Draadje opgeschoond, de discussie wordt wel erg op de man gespeeld, graag weer on-topic!

Lezen vriend, lezen... De 2e hands sectie bla, bla, bla!

Ga jij nouw eerst maar eens een cursus Nederlands schrijven volgen en kom daarna pas met kritiek.

Volop reclame maken en zeggen dat je er niets aan hebt, is hypocriet handelen.

Ik geef slechts mijn mening, maar die komt niet altijd iedereen even goed uit.

Meestal als er geld in het spel is gaat het fout.

• Members

Slecht geslapen of zo? Dat je mijn schrijfsels consequent verkeerd uitlegt is niet mijn probleem lijkt me zo...

Ik wil het in deze maar niet over hypocriet handelen gaan hebben, dat ontaard toch weer in volledig langs elkaar heenpraten.

Buiten dit alles, er staat een review van jouw hand op die site (over belangen gesproken), wees blij met de aandacht!

Ja, als een jongensdroom eenmaal overgaat in een nachtmerrie vraag je je af wat er eerst zo leuk aan was.

Voor mij niet zo interessant maar voor velen denk ik wel, de 2e hands sectie is behoorlijk overzichtelijk.

Ik kan me best voorstellen dat jij 2e hands weinig interessant vindt. Van de andere kant, wanneer mensen hun tweedehands spullen niet kwijt worden, zal er ook niet snel iets nieuws gekocht worden.

:)

@ Arden: Vreemde manier van reageren, meestal is dat een gebrek aan woorden en dat is me al vaker opgevallen.

Ik heb geen behoefte aan aandacht, jij kennelijk wel: Business! Je wees al vrij vroeg op deze nieuwe site, waar "toevallig" al het een en ander van je producten op stond.

Daar houd ik niet van en stel ik aan de kaak. Niets meer en niets minder. Echter dat wil je niet graag horen.

Ik heb geen belangen bij genoemde site. Ik vond het slechts leuk om 1 keer een startende ondernemer te helpen. Sterker nog, het heeft me zelfs geld gekost.

Ik vind het geen enkel bezwaar als iemand hier zn waren wil aanprijzen, zolang het niet alle aandacht opslokt en duidelijk is wat zn belangen zijn en daar maakt Arden geen geheim van. Ondertussen is het wel goed dat er een goede 2e hands site is, hopelijk blijft ie gratis!!

@moderator: wellicht een goed idee dat een sponsor/commerciële partij ook in de avatar als zodanig herkenbaar is.