Members Arden Posted 29 november 2013 Author Members Share Posted 29 november 2013 · Hidden 29 november 2013 - No reason given Hidden 29 november 2013 - No reason given Beste Jongensdroom, ik zal hier nog 1 keer op ingaan en daarna laat ik het weer rusten (en dat is GEEN gebrek aan woorden, maar geen behoefte aan een niet terzake zijnde ongenoegen opgeroepen door wat voor vage reden dan ook): Toen ik die site ontdekte stond er nog helemaal niets van mij op, ik vond hem simpelweg in mijn mailbox via Facebook. Ik help idd ook graag startende ondernemers in deze branche (waarom zou ik het niet doen, samen staan we sterker). Daarnaast heb ik zelf, zoals enkelen met mij, aan- en opmerkingen naar de eigenaar geventileerd, daar zie je nu het resultaat van. Dat jij hier blijkbaar over valt, dat mag je helemaal zelf weten. Dat je me hier consequent over aan blijkt te moeten vallen begrijp ik niet helemaal, maar goed, ieder zijn hobby. Verwacht alleen niet dat ik ieder vuiltje in jouw oog ga zitten wegmasseren. Heb je een klacht over mijn gedrag of dat van een ander, dan kun je die bij de Webmaster of het beheer indienen, en nee, dan komen ze niet bij mij dus daar hoef je niet bang voor te zijn! Nog even over dat op weg helpen in de branche, zo zijn er ook ''reviewers'' die mij benaderen om als kruiwagen te fungeren, als dan blijkt dat ze niet genoeg kunnen verdienen of geen direct resultaat geleverd krijgen is de wereld zoals al meerdere malen is gebleken ook vaak te klein. Ook ik krijg vaak genoeg niet mijn zin (we lijken wel kleine kinderen met zijn allen), om dan met een pruillip te gaan zitten mokken kom je ook niet veel verder... Kunnen we het nu weer laten rusten en dit topic verder niet bevuilen? Er zijn andere manieren om je ongenoegen kenbaar te maken, dat hoeft absoluut niet hier. Link to comment
Guest webmaster Posted 29 november 2013 Report Share Posted 29 november 2013 En het draadje opgeschoond, er wordt teveel op de man gespeeld en daar gaat het hier niet over. Discussie graag on-topic! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 29 november 2013 Report Share Posted 29 november 2013 Het is een mooi Platform, met interessante reviews. Er wordt elke week wel iets toegevoegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 29 november 2013 Report Share Posted 29 november 2013 Wat mij opvalt is dat die website zo'n prettige, informele en vriendelijk persoonlijke sfeer uitstraalt. Bijna net zo prettig als bij de Mediamarkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 november 2013 Report Share Posted 29 november 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 29 november 2013 Report Share Posted 29 november 2013 Gelukkig staan er uitsluitend recensies in van apparaten, die tot de beste uit hun klasse behoren! Alle geteste apparatuur geeft een heerlijk geluid, om van te smullen! Prachtig mooi allemaal! Wie weet komt er straks nog een overzichtelijke groepstest van twee versterkers, de één in de 500 Euro klasse en de ander in de 5000 Euro klasse. Dit e-magazine is een fantastisch mooie aanwinst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 29 november 2013 Report Share Posted 29 november 2013 De sfeer heeft wel iets van die van High-endForum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 29 november 2013 Report Share Posted 29 november 2013 Het zou helemaal compleet zijn als er belangwekkende diepteinterviews op die website komen met de in Holland en Vlaanderen fameuze en op hifi shows altijd prominent aanwezige high end coryfeeën die hun visie op het gebeuren altijd zo poëtisch en treffend weten te verwoorden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 november 2013 Report Share Posted 29 november 2013 High End blinkt uit in alles en doet niets gewoon goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts