Jump to content

Dac Vergelijk

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Gewoon voor het verslag, was iets met plaatjes en heel veel worden of zo.

Ik kan wel een full frame body met een 1.4 lens meebrengen. Dan is er geen flitser nodig.

Maar als iemand anders zich geroepen voelt, dan is het ook goed.

Nou simpel: streaming bevindt zich niet op het niveau van zelfs een bescheiden cd-speler.

Dat er een verschil kan zijn tussen CD kwaliteit en HD kwaliteit betwist niemand. Jij beweert dat CD beter klinkt. Geef dan ook die CD spelers even door, dan kan een ander daar zijn voordeel mee doen. 

Wacht maar Dreamertje  :D  :D  :D Ik vraag aan Hans om een mooi knupeltje mee te nemen  :D  :D  :D  :D  :D  :D om het nieuwe recept de platte bol uit te proberen :D  :D  :D  :D

Mvg wol

Wacht maar Dreamertje  :D  :D  :D Ik vraag aan Hans om een mooi knupeltje mee te nemen  :D  :D  :D  :D  :D  :D om het nieuwe recept de platte bol uit te proberen :D  :D  :D  :D

Mvg wol

Nog even zo doorgaan en we zetten je zondag bij Utrecht al uit de auto :D.

Nog even zo doorgaan en we zetten je zondag bij Utrecht al uit de auto :D.

Wel nee, gewoon 25 extra Bossche Bollen meenemen. Je laat wollie er net zoveel eten tot ie ontploft :lol:

(Hebben we ooit eens met een collega gedaan die altijd bij een verdagstraktatie zorgvuldig de grootste uitzocht. Zeer effectief :D )

Beste Knor,

Was het deze DAC?http://vertexaq.com/wp-content/uploads/2013/07/hifi85-dac-1-review-1.pdf

Inderdaad een aardig prijsje. Ik ken hem niet en ga dus niet oordelen.

Ik heb een voorstel.

Als jij die namen van die goede CD spelers noemt, mag je hier naar een streamingset komen luisteren.

En nou niet zo maar met een paar namen komen, maar met namen van spelers die jij gehoord hebt.

Groet,

Leobus

Ja,die was het Leobus. Die namen komen niet, tenzij prive. Ik geloof niet dat het ook maar iets uitmaakt welke ik zou noemen.

Beste Knor,

Was het deze DAC?

http://vertexaq.com/wp-content/uploads/2013/07/hifi85-dac-1-review-1.pdf

Inderdaad een aardig prijsje. Ik ken hem niet en ga dus niet oordelen.

Ik heb een voorstel.

Als jij die namen van die goede CD spelers noemt, mag je hier naar een streamingset komen luisteren.

En nou niet zo maar met een paar namen komen, maar met namen van spelers die jij gehoord hebt.

Groet,

Leobus

Dan moet je toch super gestoord zijn om zoiets te kopen voor een ordinare 1543.

mvg wol

Wel nee, gewoon 25 extra Bossche Bollen meenemen. Je laat wollie er net zoveel eten tot ie ontploft :lol:

(Hebben we ooit eens met een collega gedaan die altijd bij een verdagstraktatie zorgvuldig de grootste uitzocht. Zeer effectief :D )

Eentje wordt er gevuld met tandpasta i.p.v. slagroom.

Ja,die was het Leobus. Die namen komen niet, tenzij prive. Ik geloof niet dat het ook maar iets uitmaakt welke ik zou noemen.

Nou,

Stuur ze dan maar in een PB.

Ik beloof je dat ik ze niet openbaar zal maken.

Groet,

Leobus