Jump to content

In Memoriam Paul Geerlings

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

Paul Geerlings //  18 juli 1959 – 14 oktober 2013.

Met een gat in ons hart en grote verslagenheid moeten we meedelen dat op maandag 14 oktober

Paul Geerlings is komen te overlijden na een zwaar hartinfarct de zondag ervoor.

Paul is 54- jaar oud geworden.

Via deze onpersoonlijke weg willen wij als auteurs van Audioreview de familie van Paul heel veel kracht toewensen in deze periode van diepe rouw.

We mogen de wens in vertrouwen uitspreken dat zijn ziel nu de grote rust mag ervaren.

Dag AudioPaul.  Rust zacht.

Roger, Kilian, Geert en Ron.

www.audioreview.nl

www.audiopaul.nl is geen site van Paul Geerlings zo ver ik weet. Het ziet er ook niet uit als iets van Paul. Paul hield van modern bass jazz fusion, zoals Lary Carlton, Weather Report en Victor Wooten. Hij had ook niets met iTunes of Apple. Hij had het al druk genoeg met zijn Eigen "kindje www.audioreview.nl en bijbehorende RSS feeds, blogs en twitter.

Tot 2008 heft Paul Geerlings dhet domein www.audiopaul.nl gehad. Dat is daarna overgegaan naar www.audioreview.nl, met een veel grotere en professionelere layout. Waarschijnlijk is het domein www.audiopaul daarna vrij gekomen en door iemand anders geclaimd en heft dat in een geheel andere vorm gegoten.

Paul staat in de statistieken van dit forum nog altijd in de top 20 posters. Hij was een van de eersten die als vaste waarde op het HEAR forum actief was. Door tijdgebrek en andere interesses heft hij het forummen een tijd geleden laten gaan. Hij kon zijn spaarzame vrije tijd blijkbaar nuttiger gebruiken, met als resultaat een audiosite waar iedereen veel plezier aan beleefd heft en hopelijk in de toekomst nog zal hebben. We zullen met de nabestaanden en auteurs overleggen hoe en in welke vorm de site voortgezet kan worden.

Bedankt voor het getoonde medeleven. Ik zal het doorgeven aan de familie.

Hee, mijn oude inlogaccount werkt nog!

Vandaag de rouwkaart ontvangen van Paul. Hier ben ik toch wel even van mijn stuk...........

Paul was veel te jong en hij laat zijn vrouw, Netty, achter. Heel erg.

Langs deze weg gecondoleerd en veel sterkte.

Ga jij naar de begrafenis Rogier?

Groeten,

Stefan

Hee, mijn oude inlogaccount werkt nog!

Vandaag de rouwkaart ontvangen van Paul. Hier ben ik toch wel even van mijn stuk...........

Paul was veel te jong en hij laat zijn vrouw, Netty, achter. Heel erg.

Langs deze weg gecondoleerd en veel sterkte.

Ga jij naar de begrafenis Rogier?

Groeten,

Stefan

Ja Stefan, ik zal maandag bij de crematie aanwezig zijn.

Dat is bijzonder slecht nieuws. Paul was de eerste die contact zocht met me over een hifiverslag via Twitter. Een leuke vent met een grote inzet en één van de mooiste hifisites, die hij eigenhandig wist te runnen. Een echt voorbeeld. Als persoon heb ik hem denk ik eenmaal ontmoet. Erg triest. Sterkte aan de familie en zijn vrienden! Het is allemaal onwerkelijk. Zo jong nog.