Jump to content

Alternatieve Materialen Voor Luidsprekerbehuizingen

spido
 Share

Recommended Posts

Gewoonlijk maakt men iets transparant om zichtbaar te maken wat er in zit of hoe iets werkt. Beetje vreemd om dan in dit geval de demping weg te laten, het resultaat zal per definitie inferieur zijn. Vind dan een manier waarop die demping het aanzien wel waard is of gebruik een ontwerp wat geen demping nodig heeft.

Dat viel me erg mee. Ik heb wel eens in de Doelen gehoord.

:)

Het lijkt wel een beetje dat de speakers in een potje zijn ingebouwd maar dat zal wel niet, of ze (de potjes) moeten al vol met dempingsmateriaal zitten.

Dempt wel het mid-hoog.

Och, ik dacht, als je het maar duur genoeg maakt krijgt het vanzelf zo'n audiofiel aura.

Aan de andere kant, die vormgeving is bedoeld voor moderne strakke stofvrije interieurs, en minder voor de muziekliefhebber.

Dat trekt bepaalde mensen aan.

Och, ik dacht, als je het maar duur genoeg maakt krijgt het vanzelf zo'n audiofiel aura.

Aan de andere kant, die vormgeving is bedoeld voor moderne strakke stofvrije interieurs, en minder voor de muziekliefhebber.

Dat trekt bepaalde mensen aan.

ja, die mensen hebben ivm vingervlekken vast geen kinderen.

goodtube, on 15 Apr 2014 - 12:45 PM, said:

Ooit kiest u voor mooist (niet voor goedst)

Goed - goeder - goedst :D

Op tv was een quiz-kandidaat, die aan de presentator vertelde, dat hij nog bijdetijter was dan zijn baas. Of hij iets gewonnen had, weet ik niet meer.

Het oog wil ook wat. Hoe vaak ik al uitgelegd heb, dat B en O niet de absolute top is, ik weet het niet meer.

Jawel hoor, luister maar

http://www.youtube.com/watch?v=Ejl8rUwkIYI

Of lees maar  http://theaudiocritic.com/plog/index.php?op=ViewArticle&articleId=34&blogId=1

Voor mijn gevoel kunnen ze ieder moment het raam uitvliegen. Ik zou het er niks op hebben. 

Wat ík het meest interessante weergave systeem vind is de LS1 van Grimm. Fantastisch. Actieve klasse D, DSP gestuurd. Met die weergevers kom je in de buurt van werkelijkheidsweergave als je het mij vraagt.

vond ik tegenvallen. Het blijft een digitaal systeem en dat hoor je.