Jump to content

Alternatieve Materialen Voor Luidsprekerbehuizingen

spido
 Share

Recommended Posts

Beste Spido,

Dat is wel een geheel nieuwe interpretatie van de natuurkunde zeg. Dat je nu suggereert dat snelheid (m/s) hetzelfde zou zijn als frequentie (Hz, trillingen/seconde) en druk (N/m2 of de nog gangbare oude eenheid kg/cm2,Bar) hetzelfde is als energie (Joule), laat ik mij i.d.d. niet wijs maken. En dat lage frequenties frequenties zijn lijkt mij evident maar dat dat dan ook gewapper is weer niet.

Dan hou ik mij toch liever bij de "domme" klassieke natuurkunde zoals de rest van de wereld (en ook Linkwitz) dat doet.

Beste Pjotr,

Je maakt weer een geweldig geleerde indruk!

En ik vind het ook héél knap dat je er nog steeds in slaagt mijn uitleg niet te begrijpen.

(P.S. Lees jij die stukjes over "Akoestische Kortsluiting" óók maar eens, die ik Duck-Twacy adviseerde.)

Beste Pjotr,

Je maakt weer een geweldig geleerde indruk!

Dank je Spido, maar zo geleerd is het niet hoor. Is gewoon middelbare schoolkennis.

En ik vind het ook héél knap dat je er nog steeds in slaagt mijn uitleg niet te begrijpen.

Of dàt nou knap is weet ik niet maar ik heb sterk de indruk dat ik niet de enige ben die Spido's uitleg niet kan volgen, Spido zelf incluis.

Maar goed, het gaat hier niet over mij of Spido's mening over medeforummers, maar over materialen voor luidsprekerbehuizingen.