frits Posted 8 juni 2003 Report Share Posted 8 juni 2003 Zo nu weet ik bijna welke cd speler ik ga kopen nu de volgende stap een nieuwe versterker en ik heb mijn oog laten vallen op de Misical fidelity A3.2 . Heb me laten vertellen dat ie wat koeltjes klinkt maar vedder een zeer goed versterker. Kan iemand mij meer vertellen over deze versterker ? groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 8 juni 2003 Report Share Posted 8 juni 2003 Heb me laten vertellen dat ie wat koeltjes klinkt maar vedder een zeer goed versterker Hmm, ik ken de MF A3.2 niet, maar Musical Fidelity staat al jaren bekend om hun versterkers die juist een vrij warme klank hebben. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
frits Posted 8 juni 2003 Author Report Share Posted 8 juni 2003 heb hem niet beluistert maar me laten vertellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 De 3.2 leek (het is heel gek,ik weet het!) in mijn ogen minder goed te klinken dan de 3. Dus ik zou als ik jou was en MIJN beleving meegemaakt zou hebben,toch ook stiekem even (waar het nog kan) naar de 3 gaan luisteren. IKKE This is a personal phrase,so don Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Dag Frits, Was je ook van plan andere speakers aan te schaffen? Of heb je al speakers? In dat geval zou ik proberen de versterker thuis uit te proberen of, als je speakers niet te groot zijn, je speakers mee te nemen naar de dealer. Groet, Rienk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frits Posted 9 juni 2003 Author Report Share Posted 9 juni 2003 Ja ik ben ook van plan andere speakers te kopen maar eerst een cd speler ben ik hard aan toe en dan versterker en dan pas speakers en dat duurt nog wel even denk ik gezien de speakers die ik gezien en gehoord heb en wel de PMC LB1 erg mooi klinken deze speakers maar wel duur vind ik 1099 euro per stuk. Heb nu JBL waar ik wel tevre mee ben op mijn huidige set met subwoofer waar ik wel van af wil in de toekomst . groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Beste frits. Ikzelf speel met de hele serie uit de eerste A3 range en ik moet je zeggen dat ik nog steeds erug tevreden ben, heb de A3.2 ook op proef gehad maar het enige verschil dat er is, is dat de A3.2 er meer vermogen per kanaal uitgooit meer kon ik niet waarnemen. Wil je meer info hoor ik het wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
frits Posted 9 juni 2003 Author Report Share Posted 9 juni 2003 ja wil wel wat meer info zoals wat de prijs is van de a3 en veder alles wat je denkt dat van belang kan zijn om tot de keuzen te komen tot deze of a3.2 te komen wat is jou ervaaring enz mischien nog vewijzingen naar sites . wil zo veel mogelijk te weten komen over deze twee versterkers. bij voorbaat dank groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Geplaatst door frits:ja wil wel wat meer info zoals wat de prijs is van de a3 en veder alles wat je denkt dat van belang kan zijn om tot de keuzen te komen tot deze of a3.2 te komen wat is jou ervaaring enz mischien nog vewijzingen naar sites . wil zo veel mogelijk te weten komen over deze twee versterkers. bij voorbaat dank groetjes Beste frits. begin ik met de A3, ik speel er nu al ongeveer 2 jaar mee en ik moet je zeggen dat IK nog niks beters heb gehoord in deze prijsklasse, heb er toen +-3500 gulden voor betaald, nu word de A3 niet meer gemaakt, maar tweedehands betaal je er ongeveer 8 a 900 euro voor, ten eerste een groot voordeel van deze versterker is dat hij vrijwel alle speakers kan aansturen zonder enige moeite, ikzelf heb er al menig speaker aangehangen zelfs electrostaten geen probleem,en dat voordeel heb de A3.2 ook is de zelfde opbouw als de A3 dus dubbel mono opgebouwd eigen voedeingen voor linker en rechter kanaal dit heeft als voordeel dat je betere ruimtelijke weergave krijgt, ik heb er zelfs speakers van 2 tot 4 ohm aangehangen maar geen krimp geven. De A3.2 heeft eigenlijk hetzelfde verhaal alleen dat beetje meer vermogen de A3.2 heeft bij 8 ohm een vermogen van 115 watt per kanaal en de A3 85 watt per kanaal, en bij 4 ohm heeft de A3.2 185 watt per kanaal en de A3 120 watt, dus dat is het enigste verschil, klik maar-->De A3.2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Ik heb meedere keren een A3 gehoord en ik vind het een zeer geode versterker die simpelweg doet wat hij moet doen. Ik vond alleen het gouden randje onderaan de versterker foei lelijk maar dat is smaak. Ik hoorde overigens dat je die rand eraf kan halen en een geborsteld staal versie op kan zetten. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Na jarenlang met een Bryston 2B gedraaid te hebben wilde ik een 4B-ST aanschaffen omdat ik daar goede berichten over hoorde. Toch voor een MF A3.2 eindbak gekozen, deze was sneller (veel meer details!) en neutraler (maar niet saai!) dan de Bryston. Dit is echt een hele goede eindversterker, houd wel rekening met een lange inspeeltijd, in het begin is vooral het laag niet zo strak maar dat komt helemaal goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frits Posted 11 juni 2003 Author Report Share Posted 11 juni 2003 Ik heb begrepen dat mf A3.2 een goede phone uit gang heeft wie kan mij meer daar over vertellen of in het algemeen over phone uitgangen. ben wat hifi niet echt op de hoogte wat er binnen in de kasten afspeelt mischien nog een site waar alles word uitgelegd. groetjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley Posted 11 juni 2003 Report Share Posted 11 juni 2003 Beste frits Even dit de A3 en de A3.2 zijn identiek, behalve kwa uiterlijk en vermogen. En ja ze hebben een hele goede MM MC circuit of wel phono uitgang. De techniek erachter, zou het niet weten als het maar werkt. Tests A3=====>MF A3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
frits Posted 12 juni 2003 Author Report Share Posted 12 juni 2003 ja dat had je al vertelt ja groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley Posted 12 juni 2003 Report Share Posted 12 juni 2003 Geplaatst door frits:ja dat had je al vertelt ja groetjes Maar als je zo graag alles wil weten, kijk gewoon even op de MF site. En of ga ze eens naast elkaar beluisteren, bij raf hebben ze meestal de A3 ook nog wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frits Posted 12 juni 2003 Author Report Share Posted 12 juni 2003 ik krijg binnen kort de a3.2 thuis te luisteren en ik ga zeker ook de a3 proberen te beluisteren en heb zeker mf site bekeken en gelezen denk dat nu alleen nog maar luisteren van belang is omeventueel tot een keuzem te komen of mischien toch een andere versterker alles staat nog open alleen de a3.2 ziet er erg intressant uit voor mij . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley Posted 12 juni 2003 Report Share Posted 12 juni 2003 Meld je wel even welke het gaat worden frits Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 29 juni 2003 Report Share Posted 29 juni 2003 Hoe denk je over de nu vista m3 van musical fidelity. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saiko Posted 30 juni 2003 Report Share Posted 30 juni 2003 Ik heb de a3.2 versterker en cd speler en de a3 klinkt wel degelijk anders maar dat terzijde. Als ik jou was zou ik em gewoon kopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts